Ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef electricity het volgende:
gaan jullie ook fries praten daar?
lol, straks De Sjonniesquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:Het_hupt zou niet de eerste zijn die in Brabant op zoek is naar een discotheek
ik welquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef electricity het volgende:
gaan jullie ook fries praten daar?
Of hij zit FoK! door te lezen en twijfelt nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef blaaatkipje het volgende:
Er is blijkbaar ook kerstreces bij de gemeenteraad van Leeuwarden
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn koninkrijk voor een brandbom op die meet...
Friezen
nee joh, scrabblen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat een stugge boeren zeg zo hee Word vast een leuke meet een wandeling door leeuwarden
Wat gaan julie daarna doen bridgen ofzo
Sjoelen zou ook wel OK zijnquote:
anders gaan we die met zijn allen maken!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoelen zou ook wel OK zijn
mits iemand een sjoelbord met blauwe en witte schuine banen heeft, en pompebledvormige rode sjoelstenen
Figuurzaagmeet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
anders gaan we die met zijn allen maken!
Nee, die komt er mee op de foto.. die sjoelbak komt in het archief voor de jaarlijkse meet!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Figuurzaagmeet!en wie het sjoelen wint mag de baan mee naar huis nemen
dat is geen Omrop Fryslân nuquote:Op zondag 1 januari 2006 02:59 schreef Alexxxxx het volgende:
feul heil en sêgen
Omrop Fryslân webradio
De omrop zend radio 1 uit midden in de nacht jaquote:
ik heb het laatste stuk op de TV gezien, met beelden van de uitzending dus!quote:Op zondag 1 januari 2006 03:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De omrop zend radio 1 uit midden in de nacht jaMaar vandaag via die link de top 100 geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |