Het dakje hoort ook niet, maar ach, de taal leeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:31 schreef Six_Shooter het volgende:
[..]
Moet het niet griene zijn ipv griine
Ben tussen kerst en oud&nieuw in Den Haag geweest en heb dat totaal niet gehoord, vond het over het algemeen redelijk vriendelijke mensen allemaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar gaat mn kop bij de onafhankelijkheidsstrijd
Ik zit even een weekj ein Den Haag... EN vandaag in de tram Friezen achter onsEindelijk weer een streling voor het oor ipv kankahhoewah dite, kankaslet dat
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
Maar inderdaad, mijn complimenten voor je friese teksten. Zover ben ik nog niet
Maar weet je wel dat er steeds minder mensen zich echt interesseren voor de taal, en dat we er toch bewust van moeten zijn dat als dat zo doorgaat de taal straks echt verdwenen is??
Ik moet?? Ik moet niets.. zeker niet na dat aanzoek van jou tochquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef Ali Salami het volgende:
No, ik bin het wol mei dy iens, der sil wol in tiid komme dat de taal foartrekket, mar datg sjoch ik de eerste 1000 ier nog net gebeuren
Mar do mkoast dus in Fryske freon siikje, as 't dy net al hast!![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:55 schreef Ali Salami het volgende:
*zwijmelt*
![]()
Ach, ik wit it net. Ik ha my der nooit in verdjippe. It sil seker werom rinne, mar ik kom in het siekenhūs wer ik wurkje in elts gefal nog genoch Friezen tsjin. Mar ik sil net sa snel Frieslān ferlitte, fermeitsje my hjir wol
Alleen als jij van plan bent te komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef Ali Salami het volgende:
Ach ja, fiel ik my oars at ik gjin Frysk sprek? Nee, dus yn dy sin makket it my net ūt. Mar at minsken twatalig binne hat Frysk myn foarkeur. Wurdt der noch oer de meet praten eigenliiks?
Die mei die roas (net in myn hier!), dat bin ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als jij van plan bent te komen
Misschien is het een idee om een rondleiding bij Omrop Fryslān te doen en dan als publiek bij Factor Freed aanwezig te zijn. Hoewel, vrijdag is voor mij moeilijk dan zou ik zelf misschien niet eens vrij hebben
Ach, een middag het Wapen van Leeuwarden bezetten met z'n allen is ook wel een idee, zo leer je elkaar ook kennen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het wordt wel tijd dat we iets gaan beslissen qua activiteiten idd.
met rozen scoor je bij mij altijd!!! vooral als het een rode isquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:28 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Die mei die roas (net in myn hier!), dat bin ik
Werom wol jimme persé wat dwaan? Ergens lekker wat drinke kin ek hiel gesellig weze
Dat is ook heel okay ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, een middag het Wapen van Leeuwarden bezetten met z'n allen is ook wel een idee, zo leer je elkaar ook kennen!
en om te voorkomen dat mensen de hele middag bij dezelfde mensen blijven zitten neem ik mijn fluitje wel mee. bij het fluitsignaal is het dan dus tijd om te wisselen van stoelen of zoquote:
"Changez!"quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en om te voorkomen dat mensen de hele middag bij dezelfde mensen blijven zitten neem ik mijn fluitje wel mee. bij het fluitsignaal is het dan dus tijd om te wisselen van stoelen of zo
En daarna gezellig met elkaar een hapje eten (voor de kleine beurs; er is ook een Mac in de buurtquote:
ben nu al blij dat ik niet drinken kan, dat is dan helemaal niet meer uit te sprekenquote:
Wrom kun je niet drinken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ben nu al blij dat ik niet drinken kan, dat is dan helemaal niet meer uit te spreken![]()
Miskien moat se autoride?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wrom kun je niet drinken?Heb je dat nooit geleerd?
Ik woon in Camminghaburen. Kom op de fiets dus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef Ali Salami het volgende:
Miskien moat se autoride? Wer wenje jimme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |