abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33350736
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef Jajong het volgende:
SCH
Directe concurenten
Oh god, krijgen we dat weer Jongejonge, jullie zijn echt arrogant he
pi_33350766
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook als hij naar Feyenoord was gegaan?
Van Ajax naar Feyenoord was een stapje terug. Van Heerenveen naar Ajax is natuurlijk een stap vooruit. Dat we op dit moment beiden strijden om de 4e plaats is maar tijdelijk natuurlijk.
Maar dit zag je natuurlijk zelf ook wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33350786
We worden kampioen !
slettebak [@] gmail.com
pi_33350797
SCH, stel je ajb niet zo aan, logisch dat je teleurgesteld bent maar zo is voetbal nu eenmaal.
Heerenveen is net zo`n handelshuis als Ajax dat is. Als in de winterstop bv. Juve met een bedrag van 18 miljoen klaarstaat voor een speler van Ajax (die hogerop wilt), is die ook weg hoor....
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:45:01 #65
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33350805
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef JaWi het volgende:
We worden kampioen !
makkie
Jawel, je keek.
pi_33350811
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh god, krijgen we dat weer Jongejonge, jullie zijn echt arrogant he
Haha, je gaat toch niet menen dat je werkelijk vindt dat Heerenveen een directe concurent van Ajax is hé?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:45:33 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33350816
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:39 schreef Suijk het volgende:
Ik heb je ooit boeiendere posts zien maken, M0NTANA.
Klopt, heb een offday. Dus ik stop maar, even trainen en daarna het weekend aanvangen!

On topic, Ajax!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33350819
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je weinig op met fatsoensnormen en omgangsvormen. Ik neem het Ajax nog het minst kwalijk hoor, maar een beetje sneu gedrag is het wel natuurlijk.
Ik heb je anders ook nog nooit stampij zien maken over transfers die Heerenveen in de winterperiode deed.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33350820
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
Jongejonge, jullie zijn echt arrogant he
Wij zijn de beste, daar kan niet iedereen evengoed mee omgaan .
slettebak [@] gmail.com
pi_33350833
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

Van Ajax naar Feyenoord was een stapje terug. Van Heerenveen naar Ajax is natuurlijk een stap vooruit. Dat we op dit moment beiden strijden om de 4e plaats is maar tijdelijk natuurlijk.
Maar dit zag je natuurlijk zelf ook wel.
Waar heb je het over. Ajax zit in een structurele crisis. Maar van mij mag hij best naar Ajax hoor en binnen 2 maanden weer uitgekosts worden. Maar niet in de winterstop.

Jammer dat jij ook al zo arrgogant en flamerig reageert. Blijkbaar kan er in het ajax-topic nooit eens op niveau gesproken worden.

Maar aanbid hem maar, ik hoor jullie wel over 3 maanden als hij niet zo veel scoort
pi_33350848
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:45 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, je gaat toch niet menen dat je werkelijk vindt dat Heerenveen een directe concurent van Ajax is hé?
pi_33350850
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik heb je anders ook nog nooit stampij zien maken over transfers die Heerenveen in de winterperiode deed.
Die kwamen uit Lapland, dat zijn geen directe concurrenten van Heerenveen natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_33350856
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Noem eens een vergelijkbare transfer?
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:47:22 #74
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_33350864
Welkom Klaas.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_33350877
SCH gedraag je is volwassen zeg
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_33350878
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar heb je het over. Ajax zit in een structurele crisis. Maar van mij mag hij best naar Ajax hoor en binnen 2 maanden weer uitgekosts worden. Maar niet in de winterstop.

Jammer dat jij ook al zo arrgogant en flamerig reageert. Blijkbaar kan er in het ajax-topic nooit eens op niveau gesproken worden.

Maar aanbid hem maar, ik hoor jullie wel over 3 maanden als hij niet zo veel scoort
Waarom zou Huntelaar niet slagen bij Ajax? Aan de ene kant vind ik het leuk voor hem, maar aan de andere kant ben ik best jaloers op deze transfer. Vooral omdat hij gewoon de ideale spits is voor deze concurrent van PSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33350890
quote:

[..]

Kijk, dat Ajax in een crisis zat/zit ( als we nu van Groningen en Heerenveen x2 winnen, zijn we al een heel stuk overeind gekrabbeld ) weet iedereen wel, slechtste seizoen sinds '64. Maar dat betekent natuurlijk niet dat jou club een concurent is.
pi_33350898
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
SCH gedraag je is volwassen zeg
Ik vind het niveau hier erg infantiel. Van de week in een ander topic waren een stuk of 6 ajacieden het met mij eens dat deze transfer in de winterstop niet zo netjes is. In dit topic komen blijkbaar de wat puberalere supporters.
pi_33350903
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Doet dat er toe dan? Het gaat toch om het clubhart? Of is er dan opeens sprake van een positieverbetering
Oh wacht, Ajax is natuurlijk geen verbetering
pi_33350906
quote:

[..]

In een structurele crisis? Hij is bij Ajax zeker om de 2 jaar verzekerd van Champion's League voetbal, van kampioenschappen, van bekersucces. Ik flame niet, maar vind het eerlijk gezegd wel lachwekkend dat je dit met droge ogen wilt beweren.
Al weet ik bijna zeker dat je nu schaterlachend voor je pc zit, om alle happers.
Klik dan als je durft
pi_33350908
quote:

[..]

1 jaar slecht is een structuele crisis??

Sportief is het idd even minder maar verder is Ajax een van de gezondste clubs in Nederland en is goed bezig om het sportieve gedeelte weer goed te krijgen.
pi_33350925
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom moet hij vergelijkbaar zijn? En wat is vergelijkbaar? Gaat het nu niet eens meer op het principe?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33350933
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

In een structurele crisis? Hij is bij Ajax zeker om de 2 jaar verzekerd van Champion's League voetbal, van kampioenschappen, van bekersucces. Ik flame niet, maar vind het eerlijk gezegd wel lachwekkend dat je dit met droge ogen wilt beweren.
Al weet ik bijna zeker dat je nu schaterlachend voor je pc zit, om alle happers.
Nee, ik erger me echt aan zoveel domheid en arrogantie. Zeker van jou. Dat eeuwige geteer op het verleden is zo doorzichtig.

Maar masturbeer vooral lekker verder
pi_33350944
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het niveau hier erg infantiel. Van de week in een ander topic waren een stuk of 6 ajacieden het met mij eens dat deze transfer in de winterstop niet zo netjes is. In dit topic komen blijkbaar de wat puberalere supporters.
Ach ik kan best begrijpen dat je het niet netjes vind, maar dit hoort nu eenmaal bij het voetbal.
pi_33350945
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens hoor, ik had het ook liever na het seizoen gehad. Gewoon omdat Heerenveen in een goed seizoen zit en ik het ze ook wel gun om wat meer succes te hebben in Europa. Dat is met KJH waarschijnlijker dan zonder.
Klik dan als je durft
pi_33350946
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Waarom moet hij vergelijkbaar zijn? En wat is vergelijkbaar? Gaat het nu niet eens meer op het principe?
Lees anders even. Of vraag het aan Vaduz of Tong80.
pi_33350964
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik erger me echt aan zoveel domheid en arrogantie. Zeker van jou. Dat eeuwige geteer op het verleden is zo doorzichtig.

HF met Tajvalätonylihienenkov SCH !
pi_33350978
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
Ik vind het niveau hier erg infantiel.
pi_33350984
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens hoor, ik had het ook liever na het seizoen gehad. Gewoon omdat Heerenveen in een goed seizoen zit en ik het ze ook wel gun om wat meer succes te hebben in Europa. Dat is met KJH waarschijnlijker dan zonder.
Nou kijk, dan zijn we het toch eens?

Ik maak me trouwens geen zorgen over Heerenveen zonder KJH hoor, ik ben nooit een groot fan van hem geweest, vindt hem geen stabiele speler, zeker mentaal niet en niet het soort speler dat bij Heerenveen hoort. Het gaat mij puur om de kwestie van de winterstop. Maar maak je geen zorgen, wij redden het wel. Waarschijnlijk gaat Ajax in mei een bod op Tarvajarvi doen omdat die bij Heerenveen meer blijkt te scoren dan Huntelaar bij Ajax.
pi_33350995
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ach ik kan best begrijpen dat je het niet netjes vind, maar dit hoort nu eenmaal bij het voetbal.
Dat vind ik zo'n dooddoener. Niks hoort nou eenmaal ergens zomaar bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')