Hij heeft nog geen wedstrijd in jullie shirt gespeelt en je wilt al een shirt van hem.... Successupporterquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:41 schreef DeTolk het volgende:KJH
Ga m'n uitshirt van dit seizoen laten bedrukken met HUNTELAAR
Je bent toch pas een successupporter, als je je shirt met Huntelaar laat bedrukken als hij er 20 voor Ajax heeft ingeschotenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen wedstrijd in jullie shirt gespeelt en je wilt al een shirt van hem.... Successupporter![]()
hij mag toch niet spelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:58 schreef -Wolf- het volgende:
KJH gaat ons mooi even langs Inter loodsen!
gewoon rosenberg harry en kjh in de spits zetten!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk ook niet echt dat Harry en Markus erg happy zijn met de komst van KJH..
Zijn ze net lekker op dreef in een 4-4-2 formatie, komen ze wsl beide weer op de bank.
Zeker omdat het ene uefa cup is en het andere champions league?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja mag wel
Net zo als Robert straks in de UEFA-cup met Real Betis mag meedoen.
En die nog meer gaat opleveren dan KJHquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat je je avatar veranderd hebt van KJH in de volgende speler die door je clubje gaat verkocht worden
Dat is ook zoveel werk.quote:Kan je weer op zoek naar een nieuw user-icon.![]()
Klopt. Champions League en UEFA-cup worden gewoon gescheiden bekeken. Huntelaar mocht alleen niet meedoen in de CL, als hij met Heerenveen had meegedaan in de CL voor de winterstop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker omdat het ene uefa cup is en het andere champions league?
Je mag zeker niet na de winterstop in de CL voetballen als je dat al voor een andere club in de CL hebt gedaan?
en met Robert is dat dus precies andersomquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:30 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Klopt. Champions League en UEFA-cup worden gewoon gescheiden bekeken. Huntelaar mocht alleen niet meedoen in de CL, als hij met Heerenveen had meegedaan in de CL voor de winterstop.
Het lijkt mij niet dat ze Huntelaar hebben gekocht voor een 4-4-2 systeem.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:09 schreef S-Two het volgende:
Leuk trouwens dat veel mensen het steeds over een 4-4-3 hebben, dan winnen we vast zeker wel
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Doet dat dan lekker via MSN, hier lezen anderen mee.
Dat lijkt mij ook niet nee.. Daarom heb je wel 3 spitsen nodig.. Harry en Rosenberg voor 442 en misschien Markus wel als ''schaduwspits'' en KJH dr voorquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat ze Huntelaar hebben gekocht voor een 4-4-2 systeem.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat je je avatar veranderd hebt van KJH in de volgende speler die door je clubje gaat verkocht worden
Ik doelde meer op het feit dat je met 4-4-3 met 12 spelers speeltquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat ze Huntelaar hebben gekocht voor een 4-4-2 systeem.
Vliegende keepquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je met 4-4-3 met 12 spelers speelt.
edit: of wil je zonder keeper spelen?
Hebben de aandeelhouders geen behoefte aan een goede spits dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:42 schreef H.Flick het volgende:
Het wanbeleid gaat gewoon door. Nu heeft ajax in de laatste paar maanden voor bijna 20 miljoen spitsen gekocht. Dat kan je toch niet maken ten opzichte van je aandeelhouders.
Maar of dit nou een goede investering is....quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:53 schreef Erwtensoep het volgende:
En die word ook terug verdient met goede investeringen
Ja, lijkt me wel, of er moeten hele gekke dingen gebeuren. De jongen heeft zoveel kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar of dit nou een goede investering is....
dit is geen wanbeleid. V. Geel heeft een visie en in die visie moet een nieuwe spits. Hierna is het klaar....nu gaat van geel naar zijn volgende target en dat zjin goede buitenspelers en de verkoop van meerdere spitsen..... 't komt allemaal goed maar v. Geel moet reorganiseren...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:42 schreef H.Flick het volgende:
Het wanbeleid gaat gewoon door. Nu heeft ajax in de laatste paar maanden voor bijna 20 miljoen spitsen gekocht. Dat kan je toch niet maken ten opzichte van je aandeelhouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |