quote:
Anders verneuk je (voor de 2e keer) de lay-out ff...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Flip uit Hardenberg verkoop zijn ajax 45 km auto inlcusief ajac stoel hoezen![]()
Bij mij is alles normaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Anders verneuk je (voor de 2e keer) de lay-out ff...
Tot ziensquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef methodmich het volgende:
Goed, ik ga de kroeg uit.
Fijne avond nog allen!
Verrassend.quote:
Pijpen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Ben ik es een avond vrij. Verveel ik me.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Suijk het volgende:
Ga dan studeren voor je hertentamens!
Pokeren neem ik aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef rubbereend het volgende:
3 keer raden wat ik dadelijk ga doen
Zo wilde Pim het!quote:Oké, eigenlijk hebben PSV's knuffeljonge-ren Ibrahim Afellay en Ismail Aissati al genoeg reclame voor zichzelf gemaakt. Op het veld met hun verfijnde spel, overtuiging, spelvreugde en onbevangen-heid en daarbuiten met hun bescheiden-heid en aanstekelijke enthousiasme.
Toch nog een kleine anekdote. Toen PSV al kampioen was, en alleen nog de bekerfinale als duel om het echie moest afwerken, kwamen de Eindhovenaren naar Aalsmeer om een footvolley-toernooi te spelen. Via een bekende werd ik onder meer gevraagd om een schema in elkaar te draaien en waar nodig te helpen.
Daar waar sommige PSV'ers het ontspannen uitje aangrepen om te relaxen, dartelde Afellay, die net even daarvoor twee keer had gescoord tegen Feyenoord, als een veulen dat in het zand mocht spelen. Toen er tussendoor even een veldje vrij was, en hij geen geschikte partner zag, stapte hij op me af.
'Meneer, wilt u met me spelen? Ja natuurlijk.' En na afloop: 'Bedankt meneer, ik vond het erg leuk.' Aisatti was er nog niet bij, maar ik twijfel er niet aan dat hij exact zo zou hebben gehandeld.
Bas Heijt
inderdaad je bent van grootse vorm zag ik op de meetquote:
Hoor haarquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad je bent van grootse vorm zag ik op de meet
ik ben al tijden flink in vormquote:
Begrijpelijk gezien een van de onderwerpenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Wij kijken ff naar Vermist...
Dat je zo woest kan worden van alleen een foto van die eikel ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Begrijpelijk gezien een van de onderwerpen
noem je dat vormquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben al tijden flink in vorm
Roosvicee voor Clau en een dienblad met bier voor liefhebbers staan op de barquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Nou, roosviceetje dan maar...
Ok dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Roosvicee voor Clau en een dienblad met bier voor liefhebbers staan op de bar
zo tussen de films door wel lekker zo'n biertjequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Roosvicee voor Clau en een dienblad met bier voor liefhebbers staan op de bar
wat een gier ben jij zeg....gewoon 1 tegelijk en dan kijken wij wel met je mee of je uiteindelijk de 5 gaat redden !quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef Noca het volgende:
Ik lust er idd ook wel vijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |