Ik ben al meer dan een jaar single heur.. geen vriendje gezien hierquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
trs is dus je vriendje........
en nee, dat niet...... ik denk niet, dat jij een uitvoerders baan aan zou kunnen, als je nu al zo in de stress schiet....
Wil je dat ik z'n vriendje ben?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
trs is dus je vriendje........
en nee, dat niet...... ik denk niet, dat jij een uitvoerders baan aan zou kunnen, als je nu al zo in de stress schiet....
Ik denk er wel degelijk over na, moet toch grappen maken die op een of andere manier voortborduren op wat jij uitkraamt ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik hou der niet van, als mensen domme dingen gaan roepen, zonder na te denken....
ik denk, dat je je nog eens moet verdiepen, in de bouw... voor iemand die denkt uni te gaan doen, denk je niet echt fatsoenlijk, je lijkt meer een rellende vmbo kader....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je ouder dan 25. En dan zit ik waarschijnlijk al 5/6 jaar op een universiteit of whatever..
Dat jij dan co-assistentdirecteur van een lamme bouwkeet bent is niks om over op te scheppen.
Hij word nog geil van Waldorf en Stadlerquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil je dat ik z'n vriendje ben?Word je daar geil van?
ja gezellig he, 2 tegen 1, altijd lolquote:
Ik ga me helemaal nergens in verdiepen. Als ik nou een vmbo-kaderleerling was..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk, dat je je nog eens moet verdiepen, in de bouw... voor iemand die denkt uni te gaan doen, denk je niet echt fatsoenlijk, je lijkt meer een rellende vmbo kader....
Je schijnt maar al te goed te weten hoe die zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk, dat je je nog eens moet verdiepen, in de bouw... voor iemand die denkt uni te gaan doen, denk je niet echt fatsoenlijk, je lijkt meer een rellende vmbo kader....
dat ik iemand als mijn vader zie, betekent dat hij mij neukt, volgens jou logica.... want dat zeg JIJ.... dan denk ik inderdaad, dat je eerst moet nadenken, voordat je wat zegt, of ff een psycholoog moet zoeken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk er wel degelijk over na, moet toch grappen maken die op een of andere manier voortborduren op wat jij uitkraamt ?
T liefste wil hij zich natuurlijk IN jou verdiepenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga me helemaal nergens in verdiepen. Als ik nou een vmbo-kaderleerling was..
Erm...lees ff goed..die opmerking kwam van TRS ..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat ik iemand als mijn vader zie, betekent dat hij mij neukt, volgens jou logica.... want dat zeg JIJ.... dan denk ik inderdaad, dat je eerst moet nadenken, voordat je wat zegt, of ff een psycholoog moet zoeken...
dat jij alleen aan geil worden denkt, is jou probleem, niet het mijnequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil je dat ik z'n vriendje ben?Word je daar geil van?
Ik denk dat iedereen hier wel doorheeft dat hij mijn maagdelijkheid wilt doorbreken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T liefste wil hij zich natuurlijk IN jou verdiepen
Ja..Brandertje wil je wel even komen uitwonenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef creno het volgende:
zei er iemand "neuken" ?
Lelijkerd, dat zei postte ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat ik iemand als mijn vader zie, betekent dat hij mij neukt, volgens jou logica.... want dat zeg JIJ.... dan denk ik inderdaad, dat je eerst moet nadenken, voordat je wat zegt, of ff een psycholoog moet zoeken...
nee, alleen jullie 2, 2 mensen, die mij op de een of andere manier nie mogen, en niks anders doen, dan mij afkraken,m sorry, als het mij daarin niet boeit, tegen wie ik terugpraat, want jullie vinden toch beide hetzelfde over mij.... als ik iets zeg, reageren er 2 tegen mij, dus waarom neem je nu afstand van iets, als je je dit ook mag aantrekken??? want dat doe je ook, als ik tegen trs iets zeg....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm...lees ff goed..die opmerking kwam van TRS ..
Nu al moeite met mensen uit elkaar houden?
shut UP!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nouuuuuu...ik ken knappere engeltjes![]()
Omdat ik die opmerking niet hebt gemaakt en jij wel mij daar op afrekent.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, alleen jullie 2, 2 mensen, die mij op de een of andere manier nie mogen, en niks anders doen, dan mij afkraken,m sorry, als het mij daarin niet boeit, tegen wie ik terugpraat, want jullie vinden toch beide hetzelfde over mij.... als ik iets zeg, reageren er 2 tegen mij, dus waarom neem je nu afstand van iets, als je je dit ook mag aantrekken??? want dat doe je ook, als ik tegen trs iets zeg....
laat ik maar eens verstandig zijn, als oudste van de 3quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..Brandertje wil je wel even komen uitwonen![]()
*klimt op de stoere bouwvakker* Yiiieeehhaaaaww, grijp ze!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja gezellig he, 2 tegen 1, altijd lol
Ach..je was misschien niet de eerste waar ik aan dacht maar indirect was hij ook voor jou bedoeld hoor.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
laat ik maar eens verstandig zijn, als oudste van de 3
O ik ben al weer vergeten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..je was misschien niet de eerste waar ik aan dacht maar indirect was hij ook voor jou bedoeld hoor.![]()
jij trekt je alleen maar dingen aan, van mensen, die je wilt aftrekken.... objectief gezien, zijn de posts tussen jullie niet uit elkaar te houden, want ze zijn gericht, op mij af te kraken, ben dan ook zo fair, om wat ik tegen 1 van jullie, als wederantwoord geef, je ook aan te trekken, of durf je dat dan weer niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ik die opmerking niet hebt gemaakt en jij wel mij daar op afrekent.
En ik trek tenminste iets aan, jij kan alleen maar t tegenovergestelde
oh, je komt wat tekort..... kheb medelijden met je....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Je hebt al neukerij voor de kerst?
Oehoeh, de bouwvakker gaat ingewikkeld doen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij trekt je alleen maar dingen aan, van mensen, die je wilt aftrekken.... objectief gezien, zijn de posts tussen jullie niet uit elkaar te houden, want ze zijn gericht, op mij af te kraken, ben dan ook zo fair, om wat ik tegen 1 van jullie, als wederantwoord geef, je ook aan te trekken, of durf je dat dan weer niet?
Nee omdat je mij nu afrekent op een specifieke opmerking die ik niet heb geplaatst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij trekt je alleen maar dingen aan, van mensen, die je wilt aftrekken.... objectief gezien, zijn de posts tussen jullie niet uit elkaar te houden, want ze zijn gericht, op mij af te kraken, ben dan ook zo fair, om wat ik tegen 1 van jullie, als wederantwoord geef, je ook aan te trekken, of durf je dat dan weer niet?
Ik kom helemaal niets tekort...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
oh, je komt wat tekort..... kheb medelijden met je....
2 tegen 1, maakt het interessant, vooral met de ego's en een anti houding versus mij....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*klimt op de stoere bouwvakker* Yiiieeehhaaaaww, grijp ze!![]()
Je handeled liever 16 jarigen dan een 14 en 17 jarige samenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2 tegen 1, maakt het interessant, vooral met de ego's en een anti houding versus mij....
ik ben wel erger gewend
Je zingt niet in idols, dat is't gewoonquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2 tegen 1, maakt het interessant, vooral met de ego's en een anti houding versus mij....
ik ben wel erger gewend
Ik kan er niks aan doen dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ben wel erger gewend
14 en 17 is gemiddeld ook ongeveer 16quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je handeled liever 16 jarigen dan een 14 en 17 jarige samen?
15.5quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
14 en 17 is gemiddeld ook ongeveer 16
zit dan niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee omdat je mij nu afrekent op een specifieke opmerking die ik niet heb geplaatst.
En ik trek me van genoeg mensen wat aan, maar mn oma hoef k niet af te trekken hoor.![]()
Wat ben k daar blij mee..stel je voor..die kop beeldvullendquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zingt niet in idols, dat is't gewoon
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zit dan niet zo te zeikenje wilt koste wat kost mij afrekenen, op dingen die ik tegen een ander zeg, ask da bij jou doe, ga je bijna huilen...... zeg dan niks, of denk eerst na, en kies geen partij....
ik denk, dat jij eerst eens wat moet doen aan je mensenkennis, voordat je er ook maar over denkt, uni te gaan doen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt.
en da's afgerond ook 16quote:
Oh word je mensenkennis dan ook in een examen getest tegenwoordig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk, dat jij eerst eens wat moet doen aan je mensenkennis, voordat je er ook maar over denkt, uni te gaan doen....
Afrondenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh word je mensenkennis dan ook in een examen getest tegenwoordig?
Ik heb er niet 1 hoeven pijpen om met een 8 mijn drs te halenquote:Dan heb je echt veel leraren moeten pijpen om je diploma te halen!
Mijn mensenkennis is uitstekend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk, dat jij eerst eens wat moet doen aan je mensenkennis, voordat je er ook maar over denkt, uni te gaan doen....
Dat wil NIET zeggen dat je nu ineens voor kerst een doorsmeerbeurt krijgtquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Afronden
Dan ben k ook al 18 nou goed![]()
Nee jij nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]gedragswetenschappen
[..]
Ik heb er niet 1 hoeven pijpen om met een 8 mijn drs te halen![]()
mij niet, je hebt een aantal opmerking gemaakt, die misschien niet gemaakt zouden zijn, als je nagedacht zou hebben, maar ja, dat doe je niet, want je moet aan je reputatie denken.... mischien moet je eens leren, om een hint te snappen, dat je verder, geen grappen moet maken.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laat ook maar..
Je hebt mij iig aan een goeie lachbui geholpen dus huilen doe k niet
Dat hoef k ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wil NIET zeggen dat je nu ineens voor kerst een doorsmeerbeurt krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |