maak er 4 euro inclusief van verzenden kost ook al 1,56quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Dit klinkt vrij ernstig; het bieden op A2racer
Maar het is voor mijn vader die van simpele spelletjes houd die op onze oude laptop kunnen draaien; dus zodoende
A2 Racer (politie slaat terug)
Laten we zeggen ¤ 2,50 - inclusief verzendkosten ? Neem aan dat het in een envelop past
30euro exlusief alles compleet en punt gaaf er zit nog niet eens een vingervlek op de cd`s.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef Eland het volgende:
¤25 inclusief voor Guild Wars, indien alles erbij zit en er netjes uitziet..
Sinds wanneer kost versturen 1,56quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef MaceNL het volgende:
[..]
maak er 4 euro inclusief van verzenden kost ook al 1,56
http://www.tpgpost.nl/voo(...)uspost_nederland.jspquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost versturen 1,56
Het past toch door de brievenbus ?![]()
Op Play.com kost het spel ¤26, incl. verzendkosten. Het spul is wel redelijk, maar geen grof geld waard. ¤25 incl. blijft mijn bod, als het daarvoor niet weggaat, dan houdt het denk ik op. Jammer hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef MaceNL het volgende:
zal wel aan mij liggen maar kan em niet goedkoper vinden op internet dan voor 39,95 euro.
mijn bedrag blijft staan hoe dan ook, aangezien de tijd die ik aan het spel heb besteed om een leuk accountje te creeren vind ik dat zeker 30 euro waard. voor minder gata ie gewoon niet weg
hier een paar fototjes van wat er zoal is, meeste zie je niet zoals infused armor etc
Ik heb geen garantie dat het ook onder xp gaat werkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:36 schreef MaceNL het volgende:
kun je die ene euro er ook nog bij doen, zijn we tenminste allebei blij
Mail verzondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef MaceNL het volgende:
@Vonkenboer doe maar dangaat anders toch niet de deur uit geloof ik. Mail maar even Dabros@home.nl
Prima, veel plezier d'r mee nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:29 schreef MaceNL het volgende:
@Eland: 30 euro inclusief maar ik ga niet lager, voor minder hou ik hem wel liever zelf.
Betaling zonet voldaan op 10:02 minquote:
Ghehee.. thanksquote:Op zondag 25 december 2005 20:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
helaas maar die is al weg, trouwens wat een favoriet spelletje ik heb toch al zeker 5 personen gehad die dat spel wilde hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehee.. thanks, maar ik was op zoek naar ceasarIII
Jaja.. dat had ik al gelezen.. maar wilde toch even deze mijnheer bedanken dat ie aan me gedacht had. Ceasar (vooral III, maar II ook wel) heerscht gewoon..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:49 schreef MaceNL het volgende:
[..]
helaas maar die is al weg, trouwens wat een favoriet spelletje ik heb toch al zeker 5 personen gehad die dat spel wilde hebben
Whhehe. Een meid die computerspelletjes doet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. dat had ik al gelezen.. maar wilde toch even deze mijnheer bedanken dat ie aan me gedacht had. Ceasar (vooral III, maar II ook wel) heerscht gewoon..
Is dat zo raar dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Whhehe. Een meid die computerspelletjes doet.
Whehehe.. je kan veel van me zeggen, maar nerd ben ik niet..quote:
Kee, ik geloof je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. je kan veel van me zeggen, maar nerd ben ik niet..
[/SC]
Drie pagina's lang? Lukt niet echt heh?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:02 schreef MaceNL het volgende:
[..]
dit is mijn verkoop toptic onzin verkopen doe je maar in je eigen toptic
je kunt ook niet verwachten om alles te verkopen, is toch al redelijk wat weggegaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Drie pagina's lang? Lukt niet echt heh?
Ah, okee. Ik had je OP niet gezien. Succes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:06 schreef MaceNL het volgende:
[..]
je kunt ook niet verwachten om alles te verkopen, is toch al redelijk wat weggegaan
quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:39 schreef MaceNL het volgende:
*Schopje*
Volgende spellen zijn nog te koop
Atlantis 3
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Harry Potter (steen der wijzen)
Largo Winch
Monopoly Tycoon
Project IGI
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3
The Civil War
The Dukes of Hazzard
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
Guild Wars, 30-35 euro , zit een account bij met 4 caracters en heel veel spullen.
the Sims (orgineel in cdhoes)
the Sims Hot Date uitbreidings pack
Soldier of Fortune
Airline 69 (return to Casablanca) erotisch spel
Runaway (a Road Adventure) min 10 euro
Die Guild Wars chars, zijn die eventueel ook te resetten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:55 schreef MaceNL het volgende:
weekelijkse schop
Volgende spellen zijn nog te koop
Atlantis 3
Delta Force 2
Deus Ex
Die Hard Nakatomi Plaza
een Luizenleven
Gabriel Knights 3
Harry Potter (steen der wijzen)
Largo Winch
Monopoly Tycoon
Project IGI
Spec ops 2
Super Taxi Driver
SWAT 3
The Civil War
The Dukes of Hazzard
Theme Park
Tomb Raider
Tropico
Guild Wars, 30-35 euro , zit een account bij met 4 caracters en heel veel spullen.
the Sims (orgineel in cdhoes)
the Sims Hot Date uitbreidings pack
Soldier of Fortune
Airline 69 (return to Casablanca) erotisch spel
Runaway (a Road Adventure) min 10 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |