mwoa, de foto's op het profiel, nie echt geweldig, kheb leukere (A)quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.gay.nl/sweetfrenky
Tja.. ook niet echt mijn smaak ..wel skattig ergens ofzo
Je mag ze houenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mwoa, de foto's op het profiel, nie echt geweldig, kheb leukere (A)
doe ik ook, anders krijgk ruziequote:
Nu al trouble in paradisequote:
Misvormd!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.gay.nl/sweetfrenky
Tja.. ook niet echt mijn smaak ..wel skattig ergens ofzo
quote:
Ben je het toch een keer met me eens.quote:
tegenover een asian ladyboy, is hij de knapste engel ooit gemaakt....quote:
Nouuuuuu...ik ken knappere engeltjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tegenover een asian ladyboy, is hij de knapste engel ooit gemaakt....
toch veel mensen zonder smaak hier..... valt me tegen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ben je het toch een keer met me eens.
Omdat het jouw smaak is , wil dat niet zeggen dat wij geen smaak hebben..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
toch veel mensen zonder smaak hier..... valt me tegen...
Ach dat zijn nog tieners en smaakt ontwikkeld zich met de jarenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
die ook liever, aardiger, en meelevender zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nouuuuuu...ik ken knappere engeltjes![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach dat zijn nog tieners en smaakt ontwikkeld zich met de jaren![]()
dus ook voor hen is er nog hoop![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
die ook liever, aardiger, en meelevender zijn?
ik vraag me nu toch af, hoe jij weet, hoe hij is....quote:
Ik vrees toch dat ik meer smaak dan jij heb.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
weekend?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik vind het wel mooi geweest
heb nu weer 10 uur hier op dat duffe kantoor doorgebracht
en nu ben ik het zat![]()
"Gooit het bijltje d'r bij neer voor deze week"
Jippy nu lekker lang weekend![]()
![]()
Vlug de stad in
tot straks![]()
Is toch gewoon een levenslang procesquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken gevallen bij wie de 10 al uit de leeftijd is en de smaak nog steeds moet worden bijgesteld hoor
Ik hoef m niet te kennen om te weten dat mijn onderwerp beter isquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik vraag me nu toch af, hoe jij weet, hoe hij is....
Dan mag je weer i/d keet lunchen tussen de uitgezakte 40igers en de nieuwe kalender vol verse tieten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
weekend?kheb vakantie
(ff, 4 januari, moek weer aan de bak
)
Nee hoor dinsdag magmoet ik hier weeg gewoon het bijltje weer oppakken en me verder een weg hakken door het woud van vragen van klantenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
weekend?kheb vakantie
(ff, 4 januari, moek weer aan de bak
)
dan moeten we eens gaan stappen, en turvenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat ik meer smaak dan jij heb..
Dat ventje heeft een dertien-in-een-dozijn hoofd.
Stappen met jou? Wat een helquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan moeten we eens gaan stappen, en turvenmisschien heb ik een iets bredere smaak, dan jij, en kijk ik niet alleen in de hong kong buurt, da zou kunnen
Waar ik ook op af ga, ik heb meer smaak dan jij,quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan moeten we eens gaan stappen, en turvenmisschien heb ik een iets bredere smaak, dan jij, en kijk ik niet alleen in de hong kong buurt, da zou kunnen
gelukkig, heb ik een jonge ploeg, waar we ook regelmatig gewoon mee gaan stappen (met maar 1 boven de 50, mer hijs gestoord (al heb ik hem wel ge-adopteerd als pappaquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan mag je weer i/d keet lunchen tussen de uitgezakte 40igers en de nieuwe kalender vol verse tieten?
wat betekent mer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik een jonge ploeg, waar we ook regelmatig gewoon mee gaan stappen (met maar 1 boven de 50, mer hijs gestoord (al heb ik hem wel ge-adopteerd als pappa)
van de 4 mensen onder vast contract, 4 bove de 45 (ik ben de enige jongere:P) en nog 5 via het uitzendbureau, mer 4 ervn, hebben grote kans, op een vast contract (als het aan mij ligt) en ik heb gelukkig nogal wa te zeggen
Heeft hij je al geneukt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik een jonge ploeg, waar we ook regelmatig gewoon mee gaan stappen (met maar 1 boven de 50, mer hijs gestoord (al heb ik hem wel ge-adopteerd als pappa)
naja, je hebt wel al een echte nichten ego, dus met jou komt het wel goed (wat er ook onder goed verstaan mag worden...)quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar ik ook op af ga, ik heb meer smaak dan jij,
euhm, da zijn grappen, die je bij mij beter achterwegen kunt laten....quote:
Nee jij bent goed terecht gekomenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, je hebt wel al een echte nichten ego, dus met jou komt het wel goed (wat er ook onder goed verstaan mag worden...)
je eigen neigingen, even niet op mij projecteren he....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stappen met jou? Wat een hel
En hij kijkt heus wel erbuiten..dat jij nu 16 als bovenste grens hanteert
Omdat ik ambities heb die hoger liggen dan bouwvakker worden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, je hebt wel al een echte nichten ego, dus met jou komt het wel goed (wat er ook onder goed verstaan mag worden...)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
euhm, da zijn grappen, die je bij mij beter achterwegen kunt laten....
is trs je vriendje of zo, dat je het zo voor hem opneemt, of heb je wat tegen mij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent goed terecht gekomen![]()
Ik val niet op een bepaalde leeftijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je eigen neigingen, even niet op mij projecteren he....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
is trs je vriendje of zo, dat je het zo voor hem opneemt, of heb je wat tegen mij?
dan wens ik je veel succes, want over paar jaar, ben ik dat niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik ambities heb die hoger liggen dan bouwvakker worden?
ok, tijd, dat je je bek daarover gaat houden....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Je houd van de achterwegen?
Je neukt dus liever?
Dan mag je cement rondsjouwen ipv timmeren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan wens ik je veel succes, want over paar jaar, ben ik dat niet meermaar wel meer ervaring, dan al die watjes, die alleen op school hebben gezeten, en denken, dat er mensen naar hun luisteren....
dus, dan kan ik iedere baan krijgen die ik wil in de bouw, en dat is denk ik toch wel iets meer, dan jou kleinen hersenpan kan bedenken....
gedraag je eens niet als een nicht, en zeg het dan gewoonquote:
Make me?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ok, tijd, dat je je bek daarover gaat houden....
Over een paar jaar ben je ouder dan 25. En dan zit ik waarschijnlijk al 5/6 jaar op een universiteit of whatever..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan wens ik je veel succes, want over paar jaar, ben ik dat niet meermaar wel meer ervaring, dan al die watjes, die alleen op school hebben gezeten, en denken, dat er mensen naar hun luisteren....
dus, dan kan ik iedere baan krijgen die ik wil in de bouw, en dat is denk ik toch wel iets meer, dan jou kleinen hersenpan kan bedenken....
trs is dus je vriendje........quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan mag je cement rondsjouwen ipv timmeren?
Of de hele dag met je helmpje op in de keet zitten rondcommanderen..nou stoer heur!
Ik quote je toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gedraag je eens niet als een nicht, en zeg het dan gewoon![]()
of zit me af te zeiken, met een reden, of doe het niet....
ik hou der niet van, als mensen domme dingen gaan roepen, zonder na te denken....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Make me?
Je houd wel van dominant zijn en doorraggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |