O jij wist nog niet dat de tapas bij mij thuis waren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit nog liever ff hier binnen denk ik
Op de dansvloer was hij dat ..quote:
Wat? Moeilijk of uitputtend?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op de dansvloer was hij dat ..![]()
Zeg...je lichaamstaal zei zaterdag genoeg..dan laat k me niet door een goddelijk bereide maaltijd overhalen met valse insinuatiesquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij wist nog niet dat de tapas bij mij thuis waren?
make uo ur mind, ang3l is er ook bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit nog liever ff hier binnen denk ik
Beide..quote:
och ja, als je geen tekst meer hebt, kun je dat maar beter zeggen ja, in plaats van, dat jullie met 2 man, mij niet aankonden, als nieuweling hier op fok... ga dan mer ergens anders stoer doen of zo, of zielig, et wat je wilt, dat ik zo hard schold tegen je....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet je? Het zal wel. Ik ga niet meer op je in, want mn lachspiertjes kunnen niet meer..
Oh ik heb nog genoeg tekst over hoor..maar ik kan mn energie beter gebruiken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och ja, als je geen tekst meer hebt, kun je dat maar beter zeggen ja, in plaats van, dat jullie met 2 man, mij niet aankonden, als nieuweling hier op fok... ga dan mer ergens anders stoer doen of zo, of zielig, et wat je wilt, dat ik zo hard schold tegen je....
Je kan dr ook een jurk van maken, Maria helpt je wel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:57 schreef creno het volgende:
weet je wat ik wel zou willen zijn ?
njidrogsejtemeolb nee
Kan mijn lichaam spreken?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...je lichaamstaal zei zaterdag genoeg..dan laat k me niet door een goddelijk bereide maaltijd overhalen met valse insinuaties![]()
quote:
een bloemetjesgordijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan dr ook een jurk van maken, Maria helpt je wel!
Als zij t kan!quote:
Wat zei het dan?quote:
quote:
*probeer*quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.pandora.com/
Wat voor DM?
Dr komt echt VAN ALLES uitrollen whahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |