Blijkbaar was het niveau iets te hoog voor ons aller Bupatih. Ik snapte hem direct.quote:
whihihihihihihihihiquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niveau iets te hoog voor ons aller Bupatih. Ik snapte hem direct.
Daar meen je niks van! Dat zeg je alleen maar om mij zwart te maken!quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niveau iets te hoog voor ons aller Bupatih. Ik snapte hem direct.
IK NATUURLIJK!@quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True. Maar welke 'zij' zei dan "Bupatih"?
Kom zeg ik blijf bezig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle.Als je nou gewoon altijd zo'n '[/serieus]' onder je serieuze reacties zet, dan snap ik jou gewoon elke keer.
Neen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar meen je niks van! Dat zeg je alleen maar om mij zwart te maken!
Ja bah he, eigenlijk moeten we hier geen niet-incrowders!quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, sinds die stomme Paltos er is, loopt alles hier in het honderd!
Een gewoonte van me.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
Waarom post jij altijd hartjes als Sven iets gemeen tegen mij zegt?quote:
Ja, tof hequote:Op zaterdag 24 december 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij ben je de enige die nog niet weet dat Sven en Airelle ook een geheime relatie hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd hartjes als Sven iets gemeen tegen mij zegt?Durf je zelf geen gemene dingen tegen mij te zeggen, lafaard!
Goed idee.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:57 schreef Airelle het volgende:
Zullen we weer ruzie schoppen?
Jawel, hoor. Als ze maar fan van me zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja bah he, eigenlijk moeten we hier geen niet-incrowders!
Beetje een vreemde stelling, imho.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Durf je zelf geen gemene dingen tegen mij te zeggen, lafaard!
Ik heb het proberen te verdringen, Peer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige die nog niet weet dat Sven en Airelle ook een geheime relatie hebben.
Héhé, dat doe ik in rl ook! Ik loop over straat en ga dan bij een willekeurig groepje staan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja bah he, eigenlijk moeten we hier geen niet-incrowders!
Iyho, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje een vreemde stelling, imho.
Dat denk jij alleen maar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen jullie me niet kloppen..
Samenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, stinkert, doe dat maar.
Ga ik ook douchen..
Ik heb gewoon gelijk, Bupatih.quote:
Tegenwoordig stap je ook al uit op hetzelfde station als ik. Je woont in mn buurt denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |