Héhé, dat doe ik in rl ook! Ik loop over straat en ga dan bij een willekeurig groepje staan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja bah he, eigenlijk moeten we hier geen niet-incrowders!
Iyho, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje een vreemde stelling, imho.
Dat denk jij alleen maar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen jullie me niet kloppen..
Samenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, stinkert, doe dat maar.
Ga ik ook douchen..
Ik heb gewoon gelijk, Bupatih.quote:
Tegenwoordig stap je ook al uit op hetzelfde station als ik. Je woont in mn buurt denk ikquote:
Bupa is kut. Zie ik durf het wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd hartjes als Sven iets gemeen tegen mij zegt?Durf je zelf geen gemene dingen tegen mij te zeggen, lafaard!
IK had het tegen sven. Of heb je de hele muggezifterij-kwestie van gister gemist? Over het quoten enzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed idee. [afbeelding]
[..]
Jawel, hoor. Als ze maar fan van me zijn.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bupa is kut. Zie ik durf het wel.
En nog eens wat: ik heb je gister nog schat genoemd. Vandaag was het meer om Sven uit de kast te lokken
.
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
IK had het tegen sven. Of heb je de hele muggezifterij-kwestie van gister gemist? Over het quoten enzo.
Marvin Gayquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:08 schreef BVO het volgende:
Mijn lijstje..
001 Shakira - Ojos Asi
002 Stevie Wonder - Free
003 No Doubt - Don't Speak
004 Mecano - Hijo de la Luna
005 Michael Jackson - Stranger in Moscow
006 Prince - Purple Rain
007 Robbie Williams - Feel
008 Marvin Gay - What's going on
009 India Arie - Back to the Middle
010 Coldplay - Clocks
quote:
Ziet er wel goed uit hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:08 schreef BVO het volgende:
Mijn lijstje..
001 Shakira - Ojos Asi
002 Stevie Wonder - Free
003 No Doubt - Don't Speak
004 Mecano - Hijo de la Luna
005 Michael Jackson - Stranger in Moscow
006 Prince - Purple Rain
007 Robbie Williams - Feel
008 Marvin Gay - What's going on
009 India Arie - Back to the Middle
010 Coldplay - Clocks
Ik wilde dus een nummer van dit album doen, maar dat mocht nog nietquote:
Gayequote:
Ja, daar doelde ik ook op.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uit de spreekwoordelijke kast wel te verstaan.
Hij heette oorspronkelijk 'Gay', maar hij heeft er een 'e' achter geplakt, omdat anders mensen zouden gaan denken dat 'ie homo was.quote:
Goh, echt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:11 schreef Airelle het volgende:
Oh wacht eens als je als homo uit de kast komt is dat natuurlijk ook spreekwoordelijk.
Whihihi, wat een loserquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij heette oorspronkelijk 'Gay', maar hij heeft er een 'e' achter geplakt, omdat anders mensen zouden gaan denken dat 'ie homo was.
Whaahahahahah, die Airelle tochquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee GRAPJE!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHHAH!!!!
Die Airelle, wat vlot.quote:
What's the thing with 'one' ??????????quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaahahahahah, die Airelle toch![]()
![]()
![]()
!!!!!111one!!!~!11~~!!!!
Dat snap ik wel, ik quote gewoon selectief als mij dat uitkomt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij dan. Jij snapt het spreekwoord: 'iemand uit de kast lokken' niet eens man!!!!.
Ja, toen werd je vet onterecht boos op mijquote:
Dan is het nog erger: vieze vuile opportunist!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik quote gewoon selectief als mij dat uitkomt.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, toen werd je vet onterecht boos op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |