Heb ik natuurlijk wel de zorgtoeslag meegerekend trouwens.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga erop vooruit.Iets van 10, 15 euro.
dan krijg je gewoon 10-15 euro zorgtoeslag teveelquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik natuurlijk wel de zorgtoeslag meegerekend trouwens.
Nah, student zijn heeft zo zijn voordelen. Ik heb nauwelijks inkomsten. Nou was ik wel particulier verzekerd hiervoor (studentenverzekering).quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:44 schreef Klonk het volgende:
dan krijg je gewoon 10-15 euro zorgtoeslag teveel
die dingen waren in mijn studietijd (eind jaren 80, begin jaren 90) al duurquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nah, student zijn heeft zo zijn voordelen. Ik heb nauwelijks inkomsten. Nou was ik wel particulier verzekerd hiervoor (studentenverzekering).
Zestig euro ofzo betaalde ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:47 schreef Klonk het volgende:
die dingen waren in mijn studietijd (eind jaren 80, begin jaren 90) al duur![]()
Ja, daar kwamen ze ook ineens aan het eind van het jaar mee aanzetten. Snel nog even een voorlopige teruggaaf aanvragen aangezien ik het verreken met de hypotheekrente teruggaaf..quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:46 schreef Klonk het volgende:
oei, fuck die bijtelling wil ik ook nog even niet weten
Als ik precies zou weten wat ik in januari krijg was ik wel salarisadministrateur gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vergeten jullie niet de vermindering van AWBZ-premie enzo door te berekenen?
Schopje WGR.
Wat gaat daar de impact dan van zijn?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vergeten jullie niet de vermindering van AWBZ-premie enzo door te berekenen?
Schopje WGR.
Daar gaat je inkomen van omhoog.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat gaat daar de impact dan van zijn?
En zelfs de salarisadministrateurs weten het nog niet...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik precies zou weten wat ik in januari krijg was ik wel salarisadministrateur geworden
Ja en als ik dan kijk naar de rest gaan we er 40 Euro per maand op achter uit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar gaat je inkomen van omhoog.
Volgens de rekenhulp op www.denieuwezorgverzekering.nl zou het mij 17 euro in de maand schelen.
Het feit dat mensen denken veel minder te besteden hebben zorgt voor een grotere invloed denk ik. Ik heb een paar berekeningen gezien waaruit blijkt dat bijna niemand er op achteruit gaat , maar zelfs vooruit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef SeLang het volgende:
Ik ben benieuwd of dit nog een meetbaar dipje gaat geven in de economie.
Je hebt toch een paar tientjes minder uit te geven.
Ja, en gezien de berichten hebben daar een hoop twee verdieners er last van. Denk idd dat de onzekerheid over het salarisstrookje zal leiden tot een wat voorzichteriger uitgave patroon voor veel mensen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:29 schreef SeLang het volgende:
Ik ben benieuwd of dit nog een meetbaar dipje gaat geven in de economie.
Je hebt toch een paar tientjes minder uit te geven.
Vergoedt hij je ziektekosten of de premie voor je ziektekostenverzekering?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef _Arthur het volgende:
45e per maand op achteruit volgens die rekenhulp. Echter mijn werkgever vergoed op dit moment 100% de ziektekosten. Ben benieuwd hoe dat gaat het komende jaar.
Dat laatste. Zijn volgens mij maar weinig werkgevers die ook nog eens de kosten van bv je medicijnen vergoedenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vergoedt hij je ziektekosten of de premie voor je ziektekostenverzekering?
Je schreef wel 'ziektekosten'. Ja, ik ben een kommaneuker.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:19 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat laatste. Zijn volgens mij maar weinig werkgevers die ook nog eens de kosten van bv je medicijnen vergoeden
Dat blijkt. Veel succes met het kommaneuken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je schreef wel 'ziektekosten'. Ja, ik ben een kommaneuker.
Goh, er kan geen lachje af.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat blijkt. Veel succes met het kommaneuken.
Ik bedoelde meer in reactie op mijn opmerking over kommaneuken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik ga er waarschijnlijk op achteruit, dus waarom lachen?
Ja hey, dan moet je ook maar niet kommaneuken he.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in reactie op mijn opmerking over kommaneuken.![]()
Da's al beter.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ja hey, dan moet je ook maar niet kommaneuken he.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |