Volgende keer wedstrijd van sc heerenveen bezoeken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het in Leeuwarden is, dat gaat natuurlijk niet
"Wat gaan we doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:19 schreef SynXteR het volgende:
hmm... waar is het?
Is nog niet zeker of die doorgaat. Maar dat vind je niet leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:01 schreef SynXteR het volgende:
No thanks.. geen historische stadswandeling
Hendrik ten Hoeve zit in de raad voor de PvdA.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, Google ik even op Hendrik ten Hoeve, blijkt hij ineens een Stienser te zijn! Mijn geboortedropjeEn hij zit/zat namens Fryslân in de Eerste kamer?
Dat bepleit Hendrik ten Hoeve, namens de FNP lid van de Onafhankelijke Staten
Fractie (OSF) in de Eerste Kamer
Maar dan is er ook de PvdA-Leeuwarden hendrik ten HoeveZijn er twee? Of is hij van twee partijen lid? (beide gematigd links)
wikipedia met Hendrik ten Hoeve
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:39 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Volgende keer wedstrijd van sc heerenveen bezoeken?
Het zou niet mijn eerste keuze zijn. zijn er geen leukere dingen in deze stad te beleven?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is nog niet zeker of die doorgaat. Maar dat vind je niet leuk?
Wat iemand leuk vind, verschilt per persoon. in het vorig topic is duidleijk gebleken dat veel mensen die reeds aan hadden gegeven mee te willen, een historische stadswandeling te zien zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Het zou niet mijn eerste keuze zijn. zijn er geen leukere dingen in deze stad te beleven?
Als je Hendrik ten Hoeve kende, zou je dat niet vragen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef SynXteR het volgende:
Het zou niet mijn eerste keuze zijn. zijn er geen leukere dingen in deze stad te beleven?
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn koninkrijk voor een brandbom op die meet...
Friezen
Ik had gehoopt dat het niet zou hoeven, maar, hier is hij dan, speciaal voor jou, en de mensen die je gedachten in deze delen:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Friezen
Hey oalde sipelquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Friezen
de treinen en bussen rijden nog steeds hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef anne_Chris het volgende:
Is er eens iets leuks te doen in Fryslân, ben ik daar net anderhalf jaar geleden vandaan verhuisd
Negeer zo'n jongen toch, des te sneller istie wegquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Friezen
Ik voelde mij als Groninger gewoon verplicht om te reageren...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Negeer zo'n jongen toch, des te sneller istie weg
Kom je ook?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Friezen
Ik sterf liever een pijnlijke dood, alhoewel een Groninger op een Frysje meet dat sowieso wel doet gok ik zo...quote:
Och, allemaal even achterlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik sterf liever een pijnlijke dood, alhoewel een Groninger op een Frysje meet dat sowieso wel doet gok ik zo...
Tief eens op aub?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
Xebro heeft een pompebled in zijn broek
En SCH heeft Hans Visser ondervraagd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
quote:Pompeblêd is de Friese benaming voor het blad van de gele plomp.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:16 schreef opa het volgende:
[..]
En SCH heeft Hans Visser ondervraagd.
Dat je eigenlijk een fries hart hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
Je bedoelt dus te zeggen dat ik een plantaardige lul tussen mijn benen heb hangen?
Domme vragen bestaan dus wel...we hebben het over Leeuwardenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef SynXteR het volgende:
[..]
zijn er geen leukere dingen in deze stad te beleven?
Wil je eraf?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o jee, ik sta ook nog steeds op het lijstje
wil je me er af hebben??quote:
anders ga je eens weg??quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:06 schreef GREED het volgende:
Ik haat friezen. Afzinken in de Waddenzee die kutprovincie. Stelletje separatisten.
Sprak de newbie uit het niets, onsamenhangend en zonder bestaanrecht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:06 schreef GREED het volgende:
Ik haat friezen. Afzinken in de Waddenzee die kutprovincie. Stelletje separatisten.
Kunnen we de Fryske meet anders niet gewoon bij jou in Groningen houden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt dus te zeggen dat ik een plantaardige lul tussen mijn benen heb hangen?
Berlikum...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef Het_hupt het volgende:
Maandag naar Berlicum, De Sjonnies ff checken op hun Fryske slang![]()
Ben je ook Fries? Kom je ook?quote:Op zondag 25 december 2005 11:46 schreef Joene het volgende:
Wist niet dat er zoveel fokkers in en rondom leeuwarden waren
Nee geen fries , kom uit kopje NHquote:Op zondag 25 december 2005 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je ook Fries? Kom je ook?
We weten nog niet eens of we gaan eten hoor. Er ligt eik nog niets vast. Maar ik weet niet of men wel een niet-Fries op de meet wil.quote:Op zondag 25 december 2005 11:53 schreef Joene het volgende:
Nee geen fries , kom uit kopje NHen kan evt wel komen hoor leeuwarden is niet gek ver, alleen blijf niet mee-eten
Dat weet ik ook niet, ik zeg ook evtquote:Op zondag 25 december 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We weten nog niet eens of we gaan eten hoor. Er ligt eik nog niets vast. Maar ik weet niet of men wel een niet-Fries op de meet wil.
Foei, Ali.. niet goed opgelet zekerquote:Op zondag 25 december 2005 12:06 schreef Ali Salami het volgende:
At der leuke frijgeselle fankes komme soe ik fân é partij weze, mar ik ferwachtsje alinne jongens en die ha ik leaver net!
eensch is!quote:Op zondag 25 december 2005 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou Ali, volgens mij komen er juist meer vrouwen als mannen
En niet Friezen zijn ok, mits ze maar respect hebben voor ons Fries-zijnToch?
Dan sta je wel in het verkeerde Berlicum.Berlicum ligt bij Rosmalen in Noord-Brabant.Berlikum ligt in Friesland en daar komen inderdaad de Sjonnies.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef Het_hupt het volgende:
Maandag naar Berlicum, De Sjonnies ff checken op hun Fryske slang![]()
Dan is het beter geregeld dan bij de R&P meet van vorig jaar.Heel veel mannen ,2 vrouwen.quote:Op zondag 25 december 2005 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou Ali, volgens mij komen er juist meer vrouwen als mannen
En niet Friezen zijn ok, mits ze maar respect hebben voor ons Fries-zijnToch?
het is jammer dat onze nieuwjaarsreceptie de 14de pas is, anders had ik em daar even aan het jasje kunnen trekken...quote:Op zondag 25 december 2005 16:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tijd hangt een beetje af van de vraag of Hendrik ten Hoeven terugmailt ja of nee.
de trappen van het oude gerechtsgebouw is ook een leuke!quote:Op zondag 25 december 2005 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
CS lijkt me de beste plaats om af te spreken ja
Ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef electricity het volgende:
gaan jullie ook fries praten daar?
lol, straks De Sjonniesquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:Het_hupt zou niet de eerste zijn die in Brabant op zoek is naar een discotheek
ik welquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef electricity het volgende:
gaan jullie ook fries praten daar?
Of hij zit FoK! door te lezen en twijfelt nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef blaaatkipje het volgende:
Er is blijkbaar ook kerstreces bij de gemeenteraad van Leeuwarden
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Friezen
nee joh, scrabblen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat een stugge boeren zeg zo hee Word vast een leuke meet een wandeling door leeuwarden
Wat gaan julie daarna doen bridgen ofzo
Sjoelen zou ook wel OK zijnquote:
anders gaan we die met zijn allen maken!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoelen zou ook wel OK zijn
mits iemand een sjoelbord met blauwe en witte schuine banen heeft, en pompebledvormige rode sjoelstenen
Figuurzaagmeet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
anders gaan we die met zijn allen maken!
Nee, die komt er mee op de foto.. die sjoelbak komt in het archief voor de jaarlijkse meet!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Figuurzaagmeet!en wie het sjoelen wint mag de baan mee naar huis nemen
dat is geen Omrop Fryslân nuquote:Op zondag 1 januari 2006 02:59 schreef Alexxxxx het volgende:
feul heil en sêgen
Omrop Fryslân webradio
De omrop zend radio 1 uit midden in de nacht jaquote:
ik heb het laatste stuk op de TV gezien, met beelden van de uitzending dus!quote:Op zondag 1 januari 2006 03:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De omrop zend radio 1 uit midden in de nacht jaMaar vandaag via die link de top 100 geluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |