Het is daar alleen heel erg klein, dus ik weet niet of je daar wel met zoveel mensen terecht kunt...quote:
Mail terug dat wij het karretje wel even willen hurenquote:Op zondag 1 januari 2006 11:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Net een mailtje gehad van Hendrik ten Hoeve. Een wandeling zit er niet in; hij kan momenteel nauwelijks lopen wegens een beklemde zenuw.
Jammer.
vind het wel een grappige aktiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:09 schreef Six_Shooter het volgende:
Friese nationalisten kapen EdNijpels.nl
Hier zou Ali Salami wel een achter kunnen zitten
zit je er niet achter, of sta je er niet achter... en waarom niet??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Ali Salami het volgende:
Ik soe net doarre, mar ik fyn it wol in grappige aksje, al stean ik der net achter
Ik stean der net achter, omdat it my net utmakket welke taal ien sprekt. Nouja, ien dy hjir fanût it butenlân komt wenjen moat wol Nederlansk learre, mar in Hollander die yn Fryslân komt te wenjen, hoecht in myn eagen net Frysk te learen, en Nijpels hoecht ek net Frysk te kinnen om yn goeie kommisaris te wézenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zit je er niet achter, of sta je er niet achter... en waarom niet??
Duidelijk antwoord, dank je..quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik stean der net achter, omdat it my net utmakket welke taal ien sprekt. Nouja, ien dy hjir fanût it butenlân komt wenjen moat wol Nederlansk learre, mar in Hollander die yn Fryslân komt te wenjen, hoecht in myn eagen net Frysk te learen, en Nijpels hoecht ek net Frysk te kinnen om yn goeie kommisaris te wézen
ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Ali Salami het volgende:
Dat bik ik mei dy iens, mar dat doaret nog wol in tiet, at it al barret. Trouwe? Dan kinne we de Fryske taal foortsette mei uze bern!
En ja, ik kin net goed Frysk skreauwwe
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
Maar inderdaad, mijn complimenten voor je friese teksten. Zover ben ik nog niet
Maar weet je wel dat er steeds minder mensen zich echt interesseren voor de taal, en dat we er toch bewust van moeten zijn dat als dat zo doorgaat de taal straks echt verdwenen is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |