ik heb het spel zelf nooit gespeelt, waarom ik het toendertijd gekocht had weet ik ook niet er zit een officiele key bij zoals het hoort van een orgineel spelquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:20 schreef faculty het volgende:
is half life met een officiele key die niet gebanned is op cs 1.6?
Staatquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:12 schreef lycnix het volgende:
ik bied 5 eur voor halflife
Bestseller releasequote:Op zaterdag 24 december 2005 14:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Gabriel Knights 3 --> welke versie is dit, origineel of zo'n Xplosive/White Label/Budget re-release?
prijzen zijn exc verzendquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:58 schreef TheEagle het volgende:
5 euro incl verzenden voor swat 3 en caesar 2
genoteerd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef VeerMans het volgende:
5 euro voor ceasar 2
Dies voor mij ja, alle 3 kunnen naar mijn adres of naar dat van doemaardriequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:36 schreef doemaardrie het volgende:
Ow ja en ¤ 5 voor gabriel knights 3. Is voor iemand anders maar dan kunnen we verzendkosten delen.
ik maar er maar even van 3,75 max paynequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:30 schreef doemaardrie het volgende:
mafia en max payne
¤ 7,50 genoeg?
Ja doe eens gekquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:48 schreef vosss het volgende:
Laat ik eens gek doen....zullen we er 15 euro van maken voor alle 3?
Beetje mij ¤ 2,50 aftroggelen dat gaat je een biertje kosten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:48 schreef vosss het volgende:
is natuurlijk altijd prima, maar ik wil andere ook nog een kans gevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:48 schreef vosss het volgende:
Als je vanavond in de kroeg bent krijg je dat biertje welquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Beetje mij ¤ 2,50 aftroggelen dat gaat je een biertje kosten.
srry zal niet offtopic meer posten maar dit moest ik ff kwijt.
ow; lol, ik stuur hem net een mailtjequote:
Precies, mail maar even terug en dan komt dat hendig goedquote:Op zondag 25 december 2005 13:00 schreef doemaardrie het volgende:
Mace?
Vosss zorgt wel voor de afhandeling![]()
Mafia is al wegquote:Op zondag 25 december 2005 13:04 schreef Laurens. het volgende:
Mafia
Monopoly Tycoon
Operation Flashpoint
Operation Gold Upgrade Pack
Wat vraag je daarvoor?
Meel trugquote:Op zondag 25 december 2005 13:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies, mail maar even terug en dan komt dat hendig goed
Janetja wou ceasar HEEL graag hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef MaceNL het volgende:
Ik heb hier nog wat oudere pc spellen liggen (orgineel natuurlijk)
als je intresse hebt bied je maar wat vanaf een eurotje ofzo exc. verzend
A2 Racer (politie slaat terug)
Atlantis 3
Ceasar 2
CSI
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Half-Life
Harry Potter (steen der wijzen)
Hitman
Largo Winch
Mafia
Max Payne
Monopoly Tycoon
Operation Flashpoint
Project IGI
Rooie oortjes vol 1.
Rooie oortjes vol 2.
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3
The Civil War
The Dukes of Hazzard
The Sum of all fears
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
had je al gemailtquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:52 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet meer zeker of ik je al een mailtje terug had gestuurd, maar ik ga straks even dat geld over maken en dan mail ik je mn adres nog wel even
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef MaceNL het volgende:
Atlantis 3
Ceasar 2
CSI
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Half-Life
Hitman
Largo Winch
Mafia
Max Payne
Monopoly Tycoon
Operation Flashpoint
Project IGI
Rooie oortjes vol 1.
Rooie oortjes vol 2.
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3 - Wacht op email van The Eagle
The Civil War
The Dukes of Hazzard
The Sum of all fears
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
Guild Wars, 30-35 euro , zit een account bij met 4 caracters en heel veel spullen.
the Sims (orgineel in cdhoes)
the Sims Hot Date uitbreidings pack
Soldier of Fortune
Airline 69 (return to Casablanca) erotisch spel
Runaway (a Road Adventure) min 10 euro
Ik heb het zojuist overgemaakt; ik mail je morgen mij adres nog even en dan mik je ze maar op de post als de centen binnen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:51 schreef MaceNL het volgende:
[..]
had je al gemailtZodra het erop staat gaat het de post op
![]()
Hee Vosss ouwe rukker mail mij ook ff.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist overgemaakt; ik mail je morgen mij adres nog even en dan mik je ze maar op de post als de centen binnen zijn
15 voor de 3 spellen, verzenden is ergens tussen de 2-3 euro zal ik vanmiddag even nakijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef Rouser het volgende:
Operation Flashpoint
The Sum of all fears
Wat wil je daarvoor? Hoeveel is het verzenden?![]()
genoteerdquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef vannelle het volgende:
6 euro voor CSI, verzenden op mijn kosten.
bieder heeft gisteren gemailt, is zogoed als wegquote:Op donderdag 29 december 2005 00:27 schreef MaxMark het volgende:
Is Caesar 2 al weg?
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist overgemaakt; ik mail je morgen mij adres nog even en dan mik je ze maar op de post als de centen binnen zijn
Schuumert; ouwe trekhaan!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hee Vosss ouwe rukker mail mij ook ff.![]()
Is goed hoor. Op welk adres kan ik je mailen?quote:Op donderdag 29 december 2005 05:52 schreef MaceNL het volgende:
[..]
15 voor de 3 spellen, verzenden is ergens tussen de 2-3 euro zal ik vanmiddag even nakijken
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef vannelle het volgende:
6 euro voor CSI, verzenden op mijn kosten.
Als dat nog zou lukken zou tegek zijn; dan heb ik ze met een beetje mazzel morgen al in huisquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef MaceNL het volgende:
[..]
Geld is binnen, ik ga proberen em vandaag nog af te gooien op de post, maar kan niks beloven
Dat is inderdaad hetgeen dat ze zeiden bijde postquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Als dat nog zou lukken zou tegek zijn; dan heb ik ze met een beetje mazzel morgen al in huis
Aantal berichten terug stond dat je even moest mailen voor afrondingquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
MaceNl?
Wil je nou verkopen of wil je alleen maar een bod?
Kan het door de brievenbus denk je? Want als dat niet is blijf ik morgen de heel dag thuis hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef MaceNL het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hetgeen dat ze zeiden bijde postkan morgen al in huis zijn.
heb het hier getestquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan het door de brievenbus denk je? Want als dat niet is blijf ik morgen de heel dag thuis hoor!
Pofferdikkie, helemaal overheen gelezen. Sorry.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef MaceNL het volgende:
[..]
Aantal berichten terug stond dat je even moest mailen voor afronding
Hijs niet binnengekomen, dus dan zallie er maandag wel zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:55 schreef MaceNL het volgende:
[..]
heb het hier getestpaste bij mij gewoon door de brievenbus
Hadden ze zeker geen zin in. werd gezegd dat hij gewoon bezord zou worden. maarja dan maar een fijne jaarwisseling zonder de spellenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hijs niet binnengekomen, dus dan zallie er maandag wel zijn
Atlantis 3
Ceasar 2
CSI
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Half-Life
Hitman
Largo Winch
Mafia
Max Payne
Monopoly Tycoon
Operation Flashpoint
Project IGI
Rooie oortjes vol 1.
Rooie oortjes vol 2.
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3
The Civil War
The Dukes of Hazzard
The Sum of all fears
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
Jazeker, je hebt een mailtjequote:Op zondag 1 januari 2006 15:53 schreef MaceNL het volgende:
Rouser nog intresse??
ik heb nog steeds geen reactie terug, als ik morgen nog niks gehoord heb mail ik nog eens, moet toch zeker een manier zijn om dat te regelen, de oude pass waarmee ik em geregistreed had werk om de een of andere reden niet meer. ik heb ook al geprobeert om de pass naar me email te laten sturen maar dat doet hij ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef onderjas het volgende:
Heb je nog wat informatie over mijn steam acount?
weet niet wat GOTY is, maar Rouser heeft al gemailt dus is al verkochtquote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef WesHell het volgende:
Is operation Flashpoint GOTY edition???
Atlantis 3
Ceasar 2
CSI
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Half-Life
Hitman
Largo Winch
Mafia
Max Payne
Monopoly Tycoon
Operation Flashpoint
Project IGI
Rooie oortjes vol 1.
Rooie oortjes vol 2.
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3
The Civil War
The Dukes of Hazzard
The Sum of all fears
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
Guild Wars, 30-35 euro , zit een account bij met 4 caracters en heel veel spullen.
Soldier of Fortune
Die key stuur ik je gelijk na betalen ook op anders heb je niks aan et spel. Ik heb nagekeken ik kan gewoon alle gegevens omzetten zodat je daarna ook nog een nieuwe pass kan ingevenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef Eland het volgende:
Hoe weet ik zeker dat je de key bijsluit, en dat die geldig blijft als ik ermee speel?
Nog niks? word wel een beetje laat van de post. mijn retour adress staat erop en ik heb ook niks terug gekregenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, gister niks in de bus, dus ik dacht dan zullen ze er vandaag toch wel zeker in liggen
Helaas![]()
Als ik vrijdag nog niks binnen heb ga ik zeiken in het FB topic van V&Aquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef MaceNL het volgende:
[..]
Nog niks? word wel een beetje laat van de post. mijn retour adress staat erop en ik heb ook niks terug gekregen
nee SWAT 3 is 1 cd bestsellers editionquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:31 schreef Logitik het volgende:
Is SWAT3 de 4-cd versie ? Dus de versie die al best oud isDat is namelijk nostalgie voor mij, en die wil ik dan wel kopen
Als je morgen nog niks binnen hebt mail me ook even dan probeer ik nog even verhaal te halen bij de post. Is voor het eerst dat ik zoiets meemaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik vrijdag nog niks binnen heb ga ik zeiken in het FB topic van V&A
check, maar ik ga er vooralsnog vanuit dattie gewoon aan de late kant is ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:37 schreef MaceNL het volgende:
[..]
Als je morgen nog niks binnen hebt mail me ook even dan probeer ik nog even verhaal te halen bij de post. Is voor het eerst dat ik zoiets meemaak.
Nog even voor de duidelijkheid, aangezien ik wel geinteresseerd ben, is het dan niet, zoals bij sommige spellen, mogelijk dat jij later weer dat password gaat opvragen, dus kan ik de gegevens zoals e-mail adres veranderen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef MaceNL het volgende:
[..]
Die key stuur ik je gelijk na betalen ook op anders heb je niks aan et spel. Ik heb nagekeken ik kan gewoon alle gegevens omzetten zodat je daarna ook nog een nieuwe pass kan ingeven
ja, passwoord, email en eventueel alle andere informatie die te maken heeft met account gegevens kun je veranderenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:14 schreef Eland het volgende:
[..]
Nog even voor de duidelijkheid, aangezien ik wel geinteresseerd ben, is het dan niet, zoals bij sommige spellen, mogelijk dat jij later weer dat password gaat opvragen, dus kan ik de gegevens zoals e-mail adres veranderen?
EIndelijk binnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:06 schreef vosss het volgende:
Keurig netjes met boekjes erbij en zónder krassen
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef MaceNL het volgende:
Ik heb hier nog wat oudere pc spellen liggen (orgineel natuurlijk )
Atlantis 3
Ceasar 2
CSI
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Half-Life
Hitman
Largo Winch
Mafia
Max Payne
Monopoly Tycoon
Operation Flashpoint
Project IGI
Rooie oortjes vol 1.
Rooie oortjes vol 2.
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3
The Civil War
The Dukes of Hazzard
The Sum of all fears
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
Soldier of Fortune
maak er 4 euro inclusief van verzenden kost ook al 1,56quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Dit klinkt vrij ernstig; het bieden op A2racer
Maar het is voor mijn vader die van simpele spelletjes houd die op onze oude laptop kunnen draaien; dus zodoende
Laten we zeggen ¤ 2,50 - inclusief verzendkosten ? Neem aan dat het in een envelop past
30euro exlusief alles compleet en punt gaaf er zit nog niet eens een vingervlek op de cd`s.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef Eland het volgende:
¤25 inclusief voor Guild Wars, indien alles erbij zit en er netjes uitziet..
Sinds wanneer kost versturen 1,56quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef MaceNL het volgende:
[..]
maak er 4 euro inclusief van verzenden kost ook al 1,56
http://www.tpgpost.nl/voo(...)uspost_nederland.jspquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost versturen 1,56
Het past toch door de brievenbus ?![]()
Op Play.com kost het spel ¤26, incl. verzendkosten. Het spul is wel redelijk, maar geen grof geld waard. ¤25 incl. blijft mijn bod, als het daarvoor niet weggaat, dan houdt het denk ik op. Jammer hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef MaceNL het volgende:
zal wel aan mij liggen maar kan em niet goedkoper vinden op internet dan voor 39,95 euro.
mijn bedrag blijft staan hoe dan ook, aangezien de tijd die ik aan het spel heb besteed om een leuk accountje te creeren vind ik dat zeker 30 euro waard. voor minder gata ie gewoon niet weg
hier een paar fototjes van wat er zoal is, meeste zie je niet zoals infused armor etc
Ik heb geen garantie dat het ook onder xp gaat werkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:36 schreef MaceNL het volgende:
kun je die ene euro er ook nog bij doen, zijn we tenminste allebei blij
Mail verzondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef MaceNL het volgende:
@Vonkenboer doe maar dangaat anders toch niet de deur uit geloof ik. Mail maar even Dabros@home.nl
Prima, veel plezier d'r mee nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef MaceNL het volgende:
@Eland: 30 euro inclusief maar ik ga niet lager, voor minder hou ik hem wel liever zelf.
Betaling zonet voldaan op 10:02 minquote:
Ghehee.. thanksquote:Op zondag 25 december 2005 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
helaas maar die is al weg, trouwens wat een favoriet spelletje ik heb toch al zeker 5 personen gehad die dat spel wilde hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehee.. thanks, maar ik was op zoek naar ceasarIII
Jaja.. dat had ik al gelezen.. maar wilde toch even deze mijnheer bedanken dat ie aan me gedacht had. Ceasar (vooral III, maar II ook wel) heerscht gewoon..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:49 schreef MaceNL het volgende:
[..]
helaas maar die is al weg, trouwens wat een favoriet spelletje ik heb toch al zeker 5 personen gehad die dat spel wilde hebben
Whhehe. Een meid die computerspelletjes doet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. dat had ik al gelezen.. maar wilde toch even deze mijnheer bedanken dat ie aan me gedacht had. Ceasar (vooral III, maar II ook wel) heerscht gewoon..
Is dat zo raar dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Whhehe. Een meid die computerspelletjes doet.
Whehehe.. je kan veel van me zeggen, maar nerd ben ik niet..quote:
Kee, ik geloof je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. je kan veel van me zeggen, maar nerd ben ik niet..
[/SC]
Drie pagina's lang? Lukt niet echt heh?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:02 schreef MaceNL het volgende:
[..]
dit is mijn verkoop toptic onzin verkopen doe je maar in je eigen toptic
je kunt ook niet verwachten om alles te verkopen, is toch al redelijk wat weggegaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Drie pagina's lang? Lukt niet echt heh?
Ah, okee. Ik had je OP niet gezien. Succes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:06 schreef MaceNL het volgende:
[..]
je kunt ook niet verwachten om alles te verkopen, is toch al redelijk wat weggegaan
quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:39 schreef MaceNL het volgende:
*Schopje*
Volgende spellen zijn nog te koop
Atlantis 3
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Largo Winch
Monopoly Tycoon
Project IGI
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3
The Civil War
The Dukes of Hazzard
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
Soldier of Fortune
Die Guild Wars chars, zijn die eventueel ook te resetten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:55 schreef MaceNL het volgende:
weekelijkse schop
Volgende spellen zijn nog te koop
Atlantis 3
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Largo Winch
Monopoly Tycoon
Project IGI
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3
The Civil War
The Dukes of Hazzard
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
Soldier of Fortune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |