verklaar je naderquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:32 schreef Fok! het volgende:
... en dan heb je ineens een oranje bank ...
okee rielekst joh!quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:36 schreef Fok! het volgende:
Sja... Freek de Jonge vond dat ik 'm voor ¤290,- mocht hebben. Ik had gedacht dat er nog hogere bieders zouden zijn, maar nee... Hij is nu van mij
leuk joh gefeliciteerd ermeequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:37 schreef Fok! het volgende:
Ik heb alleen een (gesigneerd) kussen thuis. De rest van de bank volgt na kerst. Ik kon hem nu niet direct in mijn Golf kwijt....
Mja, ik kan niet zeggen dat ik exact op de hoogte ben van wat het Rode Kruis gaat doen. En ik kan ook niet controleren of ze daadwerkelijk al die kinderen gaan herenigen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat ik aangeef, is dat sommige mensen geloven dat er nu daadwerkelijk veel meer kinderen met hun ouders worden herenigd (wat ik van harte hoop), maar je bent niet realistisch als je denkt dat het Rode Kruis nu nóg sneller en nog méér kinderen gaat helpen. Die blijven gewoon het huidige werk continueren in het huidige systeem. Maar mischien kopen ze van het beetje geld, dat daarwerkelijk ter plekke naar Congo gaat, wel iets van speeldgoed voor de kids.![]()
Wat leuk! Ik heb je nog op tv gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:36 schreef Fok! het volgende:
Sja... Freek de Jonge vond dat ik 'm voor ¤290,- mocht hebben. Ik had gedacht dat er nog hogere bieders zouden zijn, maar nee... Hij is nu van mij
van de darfuractie kun je op de 3fm site het van iedere euro nalezen hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik wil dat ze eens kunnen aantonen, wat er nu werkelijk met élke cent gebeurd.
sch, szabo van de vvd kwam met het voorstel om regeringsbijdrage te vragen voor specifiek deze actie...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet compleet en al zeker niet door de linkse politiek. Die hebben tenminste nog enige compassie itt de liberale selfkickers.
Ja, het heeft wel wat zo'n glazen huis. Ik luister normaal nooit 3FM, maar dit vond ik toch wel leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Aardige liedjes nu op 3FM.. maar ik mis het gebeuren in het glazen huis nu wel. Het was, en blijft toch wel bijzondere radio. Als ze volgend jaar weer in het glazenhuis gaan zitten dan hoop ik dat in elk geval Giel en Gerard van de partij zijn, en ook Wout. Eddie Zoey lijkt mij ook niet verkeerd.
Tegen die tijd dat ik dat verdien ga ik zelf wel wat geld brengen naar goede doelen, of ik begin er zelf 1.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef snellejelle het volgende:
Directeur Rode Kruis verdient:
[..]
bron: telegraaf (lekker betrouwbaar btw)
als ik eerlijk ben vind ik dat meevallen. je kunt niet van die mensen verwachten dat ze een hongerloon verdienen. anders krijg je nooit de juiste man op de juiste plek.
Paar jaar geleden was het rode kruis nog in het nieuws dat meer dan 90% van het geld aan de eigen organisatie wordt besteed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet zeggen dat ik exact op de hoogte ben van wat het Rode Kruis gaat doen.
Ja, dus? 1.2 Miljoen bij elkaar brengen in 6 dagen is nog steeds een ongeloofelijk hoog aantal.quote:Op zondag 25 december 2005 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. 2.2 miljoen, waarvan 1 miljoen door de staat is bijgelegd.
jep, maar een klein deel wordt daadwerkelijk goed besteed uiteindelijk naar het schijnt.quote:Op zondag 25 december 2005 12:04 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, dus? 1.2 Miljoen bij elkaar brengen in 6 dagen is nog steeds een ongeloofelijk hoog aantal.
Dat praten mensen elkaar na inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, maar een klein deel wordt daadwerkelijk goed besteed uiteindelijk naar het schijnt.
Ik zag dat je ook nog geinterviewd werd door het NOS Journaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:37 schreef Fok! het volgende:
Ik heb alleen een (gesigneerd) kussen thuis. De rest van de bank volgt na kerst. Ik kon hem nu niet direct in mijn Golf kwijt....
Zolang er 150 miljoen op de rekening staat voor de Tsunami, terwijl er nog zo'n 50.000 géén huis hebben, dan hoef ik niemand na te praten. Ik kan beter zelf er heen gaan om een huis te gaan timmeren. Dat gaat sneller en kost minder.quote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat praten mensen elkaar na inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |