O jij wist nog niet dat de tapas bij mij thuis waren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit nog liever ff hier binnen denk ik
Op de dansvloer was hij dat ..quote:
Wat? Moeilijk of uitputtend?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op de dansvloer was hij dat ..![]()
Zeg...je lichaamstaal zei zaterdag genoeg..dan laat k me niet door een goddelijk bereide maaltijd overhalen met valse insinuatiesquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij wist nog niet dat de tapas bij mij thuis waren?
make uo ur mind, ang3l is er ook bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit nog liever ff hier binnen denk ik
Beide..quote:
och ja, als je geen tekst meer hebt, kun je dat maar beter zeggen ja, in plaats van, dat jullie met 2 man, mij niet aankonden, als nieuweling hier op fok... ga dan mer ergens anders stoer doen of zo, of zielig, et wat je wilt, dat ik zo hard schold tegen je....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet je? Het zal wel. Ik ga niet meer op je in, want mn lachspiertjes kunnen niet meer..
Oh ik heb nog genoeg tekst over hoor..maar ik kan mn energie beter gebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och ja, als je geen tekst meer hebt, kun je dat maar beter zeggen ja, in plaats van, dat jullie met 2 man, mij niet aankonden, als nieuweling hier op fok... ga dan mer ergens anders stoer doen of zo, of zielig, et wat je wilt, dat ik zo hard schold tegen je....
Je kan dr ook een jurk van maken, Maria helpt je wel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:57 schreef creno het volgende:
weet je wat ik wel zou willen zijn ?
njidrogsejtemeolb nee
Kan mijn lichaam spreken?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...je lichaamstaal zei zaterdag genoeg..dan laat k me niet door een goddelijk bereide maaltijd overhalen met valse insinuaties![]()
quote:
een bloemetjesgordijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan dr ook een jurk van maken, Maria helpt je wel!
Als zij t kan!quote:
Wat zei het dan?quote:
quote:
*probeer*quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.pandora.com/
Wat voor DM?
Dr komt echt VAN ALLES uitrollen whahaquote:
Geef je t hier ook ff doorquote:
okquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geef je t hier ook ff door?
quote:Based on what you've told us so far, we're playing this track because it features interesting harmonic progressions, interesting part writing, strong melodies, interesting horn arrangements and many other similarities identified in de music genome project.
quote:
Pandora gaf me: Tori Amos - Strange little girlsquote:
Dan doe je het gewoon verkeerdquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
mij geeft het maar niets
Nee, jaren '70 Big Band van Maynard Ferguson, met veel trompet.quote:
ik kotste net Ronan Keating wegquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Jump, by Madonna.
I don't like it..
Ik plempte Enrique dr uitquote:
quote:Unfortunately, our music licenses force us to limit the number of songs you may skip each hour. Sit back and enjoy the music for now, and click "Guide Us" to let us know what you think of the music we're playing.
Ja dat is t enige nadeelquote:
Nieuw station starten helpt soms..quote:
Heb het nu ook ja... *KLIK* uitquote:
Bouwvakkers die mij de les lezen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mij niet, je hebt een aantal opmerking gemaakt, die misschien niet gemaakt zouden zijn, als je nagedacht zou hebben, maar ja, dat doe je niet, want je moet aan je reputatie denken.... mischien moet je eens leren, om een hint te snappen, dat je verder, geen grappen moet maken.....
maar ja, daar zul je nog wel te jong voor zijn...
Ik kom hier niet wegquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed, wat moet ik nou met al mijn Tappa's als je niet komt CDP, ik heb natuurlijk weer veeeeeeeeeel te veel gekocht, dat krijgen Ang3l en ik nooit op en Tim is helemaal een meesmuiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |