quote:
Anders verneuk je (voor de 2e keer) de lay-out ff...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Flip uit Hardenberg verkoop zijn ajax 45 km auto inlcusief ajac stoel hoezen![]()
Bij mij is alles normaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Anders verneuk je (voor de 2e keer) de lay-out ff...
Tot ziensquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef methodmich het volgende:
Goed, ik ga de kroeg uit.
Fijne avond nog allen!
Verrassend.quote:
Pijpen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Ben ik es een avond vrij. Verveel ik me.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Suijk het volgende:
Ga dan studeren voor je hertentamens!
Pokeren neem ik aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef rubbereend het volgende:
3 keer raden wat ik dadelijk ga doen
Zo wilde Pim het!quote:Oké, eigenlijk hebben PSV's knuffeljonge-ren Ibrahim Afellay en Ismail Aissati al genoeg reclame voor zichzelf gemaakt. Op het veld met hun verfijnde spel, overtuiging, spelvreugde en onbevangen-heid en daarbuiten met hun bescheiden-heid en aanstekelijke enthousiasme.
Toch nog een kleine anekdote. Toen PSV al kampioen was, en alleen nog de bekerfinale als duel om het echie moest afwerken, kwamen de Eindhovenaren naar Aalsmeer om een footvolley-toernooi te spelen. Via een bekende werd ik onder meer gevraagd om een schema in elkaar te draaien en waar nodig te helpen.
Daar waar sommige PSV'ers het ontspannen uitje aangrepen om te relaxen, dartelde Afellay, die net even daarvoor twee keer had gescoord tegen Feyenoord, als een veulen dat in het zand mocht spelen. Toen er tussendoor even een veldje vrij was, en hij geen geschikte partner zag, stapte hij op me af.
'Meneer, wilt u met me spelen? Ja natuurlijk.' En na afloop: 'Bedankt meneer, ik vond het erg leuk.' Aisatti was er nog niet bij, maar ik twijfel er niet aan dat hij exact zo zou hebben gehandeld.
Bas Heijt
inderdaad je bent van grootse vorm zag ik op de meetquote:
Hoor haarquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad je bent van grootse vorm zag ik op de meet
ik ben al tijden flink in vormquote:
Begrijpelijk gezien een van de onderwerpenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Wij kijken ff naar Vermist...
Dat je zo woest kan worden van alleen een foto van die eikel ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Begrijpelijk gezien een van de onderwerpen
noem je dat vormquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben al tijden flink in vorm
Roosvicee voor Clau en een dienblad met bier voor liefhebbers staan op de barquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Nou, roosviceetje dan maar...
Ok dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Roosvicee voor Clau en een dienblad met bier voor liefhebbers staan op de bar
zo tussen de films door wel lekker zo'n biertjequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Roosvicee voor Clau en een dienblad met bier voor liefhebbers staan op de bar
wat een gier ben jij zeg....gewoon 1 tegelijk en dan kijken wij wel met je mee of je uiteindelijk de 5 gaat redden !quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef Noca het volgende:
Ik lust er idd ook wel vijf.
je lijkt net voreg op de meetquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef Noca het volgende:
Ik lust er idd ook wel vijf.
Ok meneerquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat een gier ben jij zeg....gewoon 1 tegelijk en dan kijken wij wel met je mee of je uiteindelijk de 5 gaat redden !
Ja, dat waren mijn oom en tante.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
Was net weer zo'n zaak bij Vermist die erg op die van jullie leek Clauw en Noca maar dat was niet die van jullie familie toch?
Toch wel he - ik wist de namen niet precies meer maar zei tegen Nick, volgens mij is dat familie van Noca en Clauwhee - hij keek alsof hij water zag brandenquote:
Ach, hij is wel gewend aan mijn virtuele vriendjes.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:46 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat was onze familie SCHatIk moest toch weer ff janken bij het zien van die kleine.
NickWat zei ie, over wie heb je het nu weer?
Puur om zijn foto te laten zien eigenlijk. Vooral omdat hij overal kan zitten nu. Hij schijnt tussendoor al eens in Duitsland geweest te zijn...quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, hij is wel gewend aan mijn virtuele vriendjes.
Wel dramatisch inderdaad en wat een enge vent al vraag ik me wel af wat voor zin zo'n gesprekje als dit dan nog heeft?
Okayquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Puur om zijn foto te laten zien eigenlijk. Vooral omdat hij overal kan zitten nu. Hij schijnt tussendoor al eens in Duitsland geweest te zijn...
Dat is je geraaie ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:54 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor SCH, klopt.
Dat had ik graag van ze willen horen. Ik zit altijd barstensvol vragen na zo'n uitzending.quote:Al moet ik zeggen dat de oom en tante van Noca daar ook echt niet veel wijzer zijn geworden.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Dikke kussen strooit voor noclauwtjes![]()
ff tussendoor
We zitten er hier net een op te peuzelenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef keeper het volgende:
Staan hier nog achtergebleven kerstpakketjes?.
Ja hoor maar niet voor jou lelijke aapquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef keeper het volgende:
Staan hier nog achtergebleven kerstpakketjes?.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Dikke kussen strooit voor noclauwtjes![]()
ff tussendoor
Die gebroken enkel al gezien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe spits in m'n kerstpakket.
Ik wil graag ook omdat een vriend die in Groningen woont een week later voor een half jaar naar ZA gaat en dit zijn afscheidsfeestje is. Maar ik heb uitzending tot 17.00 en volgens mij vertrekt de verplichte buscombi om 18.00 uit Heerenveen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:02 schreef clauwheee het volgende:
SCHat weet je al of je de 13e richting ons mooie stadje komt?
Hmm sjips...kun je die uitzending niet schrappenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil graag ook omdat een vriend die in Groningen woont een week later voor een half jaar naar ZA gaat en dit zijn afscheidsfeestje is. Maar ik heb uitzending tot 17.00 en volgens mij vertrekt de verplichte buscombi om 18.00 uit Heerenveen.
5 kwartier lukt nog net als alles meezit maar ik kan ook niet om 17.00 direct weg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit een uur tussen.. zie het probleem niet..
Je bedoelt in een Groninger-vak???? Klink ik als een idioot ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Ik was net van plan om te zeggen dan kom je gezellig bij ons staan
In een uur van Hilversum naar Heerenveen lijkt me niet haalbaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit een uur tussen.. zie het probleem niet..
Verplichte buscombi...slaat ook weer nergens op.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
vertrekt de verplichte buscombi om 18.00 uit Heerenveen.
Doe es liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt in een Groninger-vak???? Klink ik als een idioot ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik veel dat hij in Hilversum zit/woont?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
In een uur van Hilversum naar Heerenveen lijkt me niet haalbaar.
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik veel dat hij in Hilversum zit/woont?
Nee duf he, anders was het geen probleem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Verplichte buscombi...slaat ook weer nergens op.
Ik heb ook een keer in een Fean-vak gestaan, en daar is zelf beeldmateriaal vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Zie FCG topicquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Noca pass mij ook eens die laatste oosterpak beelden?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
Ik ga dinsdag al naar RKC en dan in jan/feb 2 x naar Heerenveen voor beker/europa enz. Heb ook nog een mannetje en 3 katten thuis.
Mijn voetbalmaatje Olaf is 5 dagen in Nederland (de lul woont tegenwoordig in Brazilie) dus we moeten dan een wedstrijd doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:21 schreef clauwheee het volgende:
Maar SCHat, dan blijd je dinsdag maar thuis. RKC of Grunn, kom op zeg
Oe das een eindje weg. Dan toch maar die uitzending schrappenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn voetbalmaatje Olaf is 5 dagen in Nederland (de lul woont tegenwoordig in Brazilie) dus we moeten dan een wedstrijd doen![]()
Idd, SCH je hebt nu toch een leidinggevende functie? Laat een van je hulpjes het maar overnemenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan toch maar die uitzending schrappen
Ik ben niet weer niet hoog genoeg om de kantjes er van af te lopenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, SCH je hebt nu toch een leidinggevende functie? Laat een van je hulpjes het maar overnemen
Brazilie?? Leuk dat ie zijn mede-fanmasters dat ook even vertelt..quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn voetbalmaatje Olaf is 5 dagen in Nederland (de lul woont tegenwoordig in Brazilie) dus we moeten dan een wedstrijd doen![]()
Sinds drie maanden alquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Brazilie?? Leuk dat ie zijn mede-fanmasters dat ook even vertelt..
Is het waar van die voetballer uit Japan die ze op het oog hebben met als achternaam Abequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef MaxPower het volgende:
Kan ie mooi een nieuwe spits scouten.
Ah, das dan weer jammerquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet weer niet hoog genoeg om de kantjes er van af te lopen![]()
Gegrilde Gambaatjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft weer eens in de keuken staan kokkerellen.
Gegrillde gambaatjes voor Bluezz en mij als late-avond tussendoortje.
Ik mag van haar nu weer even achter mijn PC.
De liefde gaat door de maag.![]()
Wel ok. Heb het gezeik van me vriendin ff naast me neer gelegd en ik merk/zie het wel...quote:
Komt SCH weer aan met een lompe postquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:47 schreef Eilanden het volgende:
Was het maar iets leuks .... nu kerst zo dichtbij komt voelt mijn vriendin zich 'down', omdat dit de eerste kerst is sinds het overlijden van haar vader. Ze voelt zich het ene moment goed en het volgende moment wil ze geen kerst vieren en daarna weer wel ...... probeer haar maar zo goed mogelijk te steunen, maar het is niet altijd makkelijk om haar een beetje op te beuren..
Maakt niet uit SCH .. kan je ook niet wetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt SCH weer aan met een lompe post![]()
Lijkt me rot en lastig en logisch. Misschien moet je haar ook maar niet te veel willen opbeuren maar het gewoont de tijd en ruimte geven.
Zei ik eerst hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:57 schreef Noca het volgende:
Wat je zegt Eilandje, tijd en ruimte.
Zal vast nog wel een tijdje duren en terugkomen op onverwachte momenten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:55 schreef Eilanden het volgende:
.... maar het verdriet kan je niet wegnemen en dat moet je inderdaad tijd en ruimte geven
Ik moest er nog aan denken van de week, idioot idee idd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
Realiseerde mij van de week tijdens mijn eigen verjaardag opeens ook weer even erg hard dat vorig jaar mijn Pa nog volop aanwezig was op mijn 50-jaars party. (SCH en Nick hebben hem ook toen nog even ontmoet).
Je verwoordt exact het gevoel! Vandaag ook zo'n dag .. verjaardag van mijn vriendin haar moeder die 7 jaar geleden op 48-jarige leeftijd overleed. En inderdaad heeft mijn vriendin ook onverwachte momenten dat ze aan het overlijden herinnerd wordt en flink moet slikken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal vast nog wel een tijdje duren en terugkomen op onverwachte momenten.
Realiseerde mij van de week tijdens mijn eigen verjaardag opeens ook weer even erg hard dat vorig jaar mijn Pa nog volop aanwezig was op mijn 50-jaars party. (SCH en Nick hebben hem ook toen nog even ontmoet).
Allerlei zaken waarbij het zo gewoon is dat je vader erbij was zijn het eerste jaar opeens toch een beetje anders.
Dat denk ik de laatste tijd ook zo vaak maar die ouwe is ook al boven de 70. Ik heb dit jaar zoveel begrafenissen gehad, denk je toch iedere keer weer aan je eigen heit en mem.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben verschrikkelijk dankbaar dat ik mijn beide ouders nog heb en wil ze de eerste 150 jaar nog niet kwijtraken!
Die gaat nog wel effe mee ..... een Fries .. die zijn zo taai en stugquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat denk ik de laatste tijd ook zo vaak maar die ouwe is ook al boven de 70. Ik heb dit jaar zoveel begrafenissen gehad, denk je toch iedere keer weer aan je eigen heit en mem.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je verwoordt exact het gevoel! Vandaag ook zo'n dag .. verjaardag van mijn vriendin haar moeder die 7 jaar geleden op 48-jarige leeftijd overleed. En inderdaad heeft mijn vriendin ook onverwachte momenten dat ze aan het overlijden herinnerd wordt en flink moet slikken.
Precies wat ik heel vaak denk...en die van mij zijn nog niet eens 'op leeftijd'. Maar de laatste tijd hoor ik teveel gekke dingen.quote:Ik ben verschrikkelijk dankbaar dat ik mijn beide ouders nog heb en wil ze de eerste 150 jaar nog niet kwijtraken!
Abe...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:13 schreef Eilanden het volgende:
..... een Fries .. die zijn zo taai en stug![]()
![]()
Lenstra was gaaayyyyy! Wheeeeyowwww wheee heeeeeyyyyy!quote:
Die ziet er echt een partij Fries uit, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik veel dat hij in Hilversum zit/woont?
Gezopen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:19 schreef DarkShine het volgende:
Lenstra was gaaayyyyy! Wheeeeyowwww wheee heeeeeyyyyy!
Aan temperamento inderdaad geen gebrek!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ailantjsie, het is voor je vriendin dan ook erg moeilijk idd.
Ze heeft geen ouders meer, en ze is nog haske jong
Je doet het goed hoor. Tijd tijd tijd geduld X 3
En dan is ze ook nog eens vrouw, met temperamento![]()
Had ik 't maarquote:
Heb ik de vriend van mn zus gegeven voor zijn verjaardag, geweldig boekquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:27 schreef Eilanden het volgende:
We hebben voor vrienden een grappig boekje gekocht: I always get my sin - Het bizarre Engels van Nederlanders
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
Appelsientje alert!
Dag jochie!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:29 schreef appelsientje het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes![]()
goede morgen allemaal !
tja ben er weerquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
Appelsientje alert!
Je zit bij de Tasmaanse tijgers?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:37 schreef appelsientje het volgende:
tja ben er weer![]()
eindelijk in een normale stad met een internetverbinding die betaalbaar is
ben nog wel ff online denk ik
Nou je wilt echt niet op het vaste land zijn... daar is het echt te warm..quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:44 schreef Noca het volgende:
Lekker weertje zeker daar down-under, wil ik ook!!
Voor een Foster Parents Afrikaantjequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
3fm request shit
3fm belde me op m'n werk of ik naar aanleiding van m'n gestorte geld even kort met Wout wilde babbelen. En dat heb ik gedaan. Kwam wel wat zenuwachtig over, maar ach. (terugluisteren via 3fm.nl 16.08 gisteren)quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:46 schreef Noca het volgende:
Oud en nieuw in je korte broek
Waar was je op de radio Vaduz?
Je wordt beroemd!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
3fm belde me op m'n werk of ik naar aanleiding van m'n gestorte geld even kort met Wout wilde babbelen. En dat heb ik gedaan. Kwam wel wat zenuwachtig over, maar ach. (terugluisteren via 3fm.nl 16.08 gisteren)
Linkquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
3fm belde me op m'n werk of ik naar aanleiding van m'n gestorte geld even kort met Wout wilde babbelen. En dat heb ik gedaan. Kwam wel wat zenuwachtig over, maar ach. (terugluisteren via 3fm.nl 16.08 gisteren)
Ik heb mijn lichaam ter beschikking gesteld aan de wetenschap.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:53 schreef Eilanden het volgende:
Wij hebben een training ter beschikking gesteld, hopelijk levert dat nog wat extra's op
Te oudquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn lichaam ter beschikking gesteld aan de wetenschap.
Levert ook niets meer op.
Nieren verzopen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn lichaam ter beschikking gesteld aan de wetenschap.
Levert ook niets meer op.
Knijn, ik heb net je fragmentje terug geluisterd via de 3fm-siter.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga fijn naar m'n hol, heerlijk om weer eens uit te kunnen slapen. Welterusten!
http://www.3fm.nl/page/congo_lezen/108109?pagename=congo_radio_tvquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar ken je die vaduz nou terugluisteren?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef DarkShine het volgende:
Nieren Lever verzopen.
Longen weggerookt.
Maag is weggevreten.
En je hart zal wel vaker gebroken zijn...
Luisteren gaatquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/congo_lezen/108109?pagename=congo_radio_tv
Klikken op 23-12 tussen 16:00 en 17:00 en rond 16:08 kan je hem horen.
Rofl wat een foutquote:
die is leuk he!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:45 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, wij zijn drietig dat je er weer vandoor gaat :
[afbeelding]
quote:
Ik denk dat de DJ's geen moeite ermee hebben dat ze eindelijk weer eens kunnen etenquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:31 schreef borisz het volgende:
mogge
vandaag het einde van het glazen huis![]()
dat niet maar het is wel leuke radioquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat de DJ's geen moeite ermee hebben dat ze eindelijk weer eens kunnen eten
nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL.
Gisteren ingeschreven op kaarten voor de WK finale........... hoezo mission impossible!:+
daar gaat je afkoopsomquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL.
Gisteren ingeschreven op kaarten voor de WK finale........... hoezo mission impossible!:+
Het schijnt minder druk te zijn dan de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
Ik moet nog naar de Albert Heijn maar ik durf niet
Lijkt me ook, anders krijg je in zo'n korte tijd echt niet 1000 + topics vol.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar daar, wat een onzin moet daar wel niet instaan.
mwoah, zo hard gaat dat toch niet in je eentjequote:Op zaterdag 24 december 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet toch aardig lukken zo...
Klopt.quote:
Ik wacht nog op gegevens van iemand en dan schrijf ik me in voor NL vs Ivoorkust en NL - Argentiniëquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL.
Wij hebben ons bij Fifa én NL supp. ver. ingeschreven voor de wedstrijden tegen Ivoorkust en Argentinië en tevens de 1/16 en 1/8 Finale van NL (eventueel).quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik wacht nog op gegevens van iemand en dan schrijf ik me in voor NL vs Ivoorkust en NL - Argentinië
Jij gaat dus wel één wedstrijd zienquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wij hebben ons bij Fifa én NL supp. ver. ingeschreven voor de wedstrijden tegen Ivoorkust en Argentinië en tevens de 1/16 en 1/8 Finale van NL (eventueel).
Verder bij de Fifa voor Engeland tegen Trinidad en Zweden, en dus de finale.
Dat moet ik ook even doen. Mocht ik ze dan krijgen, kan ik ze doorverkopen voor mucho dinero.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik wacht nog op gegevens van iemand en dan schrijf ik me in voor NL vs Ivoorkust en NL - Argentinië
Ik had over Engeland!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:04 schreef Cart_man het volgende:
Vind je het leuk dan die sfeer rondom het Nederlands elftal?
Dat is echt een aanrader!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
• NED3 - Najib Amhali: Most Wanted, 24-12-2005, 19.30
Niet helemaal, maar goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Suijkie weer helemaal het mannetje?
naar de ikea op de drukste dag van het jaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:49 schreef SCH het volgende:
Vanavond is toch All you need is love kerstspecial - dat is mijn kerstavond al gaan we vanavond ook weer eens naar de kerk.
Voetbalkaartjes eindelijk gelukt, Noca - ik koooooooooooooooooooooom
En even bij 3FM gekeken.
Nick wil nu nog naar de Ikea
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
Rotterdam in de fik!
http://www.vanderrijk.nl/fotos/20051224/chaosin010.htm
of gewoon kokend heet water
Ik hoop dat die lange frans en baas B. tijdens het overzetten kwijt rakenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:34 schreef Vom het volgende:
Pfff al mijn muziek van m'n oude naar m'n nieuwe pc aan het overzetten![]()
Die heb ik op m'n nieuwe gedownloadquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop dat die lange frans en baas B. tijdens het overzetten kwijt raken
word over 25 minuten bekend gemaakt. Maar het is nog niet het eindresultaat dat word later bekend gemaakt omdat het niet lukt alles in 1x te tellen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:04 schreef tong80 het volgende:
Wat was het eindresul;taat bij 3 FM ?
Zoiets ja. Maar dan voor een goed doelquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Is dat weer dat ze in een Big Brother huis zitten te roken?
Precies, maakte iemand op 316 zich boos over.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar dan voor een goed doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |