Dezequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Welke is't nou?
.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:26 schreef Burner82 het volgende:
als iemand dan ff zegt, wa je moet doen, bij een volgende post openen .............
Choep choep?quote:
Desjequote:
wat ik gemerkt heb, is BEGRIJPEND lezen wel moeilijk voor jou....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
T staat ook niet i/d OP ofzo..moeilijk he LEZEN?
leeswerk was erg interessant altijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat ik gemerkt heb, is BEGRIJPEND lezen wel moeilijk voor jou....
quote:
Niet alsof die 2 dagen zo gezellig worden..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
o ja jongens?
HET IS FUCKING BIJNA GODVERGETEN KUT KERST!!!!!!!!!!
Doe lief
#46 Babi Pangang Speciaal?quote:
Ga eens snel naar de zomerdepressie jijquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alsof die 2 dagen zo gezellig worden..
Als die er uberhaupt al komt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga eens snel naar de zomerdepressie jij
CDP heeft een dip, dan moeten we het er aan ontgeldenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef wonderer het volgende:
Gaat dat elk jaar zo of is het nu voor het eerst?
Nee hoor..alleen bepaalde personen in combinatie met bepaalde handelingen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
CDP heeft een dip, dan moeten we het er aan ontgelden
contaminatiesquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
eraan geloven?
het ontgelden?.
Wat gebruik je veel onnodige komma'squote:Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef Burner82 het volgende:
de mensen, die wat tegen me hebben, zijn ff niet laf, en zeggen het gewoon..... dan zalk ook nie tegen hun reageren (al heb ik aan niemand een hekel, maar ja...)
voorkomen we dit soort geneuzel, kheb wel betere dingen te doen, dan tegen een paar pubers aan praten, een muur, luisterd beter....
Een puber leert tenminste op school nog wel goed spellenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef Burner82 het volgende:
de mensen, die wat tegen me hebben, zijn ff niet laf, en zeggen het gewoon..... dan zalk ook nie tegen hun reageren (al heb ik aan niemand een hekel, maar ja...)
voorkomen we dit soort geneuzel, kheb wel betere dingen te doen, dan tegen een paar pubers aan praten, een muur, luisterd beter....
Hoiquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
#46 Babi Pangang Speciaal?
*plakt plakbond op mond*quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een puber leert tenminste op school nog wel goed spellen
En ik heb t je toch duidelijk gemaakt? Dat jij het punt niet snapt en daarover door blijft drammen..![]()
Hier word t #00 maak zelf maar wat met dat tering brood en beleg want ik heb royaal gegeten met je tante (lees: surrogaatmoeder) in de stad waar ik cadeautjes heb gekocht voor iedereen behalve jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi
Eerder #69 Hamburger speciaal met sambal oelek
Zeg je bondage praktijken bezig je maar met nors knuffeldwergjequote:
duidelijk, nee da ben je niet..... anders bleef ik niet doordrammen.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een puber leert tenminste op school nog wel goed spellen
En ik heb t je toch duidelijk gemaakt? Dat jij het punt niet snapt en daarover door blijft drammen..![]()
Oh graag... k kom ook echt zo makkelijk t huis uit ..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
eej CDP kom je tappa's eten met Kerst?
Been here, done that. Not doing it againquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg je bondage praktijken bezig je maar met nors knuffeldwergje![]()
Weet je? Het zal wel. Ik ga niet meer op je in, want mn lachspiertjes kunnen niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
duidelijk, nee da ben je niet..... anders bleef ik niet doordrammen.....
en dat mensen het moeten ontgelden, door bepaalde handelingen, als ik da ben (of 1 van de) mag je het me ook even uitleggen....
Tja.. geen idee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Been here, done that. Not doing it again![]()
ik heb NIETS tégen jouquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef Burner82 het volgende:
Ik doe geen exen!quote:
mag je het huis niet uit?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh graag... k kom ook echt zo makkelijk t huis uit ..![]()
Ben je zo uitputtend dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe geen exen!
(en da's puur omdat ze niet meer willen)
Ik zit nog liever ff hier binnen denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mag je het huis niet uit?
zal ik je komen ontvoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |