quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig is 't weer heel gezellig, zo rond Kerst.
Hoe hypocriet, normaal keur je dit soort termen altijd af, en nu vind je het geweldig, minderwaardig persoon ben je SCH.quote:
Het haakt gewoon in op een discussie over een goed doel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
jawel. het is vrij offtopic en zeer nutteloos om hier te komen beweren dat maar 17% van het geld op de plaats van bestemming komt.
Dat dat eerder gebeurd is, wil nog niet zeggen dat het nu ook gebeurd.
Is toch al jaren bekend dat SCH een zielig, gefrustreerd en hypocriet mannetje is?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe hypocriet, normaal keur je dit soort termen altijd af, en nu vind je het geweldig, minderwaardig persoon ben je SCH.
Er wod hier geen discussie gevoerd over een goed doel, er word hier gepost over de 3FM acties.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het haakt gewoon in op een discussie over een goed doel.
Ja, dat is lekker makkelijk praten zo. Ondertussen doe je dat mooi niet en gaan er kinderen dood. Het is mij iets te gemakkelijk. Al blijft er nu 1 kind in leven, dan heeft de actie zin gehad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is het verboden om cynisch te zijn? Zoals ik al zei is het geen questie van niet willen geven, mijn mening is dat wereldproblematiek op een systematische manier moet worden aangepakt, met pappen en nat houden kom je nooit ergens, en ja ik ben bereid daar grote offers voor te brengen.
Er wordt gepost over het geld dat is opgehaald voor een goed doel: Congo. Of mankeer je wat aan je ogen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er wod hier geen discussie gevoerd over een goed doel, er word hier gepost over de 3FM acties.
Als jij goede doelen niet vertrouwd, dan moet je maar een apart topic openen ofzo.
Achja, wij untermenschen snappen het allemaal niet zo goed he. Nou, gaan jullie even fijn even de libertarische Endlösung bestuderen, toedels!quote:
Afkeuren als het om CMT gaat? Nee man, dat is reuzegrappig. Iemand die voorstander is van de apartheid kan niet hard genoeg aangepakt worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe hypocriet, normaal keur je dit soort termen altijd af, en nu vind je het geweldig, minderwaardig persoon ben je SCH.
Intussen hang jij de gefrustreerde patient uit op internet, terwijl ze daar uithongeren....quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk praten zo. Ondertussen doe je dat mooi niet en gaan er kinderen dood. Het is mij iets te gemakkelijk. Al blijft er nu 1 kind in leven, dan heeft de actie zin gehad.
Het is niet verboden om cynisch te zijn maar het is wel verreweg het gemakkelijkst. Een beetje dat GeenStijl-maniertje.
Ja, toffe actie he! Hoeveel heb je gegeven?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er wordt gepost over het geld dat is opgehaald voor een goed doel: Congo.
Is er een reden dat je zo agressief moet postenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er wordt gepost over het geld dat is opgehaald voor een goed doel: Congo. Of mankeer je wat aan je ogen?
Hypocriet mannetje ben je, gefrustreerd ook en enorm zielig ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Afkeuren als het om CMT gaat? Nee man, dat is reuzegrappig. Iemand die voorstander is van de apartheid kan niet hard genoeg aangepakt worden.
Ja hoor, die Pimvolgers hadden echt heel veel op met de derde wereldquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef raptorix het volgende:
Het feit dat er niets gebeurd is omdat de traditionele partijen geen zin hebben om het probleem structureel aan te pakken, ik keur dat af. Als er mensen zijn zoals Pim, dan worden ze belachelijk gemaakt, omdat men liever goede sier maakt met mensen als Jan Pronk die als een Sugardaddy willen opereren.
Niks, maar ik had best wat willen geven hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ja, toffe actie he! Hoeveel heb je gegeven?
Klopt. Maar ik heb wel gelijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hypocriet mannetje ben je, gefrustreerd ook en enorm zielig ook.
Ja, het chronische slecht lezen van sommige figuren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef N.icka het volgende:
[..]
Is er een reden dat je zo agressief moet posten![]()
Ik mankeer niks aan mijn ogen. Ik zie dat jouw opmerkingen hier alleen maar gezeur en gezeik veroorzaken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er wordt gepost over het geld dat is opgehaald voor een goed doel: Congo. Of mankeer je wat aan je ogen?
Hoe kom je daar trouwens bij? Er wordt structureel enorm veel gedaan, dit is van die gemakkelijke kletspraat om maar vooral niets te doen. Verheven libertarisch geneuzel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:40 schreef raptorix het volgende:
Het feit dat er niets gebeurd is omdat de traditionele partijen geen zin hebben om het probleem structureel aan te pakken, ik keur dat af.
Nee, dat heb je niet. Dat heb je nooit eigenlijk.quote:
Och, ik ken dat ja. Druk druk druk he. De kerstinkopen moesten gebeuren, op de zaak was het een gekkenhuis, en dan begint dat gepeupel met een actie voor de zwartjes in Afrika. Ja, reeeeeuze sympathiek natuurlijk he, maarja, ik heb daar allemaal geen tijd voor he.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niks, maar ik had best wat willen geven hoor.
Het was wel de eerste partij die echt populair was onder allochtonen, en allochtonen op een hoge plaats op de kieslijst te zetten. Plus dat het de eerste partij was met een allochtone staatssecretaris. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, die Pimvolgers hadden echt heel veel op met de derde wereld![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens wat beter, dan zie je dat er vooral achterlijk wordt gereageerd op mijn opmerkingen door wat gefrustreerde patientjes. Ze hadden ook normaal kunnen reageren op gewoon een normale opmerking.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik mankeer niks aan mijn ogen. Ik zie dat jouw opmerkingen hier alleen maar gezeur en gezeik veroorzaken.
En dat is toch wel een beetje zonde he....
Tuurlijk, we zien het resultaat van 40 jaar linkse politiek dagelijks op het journaal, wat heeft de steun aan de "3e wereldlanden" nou daadwerkelijk verbeterd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kom je daar trouwens bij? Er wordt structureel enorm veel gedaan, dit is van die gemakkelijke kletspraat om maar vooral niets te doen. Verheven libertarisch geneuzel.
Het is gewoon een teringtroll die hoopt dat er flink gehapt wordt op zijn zogenaamd kritische opmerkingen (quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik mankeer niks aan mijn ogen. Ik zie dat jouw opmerkingen hier alleen maar gezeur en gezeik veroorzaken.
En dat is toch wel een beetje zonde he....
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Dat heb je nooit eigenlijk.
We hebben het over kinderen die weer herenigt gaan worden met hun ouders , niet over pimquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was wel de eerste partij die echt populair was onder allochtonen, en allochtonen op een hoge plaats op de kieslijst te zetten. Plus dat het de eerste partij was met een allochtone staatssecretaris. Nu jij weer.
Ik ben het niet die Pim er bij haalt hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
We hebben het over kinderen die weer herenigt gaan worden met hun ouders , niet over pim
En al is er maar 1 die met deze actie geholpen is, dan is het niet voor niks geweest!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
We hebben het over kinderen die weer herenigt gaan worden met hun ouders , niet over pim
Wat doe je hier op internet, moraalridder? In Congo hongeren kindjes uit en jij zit hier wat te blaten en gaat je dadelijk volproppen met het kerstdiner....quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef kippenek het volgende:
[..]
Och, ik ken dat ja. Druk druk druk he. De kerstinkopen moesten gebeuren, op de zaak was het een gekkenhuis, en dan begint dat gepeupel met een actie voor de zwartjes in Afrika. Ja, reeeeeuze sympathiek natuurlijk he, maarja, ik heb daar allemaal geen tijd voor he.
Jij reageert anders ook net zo gefrustreerd hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kijk eens wat beter, dan zie je dat er vooral achterlijk wordt gereageerd op mijn opmerkingen door wat gefrustreerde patientjes.
Meen je dit nou echt? 40 jaar linkse politiek?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tuurlijk, we zien het resultaat van 40 jaar linkse politiek dagelijks op het journaal, wat heeft de steun aan de "3e wereldlanden" nou daadwerkelijk verbeterd?
Dan is het vooral heel erg inefficient geweest.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef kippenek het volgende:
[..]
En al is er maar 1 die met deze actie geholpen is, dan is het niet voor niks geweest!.
Het gaat helemaal niet over hongerende kindertjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat doe je hier op internet, moraalridder? In Congo hongeren kindjes uit en jij zit hier wat te blaten en gaat je dadelijk volproppen met het kerstdiner....
Als het nut had gehad, dan had ik best wat willen geven. Dat is echter niet het geval.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef N.icka het volgende:
Het gaat helemaal niet over hongerende kindertjes![]()
Kijk, dit is wel leuk hoe dat probeert. Als ik zeg dat ik 100 euro gedoneerd heb, dan ben ik linkse etterbak die niet snapt hoe de wereld in elkaar zit en bla bla bla. Als ik zeg dat ik niks gegeven heb, dan ben ik een moraalridder die z'n hele eindejaarsuitkering had moeten storten en bla bla bla.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat doe je hier op internet, moraalridder? In Congo hongeren kindjes uit en jij zit hier wat te blaten en gaat je dadelijk volproppen met het kerstdiner....
Als het nut had gehad, dan had ik best wat willen geven. Dat is echter niet het geval.
SCH is weer eens uitgeluld en gaat dan op de man spelen. Rot gewoon op, Japie.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? 40 jaar linkse politiek?![]()
![]()
![]()
Je bent echt niet zo slim raptorix. Ik neem het altijd nog een beetje voor je op omdat ik je in het echt heb gezien en ik weet dat je niet echt rijkelijk bedeeld bent met hersencellen maar nu maak je het wel heel bont. Wat een dom geneuzel, het is wel goed met je. Prettige kerst hoor![]()
Je bent een moraalridder inderdaad en 'n computerschermhero.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef kippenek het volgende:
[..]
Kijk, dit is wel leuk hoe dat probeert. Als ik zeg dat ik 100 euro gedoneerd heb, dan ben ik linkse etterbak die niet snapt hoe de wereld in elkaar zit en bla bla bla. Als ik zeg dat ik niks gegeven heb, dan ben ik een moraalridder die z'n hele eindejaarsuitkering had moeten storten en bla bla bla.
Je bent voorspelbaar, lullo.
O echt?!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is het vooral heel erg inefficient geweest.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
SCH is weer eens uitgeluld en gaat dan op de man spelen. Rot gewoon op, Japie.
Wat jij wilt, Adolf.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent een moraalridder inderdaad en 'n computerschermhero.
Het is best wel sneu dat enkele gefrustreerde patientjes zo debiel moeten reageren op een gewone opmerking. Dat lokt dan weer reactie uit ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij reageert anders ook net zo gefrustreerd hoor
En daarmee draag je ook totaal niks nuttigs bij aan dit topic. Het lijkt erop alsof je alleen maar reacties aan het uitlokken bent. En dat is best wel sneu.
Als Congo je toch niets boeit, dan hoef je hier niet de moraalridder uit te hangen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef kippenek het volgende:
[..]
O echt?!
Moment, ik wacht even totdat dat me gaat boeien...
.
Ga even gespeeld kritisch zitten wezen op Sesamstraat.nl ofzo vent, misschien dat er daar nog iemand intrapt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is best wel sneu dat enkele gefrustreerde patientjes zo debiel moeten reageren op een gewone opmerking. Dat lokt dan weer reactie uit ja.
Het boeit me dat er in ieder geval MINSTENS 375.000 euro (=17%) op de plaats van bestemming aankomt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Congo je toch niets boeit, dan hoef je hier niet de moraalridder uit te hangen.
Triest mannetje ben je.quote:
Wees jij dan de slimste om daar niet op te reageren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is best wel sneu dat enkele gefrustreerde patientjes zo debiel moeten reageren op een gewone opmerking. Dat lokt dan weer reactie uit ja.
Ook hier is de boeibaarheidsfactor weer bijzonder laag.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |