abonnement Unibet Coolblue
pi_33347733
Zonder Klaas Jan maar dat zal ons niet opbreken.

We hebben genoeg achter de hand.

Maar ik vind het principieel onjuist dat een speler die gewoon wekelijks speelt en geen conflicten heeft, in de winterstop vertrekt.
pi_33347818
Je mag ook best blij zijn hoor, hij heeft jullie genoeg goals geschonken dus ik snap je punt echt niet. Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar het is gewoon logisch dat hij naar Ajax wil als dit de enige kans is.
pi_33347854
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:45:05 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33347879
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef SCH het volgende:
Maar ik vind het principieel onjuist dat een speler die gewoon wekelijks speelt en geen conflicten heeft, in de winterstop vertrekt.
En ik niet Komt vaker voor dan je denkt. De Rangers hebben ook hetzelfde gedaan, door de topscorer van Schotland bij Kilmarnock weg te plukken. En dat zal echt maar 1 van de talloze voorbeelden zijn.
pi_33347885
Mooie avatar heb je Max
pi_33347889
Heerenveen zonder KJ : nu mogen ze blij zijn als ze nog UEFA Cup-playoffs halen dit seizoen.
pi_33347917
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Jasza het volgende:
Je mag ook best blij zijn hoor, hij heeft jullie genoeg goals geschonken dus ik snap je punt echt niet. Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar het is gewoon logisch dat hij naar Ajax wil als dit de enige kans is.
Waarom enige kans? Het wordt toch vanzelf juni.
pi_33347934
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom enige kans? Het wordt toch vanzelf juni.
Misschien wil Ajax hem dan wel niet meer, hij moet zo'n kans niet laten schieten
pi_33347951
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef bart83 het volgende:
Heerenveen zonder KJ : nu mogen ze blij zijn als ze nog UEFA Cup-playoffs halen dit seizoen.
Tarvajarvi is minstens zo goed.
pi_33347979
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Tarvajarvi is minstens zo goed.
Haha alleen omdat ie 2x scoorde is hij nu al supergoed
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:49:20 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33347994
Samaras is er nog. Die is ook erg goed. Maar die wil naar PSV, geloof ik.
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:49:46 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33348008
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:49 schreef twi het volgende:
Samaras is er nog. Die is ook erg goed. Maar die wil naar PSV, geloof ik.
idd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33348022
Als Samaras nou ook nog binnenkort naar PSV vertrekt, dan zou het helemaal zuur zijn voor H'veen.
pi_33348045
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:49 schreef twi het volgende:
Samaras is er nog. Die is ook erg goed. Maar die wil naar PSV, geloof ik.
Dit bericht is verzonnen door PSV netwerk. Samaras heeft gelukkig wel enig clubgevoel. En daarbij; Arsenal volgt hem.
pi_33348051
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef twi het volgende:

[..]

En ik niet Komt vaker voor dan je denkt. De Rangers hebben ook hetzelfde gedaan, door de topscorer van Schotland bij Kilmarnock weg te plukken. En dat zal echt maar 1 van de talloze voorbeelden zijn.
Dat maakt het toch niet minder kwalijk?
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:55:38 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33348156
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
Dat maakt het toch niet minder kwalijk?
Ik vind er niets kwalijks aan, eerlijk gezegd. Ik snap dat je baalt, maar principieel tegen wintertransfers zijn wanneer een speler het naar zijn zin heeft, vind ik persoonlijk gewoon onzin.

Bovendien wordt Heerenveen er buitenproportioneel goed voor vergoedt. Volgens mij is 8.5 het overgrote deel van jullie jaarlijkse begroting, en de volgende talenten staan alweer te trappelen om de opvolger te worden. Samaras blij met een basisplaats, Nilsson vast op links.
pi_33348169
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef bart83 het volgende:
Heerenveen zonder KJ : nu mogen ze blij zijn als ze nog UEFA Cup-playoffs halen dit seizoen.
get real
pi_33348825
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:55 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind er niets kwalijks aan, eerlijk gezegd. Ik snap dat je baalt, maar principieel tegen wintertransfers zijn wanneer een speler het naar zijn zin heeft, vind ik persoonlijk gewoon onzin.

Bovendien wordt Heerenveen er buitenproportioneel goed voor vergoedt. Volgens mij is 8.5 het overgrote deel van jullie jaarlijkse begroting, en de volgende talenten staan alweer te trappelen om de opvolger te worden. Samaras blij met een basisplaats, Nilsson vast op links.
Dus jij stond ook te juichen bij de verkoop van Zlatan? Niet in de winter, maar wel op een tactisch zwaar klotetijdstip natuurlijk. Typisch zo'n aankoop om je concurrenten zwakker te maken, we kwamen nu wel erg dichtbij blijkbaar.

Verder is 8,5 miljoen niet het overgrote deel van een begroting van 22 miljoen, gaat er nog een deel naar PSV en de belastingdienst komt vast ook nog wel even langs. Blijft er dus weinig van die vergoeding over.
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:31:43 #19
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33348963
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef MaxPower het volgende:

. En daarbij; Arsenal volgt hem.
Zoals ze zovelen volgen.

Dit "nieuws" is alleen in Nederland ooit opgedoken trouwens
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:48:32 #20
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33349409
Klaas Jan, gefeliciteerd jongen!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33349474
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dus jij stond ook te juichen bij de verkoop van Zlatan? Niet in de winter, maar wel op een tactisch zwaar klotetijdstip natuurlijk. Typisch zo'n aankoop om je concurrenten zwakker te maken, we kwamen nu wel erg dichtbij blijkbaar.

Verder is 8,5 miljoen niet het overgrote deel van een begroting van 22 miljoen, gaat er nog een deel naar PSV en de belastingdienst komt vast ook nog wel even langs. Blijft er dus weinig van die vergoeding over.
Iedere club baalt als zijn goede speler weggaat. Het verhaal Zlatan is wel iets anders natuurlijk, maar ik snapte het wel.
Al was ik ook voorstander geweest om KJH het seizoen in Heerenveen af te laten maken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33350514
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:55 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind er niets kwalijks aan, eerlijk gezegd. Ik snap dat je baalt, maar principieel tegen wintertransfers zijn wanneer een speler het naar zijn zin heeft, vind ik persoonlijk gewoon onzin.

Bovendien wordt Heerenveen er buitenproportioneel goed voor vergoedt. Volgens mij is 8.5 het overgrote deel van jullie jaarlijkse begroting, en de volgende talenten staan alweer te trappelen om de opvolger te worden. Samaras blij met een basisplaats, Nilsson vast op links.
Sorry hoor, maar hier druipt echt de hoofstedelijke arrogantie vanaf.
Hoezo buitenproportioneel? Het bedrag is nog niet eens bekend maar ik vind minder dan 10 maar een matig bedrag.

Je gaat met een team een seizoen af en als je een beetje ballen en ethisch besef hebt, dan maak je dat seizoen af met de club en met de jongens en laat je die niet halverwege in de steek. Het is niet mijn instelling om iets halverwege in de steek te laten. Als hij nou een conflict had of op de bank zat of zo, maar dat is niet zo. Ik vind het een onprofessionele insteek en uit eerdere topics bleek dat veel ajacieden dat wel mij eens zijn.
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:36:21 #23
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33350600
In de zomerstop had hij ook minder opgeleverd. En of je et nou wil toegeven of niet, Heerenveen blijft een handelshuis. En dan is 9 mil een zeer goeie winstmarge op zo'n jonge
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33350638
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:36 schreef One_conundrum het volgende:
Heerenveen blijft een handelshuis.
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:38:58 #25
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33350655
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:38 schreef SCH het volgende:

[..]

PSV is een internationaal handelshuis dat elke 2 seizoenen zijn beste spelers kwijt raakt.
Voor Heerenveen geld dit nationaal.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33350709
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:38 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

PSV is een internationaal handelshuis dat elke 2 seizoenen zijn beste spelers kwijt raakt.
Voor Heerenveen geld dit nationaal.
Mwah, valt wel mee hoor.
pi_33350763
Vooral als Riemer net een paar weken geleden beweerde net als Scheringa zijn toppers bij de club te houden om de stap naar de top te maken. Na één goed bod weten we dus ook wat die woorden waard zijn.
pi_33350793
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef MaxPower het volgende:
Vooral als Riemer net een paar weken geleden beweerde net als Scheringa zijn toppers bij de club te houden om de stap naar de top te maken. Na één goed bod weten we dus ook wat die woorden waard zijn.
Ach, bij Huntelaar vind ik het niet zo erg. Die was toch wel gegaan en ik vind het niet echt een Heerenveen-speler. Ik denk ook niet dat hij het helemaal gaat maken, daar is hij mentaal te broos en ook echt een beetje te dom voor.

Maar om die jongen in de winterstop weg te doen, vind ik een belediging voor de supporters.
pi_33350801
Het is gewoon iets algemeens dat de subtoppers hun beste spelers snel kwijtraken. En Heerenveen koopt over het algemeen goed in dus...
That's all folks!
pi_33350874
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon iets algemeens dat de subtoppers hun beste spelers snel kwijtraken. En Heerenveen koopt over het algemeen goed in dus...
Da's ook niet zo erg hoor maar niet in de winterstop, dat was je volgens mij met mij eens toch?
pi_33351225
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef SCH het volgende:

Ach, bij Huntelaar vind ik het niet zo erg. Die was toch wel gegaan en ik vind het niet echt een Heerenveen-speler. Ik denk ook niet dat hij het helemaal gaat maken, daar is hij mentaal te broos en ook echt een beetje te dom voor.
Domheid staat een voetballer niet in de weg om een topvoetballer te worden. Mentaal is Huntelaar juist sterk. IJzeren wil om de top te halen, afgeserveerd worden bij PSV, en doodleuk bij Ajax je gelijk halen.
quote:
Maar om die jongen in de winterstop weg te doen, vind ik een belediging voor de supporters.
Eens. Je koopt met een bepaald verwachtingspatroon een seizoenkaart. Met een transfer komende zomer had ik bijvoorbeeld geen enkel probleem gehad.
pi_33351662
Ik vind het ook lullig voor Heerenveen. Zeker als het niet goed zou gaan met Klaas.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33351733
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Da's ook niet zo erg hoor maar niet in de winterstop, dat was je volgens mij met mij eens toch?
Dat ben ik met je eens ja, ik vraag me ook af waarom dat perse nu moet gebeuren.
That's all folks!
pi_33351785
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik denk ook niet dat hij het helemaal gaat maken, daar is hij mentaal te broos en ook echt een beetje te dom voor.
Ik ben pro domme voetballers. Die denken niet zo veel na en schieten de bal er gewoon in .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_33351803
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:33 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik ben pro domme voetballers. Die denken niet zo veel na en schieten de bal er gewoon in .
Sonck bedoel je?
pi_33351907
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:34 schreef SCH het volgende:
Sonck bedoel je?
Nee, Sonck was links.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_33351920
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef keeper het volgende:

[..]

Nee, Sonck was links.
Ach so, Klaas Jan mag helemaal niet stemmen
pi_33351957
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat hij het helemaal gaat maken, daar is hij mentaal te broos en ook echt een beetje te dom voor.
Goaltje of 15?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33352090
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef MaxPower het volgende:
Vooral als Riemer net een paar weken geleden beweerde net als Scheringa zijn toppers bij de club te houden om de stap naar de top te maken. Na één goed bod weten we dus ook wat die woorden waard zijn.
Ik heb Riemer afgelopen maand ook in 1 of ander napraat programma gezien waarin hij zei dat iedere speler in principe te koop is voor een goed bedrag.

Ik heb Blind ook op AT5 horen zeggen dat er ZEKER geen centrumspits bij kwam in de winterstop..
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:10:38 #40
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33352716
quote:
23/12 Voorzitter Riemer van der Velde over de transfer van Klaas Jan Huntelaar: ,,Uiteindelijk hebben we maar 'ja' gezegd.'' Gertjan Verbeek: ,,Dit gaat me geld kosten!''

Opvallend is dat Ajax op de officiële website meldt dat de onderhandelingen met Heerenveen nog niet zijn afgerond. SC Heerenveen krijgt volgens voorzitter Van der Velde (in het algemeen toch niet zo spraakzaam over niet afgeronde zaken) negen miljoen euro voor zijn topscorer. ,,We moeten helaas vaststellen dat Klaas Jan per 1 januari weggaat'', zegt Van der Velde. ,,We hebben nog geprobeerd om dat naar 1 juli te krijgen. Daarover wilde Klaas Jan echter geen zekerheid geven aan Ajax en daarom ging Ajax absoluut voor deze optie. Uiteindelijk hebben wij ook maar 'ja' gezegd.'' Verkoop van de spits was volgens de voorzitter niet de eerste optie. Liever had Van der Velde het contract van Huntelaar opengebroken en verlengd. Sterker nog: de financiële middelen waren aanwezig om hem een sterk verbeterde aanbieding te doen.'

Van der Velde: ,,We hadden liever verlengd en niks gekregen. We hebben gezegd: 'Blijf lekker in Heerenveen, dan zoeken zoeken wij er nog wat spelers bij. Die kunnen we ook betalen'. Het was ook niet zo dat Klaas Jan het een ramp had gevonden als de clubs er niet uit waren gekomen. Hij was met plezier gebleven. Het vervelende was echter dat hij over anderhalf jaar niks meer waard is. Dat was voor ons de bottle-neck. Als we te veel op het spel zetten, konden we een probleem krijgen.''

Trainer Gertjan Verbeek houdt gemengde gevoelens aan de mega-deal over. ,,Het kost me geld, met dat prestatiecontract van me'', grapt Verbeek. ,,Voor Klaas Jan is het mooi, want hier heeft hij toch jaren aan gewerkt. Ik vind het mooi dat ik anderhalf jaar met hem heb mogen werken.'' In sportief opzicht vindt de trainer het vertrek van zijn topscorer (natuurlijk) een aderlating, maar hij hoopt en rekent wel op een mooie afsluiting op 30 december. Tegen Ajax: ,,Klaas is een echte prof die weet wat hij wil. Tot 31 december is hij bij ons in dienst en ik weet dat hij wil afsluiten met een overwinning en twee goals.''

Hoe in de opvolging van de kroonprins onder de vaderlandse spitsen moet worden voorzien, is nog niet duidelijk. Verbeek: ,,Er zijn nu verschillende opties. Helaas hebben we geen normale voorbereiding op de tweede helft van het seizoen. In de competitie-wedstrijden moeten we maar zien wat het beste is.''
Bron: Abelentra.nl
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33355869
Ryan babel voor een half jaar naar Heerenveen verhuurd, heb ik vernomen van de redacteur van voetballive.nl en die heeft het van betrouwbare bronnen binnen heerenveen.
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:13:21 #42
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33355905
Nog een halve spits / halve linksbuiten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33355994
Die gozer haalde een grapje met me uit
pi_33356557
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:16 schreef Jasza het volgende:
Die gozer haalde een grapje met me uit
pi_33356870
Wij willen Babel niet eens. Prutser.
pi_33356910
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Wij willen Babel niet eens. Prutser.
Of het een prutser is, weet ik niet. Maar hij past niet bij ons, denk ik.
Zou liever Boukhari hebben als we dan toch perse een ajacied zouden moeten hebben.
pi_33361105
Hey SCH ik lees in Hools dat je wel naar Groningen-uit wil, maar het is geen combi hoor! Je kan gewoon op eigen vervoer. Dus geen excuses dat je uitzending tot 1700 duurt, tijd zat om hierheen te komen.

Tot dinsdag
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:48:47 #49
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33366071
Zijn jullie niet bang dat Heerenveen nu instort nu Huntelaar weg is?

Serieuze vraag, geen hatelijke opmerking van een Ajacied
pi_33366206
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:48 schreef DeTolk het volgende:
Zijn jullie niet bang dat Heerenveen nu instort nu Huntelaar weg is?
Absoluut niet. Iedere speler is vervangbaar.
Alle mensen die dat denken hebben niet goed naar de wedstrijden van Heerenveen gekeken.
Heerenveen is a lot more than Huntelaar.
pi_33366266
Heerenveen heeft genoeg kwaliteit om nu niet in één keer te degraderen. Maar je mist een substantieel aandeel aan doelpunten. Ik ben benieuwd wie er in dat gat springt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33366470
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef Suijk het volgende:
Heerenveen heeft genoeg kwaliteit om nu niet in één keer te degraderen.
nounounounounou Dat ZEKER niet zeg Het is alleen maar Huntelaar die weg gaat

Ik denk dat Tarvajarvi en Samaras wel in dat gat springen.
pi_33366488
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:07 schreef anoukforza het volgende:

[..]

nounounounounou Dat ZEKER niet zeg

Ik denk dat Tarvajarvi en Samaras wel in dat gat springen.
Ok ok, ze zullen ook nog wel mee blijven strijden voor Europese plaatsing.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33366494
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ok ok, ze zullen ook nog wel mee blijven strijden voor Europese plaatsing.
Juist, daar ben ik ook van overtuigd
pi_33366505
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:13 schreef MaxPower het volgende:
Hey SCH ik lees in Hools dat je wel naar Groningen-uit wil, maar het is geen combi hoor! Je kan gewoon op eigen vervoer. Dus geen excuses dat je uitzending tot 1700 duurt, tijd zat om hierheen te komen.

Tot dinsdag
Hey dat is cool, dat was me verteld en was volgens mij in andere jaren wel eens zo toch?
Dat maakt de kans weer een stuk groter.
pi_33366534
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef Suijk het volgende:
Heerenveen heeft genoeg kwaliteit om nu niet in één keer te degraderen. Maar je mist een substantieel aandeel aan doelpunten. Ik ben benieuwd wie er in dat gat springt.
Degraderen?

Ach, Heerenveen staat nu relatief vrij laag ondanks Huntelaar dus...
pi_33367272
Ben benieuwd of GJVB die Fin naar voren gaat schuiven, ik denk toch dat Samaras de diepste man wordt met Nilsson op de flank. Is het nog een optie dat Heerenveen een nieuwe spits haalt voor een deel van het geld?
That's all folks!
pi_33367463
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd of GJVB die Fin naar voren gaat schuiven, ik denk toch dat Samaras de diepste man wordt met Nilsson op de flank. Is het nog een optie dat Heerenveen een nieuwe spits haalt voor een deel van het geld?
Alles is mogelijk maar Tarvajarvi heeft veel indruk gemaakt tot nu toe.
pi_33367495
Een gaaf type spits ook die wel van een beuk hier en daar houdt, maar kan hij dat een hele wedstrijd?
That's all folks!
pi_33367539
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Een gaaf type spits ook die wel van een beuk hier en daar houdt, maar kan hij dat een hele wedstrijd?
Samaras heeft ook nog niet echt laten zien het een hele wedstrijd te kunnen.
pi_33368098
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd of GJVB die Fin naar voren gaat schuiven, ik denk toch dat Samaras de diepste man wordt met Nilsson op de flank. Is het nog een optie dat Heerenveen een nieuwe spits haalt voor een deel van het geld?
http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=com_content&task=view&id=1227&Itemid=1
pi_33368195
Oke, duidelijk. Goede keuze, Samaras is een topper.
That's all folks!
pi_33368744
Ik denk wel dat er iemand wordt gehaald, zie de geruchten over die Ier en die Japanner.
pi_33369428
gelukkig blijven Jeroen en Henrico wel.. (bron: http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=content&task=view&id=1226 en vertrek Klaas-Jan is een aderlating, maar uiteindelijk overleven we dat ook wel. laat hem nou eerst maar gewoon eens zien dat 'ie wel hart voor de zaak heeft en nog 2 wedstrijden z'n stinkende best doen om het record van Lurling en Tomasson te verbeteren.. 2x tegen RKC en 3x tegen Ajax en dan mag 'ie van mij daarna lekker bij Ajax gaan voetballen. 't is jammer dat dat niet na de zomer kon, maar 9 miljoen (-1,35 voor PSV) is een mooi bedrag en voor de club zeer welkom. en met Tärvajärvi, Ken Iso Larsen, Samaras en Steur lopen er genoeg andere spitsen rond bij de club. Riemer en Gert-Jan vinden er heus wel wat op!

Come on Heerenveen!!!
pi_33370492
Kaartjes voor RKC en Groningen uit gekocht
pi_33370844
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
Kaartjes voor RKC en Groningen uit gekocht
Groningen in de Euroborg, daar ga ik misschien ook nog wel even heen.. geen combi-ticket toch? (kan ik dus mooi op 't fietsje..) studeren in Groningen is fijn

edit: 't kost me trouwens 9 euro extra om als SCH-supporter in 't stadion te zitten.. is ook wel weer wat overdreven.. stelletje kapitalisten, financiëringstekort voor 't stadion gehad?

[ Bericht 20% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 24-12-2005 15:08:13 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33373237
Heerenveen komt er heus wel bovenop. Die hebben al vaker veel belangrijke spelers dan KJH moeten vervangen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33385038
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
Kaartjes voor RKC en Groningen uit gekocht
Ik ook!
pi_33385060
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Ik denk wel dat er iemand wordt gehaald, zie de geruchten over die Ier en die Japanner.
Vast wel, maar dan zal het op z'n Heerenveens geen paniekaankoop zijn.
That's all folks!
pi_33385077
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

edit: 't kost me trouwens 9 euro extra om als SCH-supporter in 't stadion te zitten.. is ook wel weer wat overdreven.. stelletje kapitalisten, financiëringstekort voor 't stadion gehad?
Hoe weet jij wat de prijzen voor het thuisvak zijn? De verkoop voor Groningers begint pas op 7 januari, en heb de prijzen nog niet kunnen vinden.

Clubs zijn verplicht om voor gelijkwaardige vakken dezelfde prijzen voor uit- en thuissupporters te hanteren, dus ik ben benieuwd wat een kaartje voor Groningers kost. Ik vermoed dat men de kaartjes voor uitsupporters gelijkschakeld aan lange zijde, aangezien het uitvak een stukje lange zijde meepakt.
pi_33385339
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
financiëringstekort voor 't stadion gehad?
Waar FC Groningen niks mee te maken heeft
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:52:39 #72
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33385382
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't kost me trouwens 9 euro extra om als SCH-supporter in 't stadion te zitten.. is ook wel weer wat overdreven.. stelletje kapitalisten, financiëringstekort voor 't stadion gehad?
Blijf je toch lekker in dat kutdorp van je

19 euro was het toch?
Ik denk dat thuissupporters aan de lange zijde dat ook moeten betalen, maar dat zullen we niet weten omdat dat al uitverkocht is. De prijzen voor achter de doelen kun je niet vergelijken. Maar gezien het feit dat je nu op onoverdekt zuid 16 euro betaalt lijkt het me helemaal niet zo gek dat je voor een plek aan de lange zijde in de Euroborg 19 euro moet betalen.

En wij hebben geen tekorten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Noca op 25-12-2005 00:02:42 ]
  zondag 25 december 2005 @ 00:44:17 #73
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33386519
Quote van jullie aanstaande voorzitter;

"Heerenveen heeft de mooiste supporters van Nederland. En dat is fantastisch voor de club. Ik ben blij met het leven dat Nieuw Noord brengt tijdens de wedstrijden. Alhoewel ik daar wel kritisch op wil blijven. Het roepen bij de wedstrijd tegen Groningen 'Ron Jans neem je rotzooi mee' dat kan natuurlijk niet."

Ik hoop dat ie een grapje maakt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33386728
quote:
Op zondag 25 december 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
Quote van jullie aanstaande voorzitter;

"Heerenveen heeft de mooiste supporters van Nederland. En dat is fantastisch voor de club. Ik ben blij met het leven dat Nieuw Noord brengt tijdens de wedstrijden. Alhoewel ik daar wel kritisch op wil blijven. Het roepen bij de wedstrijd tegen Groningen 'Ron Jans neem je rotzooi mee' dat kan natuurlijk niet."

Ik hoop dat ie een grapje maakt


Volgens mij niet
  zondag 25 december 2005 @ 02:22:19 #75
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33388218
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
edit: 't kost me trouwens 9 euro extra om als SCH-supporter in 't stadion te zitten.. is ook wel weer wat overdreven.. stelletje kapitalisten, financiëringstekort voor 't stadion gehad?
9 euro extra? Een kaartje kost 19 euro dus minus die 9 euro waar jij het over hebt zou er 10 euro overblijven. Voor een plaats op een lange zijde. Je hebt vast gelijk hoor...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_33389871
quote:
Op zondag 25 december 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
Quote van jullie aanstaande voorzitter;

"Heerenveen heeft de mooiste supporters van Nederland. En dat is fantastisch voor de club. Ik ben blij met het leven dat Nieuw Noord brengt tijdens de wedstrijden. Alhoewel ik daar wel kritisch op wil blijven. Het roepen bij de wedstrijd tegen Groningen 'Ron Jans neem je rotzooi mee' dat kan natuurlijk niet."

Ik hoop dat ie een grapje maakt
Wat een patiënt zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33389924
Ja wat een mietje die nieuwe voorzitter
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_33392698
Hij bedoelt waarschijnlijk dat we moeten roepen: KankerJans neemt je pleuristyfuszooi mee
pi_33392762
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat we moeten roepen: KankerJans neemt je pleuristyfuszooi mee
Juist!
pi_33392768
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat we moeten roepen: KankerJans neemt je pleuristyfuszooi mee


Tja, ik snap niet waar die man zich mee bemoeit, als het terecht is , laat de supporters dan lekker.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_33392800
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef clauwheee het volgende:

[..]



Tja, ik snap niet waar die man zich mee bemoeit, als het terecht is , laat de supporters dan lekker.
Lijkt me niet echt de manier om een warme band met de supporters van NN te krijgen. Is er eindelijk een beetje rust en een eigen vak en Riemer is wat ingebonden dan moet je niet dit soort onzin gaan roepen. Alosf de SCH-supporters bekend staan om hun kwetsende spreekkoren
pi_33392848
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt de manier om een warme band met de supporters van NN te krijgen. Is er eindelijk een beetje rust en een eigen vak en Riemer is wat ingebonden dan moet je niet dit soort onzin gaan roepen. Alosf de SCH-supporters bekend staan om hun kwetsende spreekkoren
Precies. En als dit al kwetsend moet zijn... Dan snapt die Goofey er weinig van.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_33392873
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:15 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Precies. En als dit al kwetsend moet zijn... Dan snapt die Goofey er weinig van.
Als je de waarheid al niet meer mag verkondigen
pi_33392894
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt de manier om een warme band met de supporters van NN te krijgen. Is er eindelijk een beetje rust en een eigen vak en Riemer is wat ingebonden dan moet je niet dit soort onzin gaan roepen. Alosf de SCH-supporters bekend staan om hun kwetsende spreekkoren
tsja, om zichzelf in een goed laantje bij de sponsoren te brengen ofzo
  zondag 25 december 2005 @ 13:19:14 #85
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33392921
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je de waarheid al niet meer mag verkondigen
7. FC Groningen 16 8 2 6 26 19-18
8. Heerenveen 16 7 4 5 25 32-26

  zondag 25 december 2005 @ 13:19:32 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33392928
Komt die nieuwe voorzitter van jullie niet uit het hockeywereldje?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33392940
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je de waarheid al niet meer mag verkondigen
Tot 13 januari!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_33393053
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:19 schreef DutchGooner het volgende:
Komt die nieuwe voorzitter van jullie niet uit het hockeywereldje?
pi_33393057
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:19 schreef Noca het volgende:

[..]

7. FC Groningen 16 8 2 6 26 19-18
8. Heerenveen 16 7 4 5 25 32-26

1-0
2-0
3-0
4-0

pi_33396239
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:52 schreef Noca het volgende:

[..]

Blijf je toch lekker in dat kutdorp van je

19 euro was het toch?
Ik denk dat thuissupporters aan de lange zijde dat ook moeten betalen, maar dat zullen we niet weten omdat dat al uitverkocht is. De prijzen voor achter de doelen kun je niet vergelijken. Maar gezien het feit dat je nu op onoverdekt zuid 16 euro betaalt lijkt het me helemaal niet zo gek dat je voor een plek aan de lange zijde in de Euroborg 19 euro moet betalen.

En wij hebben geen tekorten.
Hap, hap, hap....

toegegeven, 't was inderdaad nogal flauw... 't was niet echt de schuld van FC Groningen dat er een financier niet meer garant wilde staan (nee, ik ken niet álle details), maar daar kan ook iets rustiger op gereageerd worden. je kon je wel aangevallen voelen....

maar ik doelde op het feit dat je voor SC Heerenveen-ticket op eigen gelegenheid zo'n 21euro betaald (dan zit je dus in de gastenvakken, op de Oost-tribune). ga ik daarnaast in de FC Groningen-vakken zitten betaal ik.... ehm... fcuk mijn excuus, ik keek nog naar het kaartje en de tarieven van het Oosterpark... voorgaande verhaal slaat dus nergens op...
maar in het Oosterpark zou ik dus voor de Oost-tribune 12/13 euro kwijt zijn geweest voor een plaatsje vergelijkbaar met die in het gastenvak.. ik mag hopen dat de prijzen voor kaartjes in de Euroborg niet met een zelfde factor zijn gestegen als dat het nu lijkt te zijn.. wel erg oké dat het gastenvak voor een groot deel op de lange zijde is geplaatst, dat mag dan ook iets meer kosten, maar ik vind het nog steeds een aardig verschil. maar we zullen het wel zien.

anyways, Groningen is een superstudentenstad, en ik gun FC Groningen echt het allerbeste, behalve als ze tegen SC Heerenveen spelen, maar dat mag toch? ik hoop dat het andersom ook zo is, zolang het maar bij gezonde rivaliteit blijft! wat mij betreft wordt FC Groningen met goed voetbal landskampioen, zolang ze maar van SC Heerenveen verliezen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33396296
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:19 schreef Noca het volgende:

[..]

7. FC Groningen 16 8 2 6 26 19-18
8. Heerenveen 16 7 4 5 25 32-26

zou die stand na 34 wedstrijden nog hetzelfde zijn? zo ja, goed gedaan.. zo nee, heb je toch te vroeg gejuicht. PS. poets eerst die 4-0 maar eens weg
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33396696
quote:
Op zondag 25 december 2005 15:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ik gun FC Groningen echt het allerbeste, behalve als ze tegen SC Heerenveen spelen, maar dat mag toch? ik hoop dat het andersom ook zo is
Nee, eigenlijk helemaal niet. Heel gek is dat...
pi_33397017
quote:
Op zondag 25 december 2005 16:25 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk helemaal niet. Heel gek is dat...
mag ik jou vragen wat je dan op de club SC Heerenveen tegen hebt? buiten dus de wedstrijden die ze tegen FC Groningen spelen om dan...
of is het soms afgunst? want ik heb wel eens het gevoel dat de Groningers meer tegen hebben op Friezen dan andersom het geval is...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33397496
quote:
Op zondag 25 december 2005 16:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

mag ik jou vragen wat je dan op de club SC Heerenveen tegen hebt? buiten dus de wedstrijden die ze tegen FC Groningen spelen om dan...
of is het soms afgunst? want ik heb wel eens het gevoel dat de Groningers meer tegen hebben op Friezen dan andersom het geval is...
Ik heb het weleens uitgeschreven, maar daar moet ik maar niet weer aan beginnen. Dat de afgunst eenzijdig is klopt tegenwoordig denk ik niet meer zo. Maar goed, het is ook niet de allerbeste dag van het jaar om het over rivaliteit te gaan hebben
pi_33402964
Ik zou zeggen P2BDF, kijk het archief op http://sc.heerenveen.org/forum eens door in de FCG - SCH topics. Daar kom je redelijk wat verhandelingen van Cruoninga en zijn vrienden tegen waarom Heerenveen zo kut is.

En je hebt gelijk dat de Groningers een grotere hekel aan Heerenveen hebben dan andersom. En dat heeft idd met afgunst te maken.
pi_33411384
quote:
Op zondag 25 december 2005 17:26 schreef Cruoninga het volgende:
Dat de afgunst eenzijdig is klopt tegenwoordig denk ik niet meer zo.
Je denkt echt dat er ook maar 1 Heerenveensupporter te vinden is die jaloers is op FCG? Leg uit.
  maandag 26 december 2005 @ 22:25:08 #97
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33424151
quote:
Op zondag 25 december 2005 15:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]
je kon je wel aangevallen voelen....
Nee hoor. Ik reageer gewoon.
quote:
maar in het Oosterpark zou ik dus voor de Oost-tribune 12/13 euro kwijt zijn geweest voor een plaatsje vergelijkbaar met die in het gastenvak..
Het vak zit anders voor een deel op de lange zijde. En niet zoals Oost nu achter het doel.
quote:
anyways, Groningen is een superstad
Klopt.
quote:
ik gun FC Groningen echt het allerbeste, behalve als ze tegen SC Heerenveen spelen, maar dat mag toch?
Tuurlijk.
quote:
wat mij betreft wordt FC Groningen met goed voetbal landskampioen, zolang ze maar van SC Heerenveen verliezen..
Wat mij betreft dan ook. Landskampioen worden is dan stukken belangrijker.

Er is trouwens meer rivaliteit tussen Groningen en Twente dan Groningen - H'veen. Dat jullie graag willen dat dat met jaloezie te maken heeft dat moet je zelf weten.
pi_33424466
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:25 schreef Noca het volgende:
Klopt.
Dat is ook maar een kwestie van smaak natuurlijk.
quote:
Op zondag 25 december 2005 16:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
want ik heb wel eens het gevoel dat de Groningers meer tegen hebben op Friezen dan andersom het geval is...
Ze doen hun best maar met al die rivaliteit
Ik denk dat het merendeel van de Heerenveen supporters ook zo denkt.
pi_33425090
Morgen een cruciaal duel voor de ranglijst, als we winnen blijven we bij Ajax en passeren we NEC en RKC en in het mooiste scenario vrijdag bij winst op Ajax vrijdag.......................
pi_33434185
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
Morgen een cruciaal duel voor de ranglijst, als we winnen blijven we bij Ajax en passeren we NEC en RKC en in het mooiste scenario vrijdag bij winst op Ajax vrijdag.......................
Kan een heel mooi weekje worden!
pi_33455148
pfff commentator over die 2-1 van Huntelaar: "Bal wordt 15 meter rechts van de juiste plek genomen''
Het was dus echt max 4 meter
  dinsdag 27 december 2005 @ 22:58:47 #102
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33455878
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:37 schreef anoukforza het volgende:
pfff commentator over die 2-1 van Huntelaar: "Bal wordt 15 meter rechts van de juiste plek genomen''
Het was dus echt max 4 meter
Maar nog steeds niet op de juiste plek...... en het was wel iets meer dan 4 meter. Maar goed, RKC-verdediging stond gewoon te
pi_33455935
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:37 schreef anoukforza het volgende:
pfff commentator over die 2-1 van Huntelaar: "Bal wordt 15 meter rechts van de juiste plek genomen''
Het was dus echt max 4 meter
hyperbool
pi_33456032
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

hyperbool
Nogal ja
pi_33457065
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar nog steeds niet op de juiste plek...... en het was wel iets meer dan 4 meter. Maar goed, RKC-verdediging stond gewoon te
Exact, mooie goal

En ik heb MaxPower weer eens gezien
pi_33457388
pi_33463464
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:48 schreef MaxPower het volgende:
Jomanda
pi_33465137
Wel een surrogaat-jomanda want ik voorspelde de 2-2 pas bij een 2-0 achterstand.
pi_33465181
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Wel een surrogaat-jomanda want ik voorspelde de 2-2 pas bij een 2-0 achterstand.
Ik was boos op je dat je geen 2-3 had voorspeld
pi_33465234
Ik ben een rationele paragnost.
pi_33465254
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben een rationele paragnost.
Ik heb toch liever een zwabberend medium of Robbert van der Broeke.
pi_33465309
of een zwabberend medium in de broeke?
pi_33465348
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:45 schreef MaxPower het volgende:
of een zwabberend medium in de broeke?
pi_33474218
Zal Samaras de vaste nieuwe spits worden denken jullie en dan Nilsson of een ander op links? Of komt er iemand bij of komt de vriend van SCH in de spits?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33475169
Er is door Verbeek al aangegeven dat Samaras de opvolger wordt.
pi_33475642
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef MaxPower het volgende:
Er is door Verbeek al aangegeven dat Samaras de opvolger wordt.
Dat is een nogal vrije interpretatie volgens mij.

Maar het ligt wel voor de hand. Nilsson had gisteren weer een geweldige invalbeurt en we hebben Tarva nog.
pi_33475754
Door Samaras centraal te zetten komt er ruimte voor Nilsson. Kan dus bijna niet anders.

Tarva zit er fysiek en mentaal doorheen en zit eventjes in Finland.
pi_33475792
Ik spreek jou niet meer tegen max.
pi_33476672
Heel verstandig.
pi_33479710
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:35 schreef MaxPower het volgende:
Tarva zit er fysiek en mentaal doorheen en zit eventjes in Finland.
pi_33508805
Op zich niet raar, hij heeft geen vakantie gehad toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33509470
Ik heb het nergens gelezen, vandaar.
pi_33510327
Misschien heeft MaxPower met Niklas gepraat?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33510363
Nee, hoorde het onderweg naar Waalwijk en daar was Niklas ook niet bij, dus het lijkt te kloppen.
pi_33520566
Max heeft geheime gaven en is helderziend, dat weten jullie toch.

Hij is een soort Robbert van der Broeke maar dan vermomd in een Fries/Gronings lichaampje.
pi_33521564
Ben meer van de praktische aanpak, a la Klazien uut Zalk:

"As ie de piepers uut et laand hoalt, wodt et smeurgens kold"

en meer van dat soort wijsheden.
pi_33521582
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef SCH het volgende:
lichaampje.
Helaas niet.
pi_33521605
As it smuddags eizelt dan vissen de joden achter het net
pi_33521651
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
As it smuddags eizelt dan vissen de joden achter het net
Dat is bijna een traditie geworden
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:53:24 #130
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33543177
quote:
Undersyk sprekkoaren by H'fean, 30/12/2005

It fuotbalbûn, de KNVB, hat in
foarûndersyk ynsteld nei sprekkoaren by
de wedstriid H'fean-Willem II. It
giet om teksten tsjin skiedsrjochter
Eric Braamhaar. De sprekkoaren soene op
de swarte list stean. It giet ûnder oare
om 'Hoerejong'.

De mooglike sanksjes ferskille fan in
warskôging oant in jildboete. Sportclub
H'fean krijt earst noch de kâns te
reagearjen. Takom wike wurdt bekend
makke wat de mooglike straf is.


bron: omrop fryslan
Foei toch!
pi_33543263
Boefjes
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33543984
We worden volwassen

Kunnen jullie dat lezen dan?
pi_33544184
Nee snap er geen kut van.
pi_33544207
Het is prima te begrijpen dat artikel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33544290
Onderzoek spreekkoren bij Heerenveen,

De voetbalbond, KNVB, heeft een vooronderzoek ingesteld naar spreekkoren bij de wedstrijd SCH - WII. Het gaat om teksten tegen scheidsrechter Eric Braamhaar. De spreekkoren zouden op de zwarte lijst staan. Het gaat onder andere om Hoerenjong.

De mogelijke sancties verschillen van een waarschuwing tot een geldboete. SCH krijgt eerst de kans om te reageren. Volgende week word bekend gemaakt wat de mogelijke straf is.


zoiets toch??? Dat ik uberhaupt nog de moeite neem om het te vertalen

Alleen Takom wike is een pure gok. Verder zal er hier en daar nog wel een woordje niet kloppen.

[ Bericht 6% gewijzigd door TerroRobbie op 30-12-2005 16:32:25 ]
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:30:15 #136
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33544604
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef SCH het volgende:
We worden volwassen

Kunnen jullie dat lezen dan?
Enigszins te begrijpen, goed genoeg in ieder geval
pi_33544909
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Onderzoek spreekkoren bij Heerenveen,

De voetbalbond, KNVB, heeft een vooronderzoek ingesteld naar spreekkoren bij de wedstrijd SCH - WII. Het gaat om teksten tegen scheidsrechter Eric Braamhaar. De spreekkoren zouden op de zwarte lijst staan. Het gaat onder andere om Hoerenjong.

De mogelijke sancties verschillen van een waarschuwing tot een geldboete. SCH krijgt eerst de kans om te reageren. Volgende week word bekend gemaakt wat de mogelijke straf is.


zoiets toch??? Dat ik uberhaupt nog de moeite neem om het te vertalen

Alleen Takom wike is een pure gok. Verder zal er hier en daar nog wel een woordje niet kloppen.
Robbie is een superfries
pi_33545431
Gaan jullie vanavond eigenlijk naar het stadion? En zo ja, met de auto?
Wij zijn weer even een weekje in Nederland en Ik heb kaartjes voor vanavond, maar met dit weer weet ik eigelijk niet of het wel zo'n goed idee is. Straks komen we vanavond niet meer thuis!
Rotweer
Forza Juve!
pi_33548494
zolang ik niks hoor pak ik gewoon de auto zometeen..

edit: het gaat door hoorde mijn vriend op de radio?

[ Bericht 37% gewijzigd door anoukforza op 30-12-2005 18:23:25 ]
pi_33549398
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:11 schreef anoukforza het volgende:
zolang ik niks hoor pak ik gewoon de auto zometeen..

edit: het gaat door hoorde mijn vriend op de radio?
Klopt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33550494
HUP HEERENVEEN - pak die arrogante westerlingen
pi_33550695
ik vind het raar dat het doorgaat. de kans is dus redelijk groot dat supporters en de ajax-spelers door de ijzel naar huis moeten.
pi_33550869
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:04 schreef EKterror het volgende:
ik vind het raar dat het doorgaat. de kans is dus redelijk groot dat supporters en de ajax-spelers door de ijzel naar huis moeten.
Nou en?
pi_33550927
Echt veilig lijkt me dat niet.
pi_33550966
Dat valt wel mee. Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:36:39 #146
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_33552015
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat valt wel mee. Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand.
ga ff buiten rijden. Het dooit nog net, want het is 0 graden en dan gaat het vanavond wel vriezen, krijg je dus een gigantische ijslaag op de weg

Go Heerenveen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_33552129
Als je normaal doet is er niets aan de hand hoor. Genoeg mensen die toch zullen moeten rijden met dit weer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33552185
Eten moet je, drinken ook en ademen vooral ook.
Rijden met dit weer moet niemand.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33552223
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Eten moet je, drinken ook en ademen vooral ook.
Rijden met dit weer moet niemand.
Ik kom net thuis man
pi_33559020
Wordt het niet saai, winnen van Ajax?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:09:23 #151
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33559083
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:

Rijden met dit weer moet niemand.
Zonder problemen thuisgekomen na 70 KM door ijzel en sneeuw te hebben moeten rijden

Wat heeft ajax trouwens gedaan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33561826
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef Suijk het volgende:
Wordt het niet saai, winnen van Ajax?
pi_33561838
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
Wat heeft ajax trouwens gedaan?
Niks
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:34:11 #154
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33563067
Samaras hij wordt warm
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33563145
Puik gespeeld en terecht gewonnen
pi_33563330
We hebben het er toch maar op gewaagd en het viel gelukkig mee op de weg. Er lag wel wat sneeuw, maar gelukkig geen ijzel.

Mooie wedstrijd
Forza Juve!
pi_33564380
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
As it smuddags eizelt dan vissen de joden achter het net
JOMANDA

Net 2 uur gedaan over Heerenveen - Groningen met een slakkegang maar het was het waard!

Wat een historische pot, veel sneeuw, schitterende overwinning, jolige sfeer op de tribune.

4-2

4 punten uit 2 lastige wedstrijden, heerlijk weekje!
pi_33564701
pi_33564772
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef MaxPower het volgende:
Wat een historische pot, veel sneeuw, schitterende overwinning, jolige sfeer op de tribune.
''Klaas Jan, weet je het zeker?''

al vond ik dat sneeuwbal gooien naar mensen die zich vrijwillig inzetten voor onze club en het strafschopgebied sneeuwvrij proberen te maken weer wat minder
pi_33564796
och die konden er wel om lachen
pi_33564941
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef MaxPower het volgende:
och die konden er wel om lachen
en 1tje probeerde zelfs zijn schep vol met sneeuw het publiek in te gooien
pi_33565193
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef anoukforza het volgende:

[..]

en 1tje probeerde zelfs zijn schep vol met sneeuw het publiek in te gooien
Je zal daar beneden maar koffie staan te drinken
pi_33565371
Gefeliciteerd. Logisch dat Friezen winnen in de sneeuw.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33565423
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Je zal daar beneden maar koffie staan te drinken
Had je nog gezien dat er een enorm pak sneeuw van het dak aan de zuidzijde viel en dat dat de sneeuwschuivers maar op een haar na mistte?
pi_33565448
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Jajong het volgende:
Gefeliciteerd. Logisch dat Friezen winnen in de sneeuw.
Want
pi_33565509
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Want
Als je daarover moet nadenken moet je even al t ijzel tussen je oren wegsmelten.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33565642
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als je daarover moet nadenken moet je even al t ijzel tussen je oren wegsmelten.
Done. Nu mag jij met je argumenten komen
pi_33565846
Gefeliciteerd met de drie punten.
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:38:07 #169
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_33566009
Heerenveen

* Paxlie vind het super voor zijn topper
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_33566899
Ik had wel medelijden met die mensen op de tribunes, helemaal onder de sneeuw. Samaras speelde volgens mij weer geniaal. Met wat kneedwerk wordt er bij een topclub een echte topper van gemaakt. Hij heeft erg veel mogelijkheden.
That's all folks!
pi_33567315
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had wel medelijden met die mensen op de tribunes, helemaal onder de sneeuw. Samaras speelde volgens mij weer geniaal. Met wat kneedwerk wordt er bij een topclub een echte topper van gemaakt. Hij heeft erg veel mogelijkheden.
Ik vraag mij dan ook af hoe de schijnwerpers komen te staan nu Huntelaar weg is bij Heerenveen. Yildrim en Samaras zijn toch wel goede spelers, met vooral Samaras die laatste tijd flink op dreef is.
pi_33567509
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had wel medelijden met die mensen op de tribunes, helemaal onder de sneeuw.
Bedankt maar ik heb een topavond gehad. Staanplaats, zingen, springen, berenburgje en je bleef prima warm
pi_33567596
Gefeliciteerd, mooi afscheid van Klaas .
pi_33574091
Samaras gaat in de zomer al nadenken over een vertrek, zo leek het in zijn verhaaltje op Talpa.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33574237
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Paxlie het volgende:
Heerenveen

* Paxlie vind het super voor zijn topper
pi_33574254
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Jajong het volgende:
Gefeliciteerd. Logisch dat Friezen winnen in de sneeuw.
pi_33574280
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef methodmich het volgende:
Samaras gaat in de zomer al nadenken over een vertrek, zo leek het in zijn verhaaltje op Talpa.
Dat had ie al eens eerder laten doorschemeren en Gullt was daar terecht nogal sceptisch over. Ik ook. Speel eerst maar eens 50 hele wedstrijden.
pi_33574409
Vind ik ook, maar dat is mode tegenwoordig. Zie ook Nigel bijvoorbeeld. Nu al uitgeleerd...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33574940
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat JaJong nog met argumenten komt omdat hij die simpelweg niet heeft

dat Verbeek ook een rondje meerende na afloop om het publiek te bedanken

En dat Bert & Ernie nummer over sneeuw in de rust vond ik wel humor

[ Bericht 30% gewijzigd door anoukforza op 31-12-2005 12:25:44 ]
pi_33575253
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef anoukforza het volgende:

En dat Bert & Ernie nummer over sneeuw in de rust vond ik wel humor


Bert: He ernie ik voel me goed
Ernie: Ik ook bert wiee

Bert: En daar rijd meneer aart
Ernie: In zijn nog 50 in volle vaart
Bert: Hij wuift naar ons en zegt"Tot Zo"
Bert/Ernie: Let it snow,Let it snow,Let it snow

Bert: Hij woont al heel wat zielen
Ernie: Als hij niet meer kwam dielen
Bert: De eerste gram kreeg je altijd cadeau
Bert/Ernie: Let it snow, Let it snow, Let it snow
Ernie: Wiee

Bert: Ja het was op een grote fuif
Ernie: Maar het bleef niet bij de eerste keer
Bert: Dus toen nam ik nog een snuif
Ernie: En al snel wilde ik meer
Ernie: Wiee

Ernie: Je bent nu als een stekker
Bert: Maar je voelt je strax weer lekker
Ernie: En zo sterk als een leeuw
Bert/Ernie: Van de sneeuw, Van de sneeuw, Van de sneeuw

Ernie: GeGe lekker he Bert
Bert: Ja Ernie ook op de oliebollen
Ernie: Wiee
Ernie: En in de pannenkoeken Bert
Bert/Ernie: GeGeGe hahah GG
Ernie: Zo ja

Bert: Aart is een fijne vent
Ernie: Want zijn stuf is altijd 90%
Bert: Dat is goed dat merk je zo
Bert/Ernie: Let it snow, Let it snow, Let it snow
Ernie: Wie

Bert: De moraal van dit verhaal
Ernie: Snuiven doen we allemaal
Bert: Dus wil je poedersuiker op je taart
Bert/Ernie: Kom bij Aart, Kom bij Aart, Kom bij Aart
pi_33575687
nee niet die

het was iets met ''de sneeuw over de daken...de sneeuw is overal''
pi_33575795
Sneeuw ligt overal is ook een liedje van ze idd.
pi_33576237
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat JaJong nog met argumenten komt omdat hij die simpelweg niet heeft
Deze opmerking is toch gewoon leuk?
That's all folks!
pi_33576315
Ik kan de lol er niet van inzien iig
pi_33576351
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef anoukforza het volgende:



En dat Bert & Ernie nummer over sneeuw in de rust vond ik wel humor
Geweldige keuze als je dik voorstaat tegen Ajax in de sneeuw.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33578424
Wat is die Kissi toch ook een sympathieke speler. Maakt veel contact met het publiek, ook bij uitwedstrijden. Kreeg gisteren bij de ereronde vol een sneeuwbal op zijn kop, gooide gewoon een dikke ijsbal terug het publiek in
pi_33578832
En hij had zijn shirt het publiek in gegooid
pi_33579389
Gefeliciteerd.
En nu Klaas Jan maar snel in de auto zetten
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33583823
Jippie!!! Klaas-Jan bedankt voor alle goals (al blijf ik het een waardeloze actie vinden om in de 'winterstop' te verkassen) en je inzet! lijkt zo langzamerhand wel traditie te worden, winnen van Ajax nu straks nog in de beker!

maar eerst de 13e januari in de Euroborg maar tegen FC Groningen, vanochtend kaarten (EV) voor gekocht. zal hoe dan ook een mooie wedstrijd gaan worden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33584538
Goed gedaan jongens!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33604048
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
Sneeuw ligt overal is ook een liedje van ze idd.
Bert & Ernie zijn geniaal. Waren het niet stiekem de broertjes Anker?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33604117
Nee
  maandag 2 januari 2006 @ 14:14:45 #194
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33624704
Hoe zit het nu eigenlijk met die Abe?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_33624958
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef D1 het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die Abe?
Da's topsecret
  maandag 2 januari 2006 @ 14:29:37 #196
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33625184
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Da's topsecret
Fol youl eyes onleeeeeee...

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_33701560
Volgens het Zweedse dagblad Expressen heeft SC Heerenveen inmiddels al een bod van 1,3 miljoen euro neergelegd bij Malmö FF voor Afonso Alves.

pi_33701593
Andere bronnen beweren dat zijn zaakwaarnemer de belangstelling faket om een beter contract voor zijn speler te krijgen.

We zullen zien, zijn stats beloven veel goeds.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:15:18 #199
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33701774
Voornaam : Afonso Júnior
Achternaam : Alves Martins
Geboortedatum : 30-01-1981
Geboorteplaats : Belo Horizonte, Brazilië
Nationaliteit : Brazilië


2002 - Örgryte IS - 18 - 13 - Zweden
2003 - Örgryte IS - 21 - 10 - Zweden
2004 - Malmö FF - 24 - 12 - Zweden
2005 - Malmö FF - 24 - 14 - Zweden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33703426
Een Braziliaan. Hoe waren de vorige ervaringen daar ook alweer mee
pi_33703467
Rafael en keek bijna net zo stoer..
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:06:58 #202
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33703553
maar deze heeft 4 jaar in Zweden gespeeld... zou die al genaturaliseerd zijn? hebben we er weer een Scandinaviër bij... of toch gewoon ingeburgerd?

Rafael... pfff, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33703639
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:04 schreef anoukforza het volgende:
Rafael en keek bijna net zo stoer..
Ik was enorm fan van hem, stond altijd als enige te schreeuwen. Nou ja, altijd
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:18:48 #204
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33703934
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik was enorm fan van hem, stond altijd als enige te schreeuwen. Nou ja, altijd
is die niet ergens richting het midden-oosten verdwenen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33704086
Rafael kwam ook gewoon uit Zweden toch? Ik had teamgenoten in de reserve 4e klasse die net zo goed konden voetballen. (nee ik dus niet )
pi_33704235
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:22 schreef MaxPower het volgende:
Rafael kwam ook gewoon uit Zweden toch? Ik had teamgenoten in de reserve 4e klasse die net zo goed konden voetballen. (nee ik dus niet )
Hou op. Rafael is altijd zwaar onderschat geweest
pi_33704240
Finland toch?
pi_33723215
hoe erg ben ik als ik hier de naam Danko Lazovic laat vallen? volgens mij speelgerechtigd in de UEFA-cup, zit momenteel even zonder club en ik vind het op zich niet een heel slechte spits, eigenlijk best wel een jongen met veel potentie, mits hij het vertrouwen krijgt... maar ach, hij zal wel naar ADO gaan...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:05:24 #209
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33723868
Danko is denk ik wel een goede optie....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33734154
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:27 schreef anoukforza het volgende:
Finland toch?
HJK Helsinki. Daarna is ie naar Turkije gegaan geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33735944
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

HJK Helsinki. Daarna is ie naar Turkije gegaan geloof ik.
Hij ging naar Tukkeldepukkelkutspor en is daarna erg in de vergetelheid geraakt.

Onterecht natuurlijk
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:39:10 #212
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33736001
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
hoe erg ben ik als ik hier de naam Danko Lazovic laat vallen? volgens mij speelgerechtigd in de UEFA-cup, zit momenteel even zonder club en ik vind het op zich niet een heel slechte spits, eigenlijk best wel een jongen met veel potentie, mits hij het vertrouwen krijgt... maar ach, hij zal wel naar ADO gaan...
Op zich geen verkeerde speler voor H'veen .
pi_33736036
Danko zou erg leuk zijn
pi_33772649
Als je kijkt naar het aantal keren dat spelers binnen de lijnen hebben gestaan, was dit de Friese basis:

Waterman 11
Seip 16
Hansson 18
Breuer 18
Pranjic 18
Bosvelt 16
Bruggink 16
Yildirim 18
Huntelaar 15
Samaras 13
Nilsson 14
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:04:12 #215
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33773130
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
Als je kijkt naar het aantal keren dat spelers binnen de lijnen hebben gestaan, was dit de Friese basis:

Waterman 11
Seip 16
Hansson 18
Breuer 18
Pranjic 18
Bosvelt 16
Bruggink 16
Yildirim 18
Huntelaar 15
Samaras 13
Nilsson 14
maar dan speel je dus met 3 verdedigers, ik mis bijvoorbeeld in de verdediging Jeroen Drost en/of Fernando Derveld, die in 12 respectievelijk 10 wedstrijden hebben mogen opdraven.. bovendien kijk jij niet naar het aantal gespeelde minuten. Samaras/Nilsson staan beurtelings buiten de basis, in plaats daarvan zet je Jeroen Drost/Fernando Derveld achterin. met het vertrek van KlaasJan heb je dat probleem niet meer, immers kunnen dan zowel Nilsson als Samaras spelen.. achterin geef ik de voorkeur aan Drost boven Derveld. afhankelijk van de tegenstander zou ik daarnaast Bruggink of Kissi (9wedstrijden) laten spelen..

en ik wil DANKO in de 2e seizoenshelft!!! (maar ik blijf wel dromen...)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33785241
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

en ik wil DANKO in de 2e seizoenshelft!!! (maar ik blijf wel dromen...)
Die gaat al naar Partizan Belgrado als ik het goed begrepen heb.
pi_33793376
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

maar dan speel je dus met 3 verdedigers, ik mis bijvoorbeeld in de verdediging Jeroen Drost en/of Fernando Derveld, die in 12 respectievelijk 10 wedstrijden hebben mogen opdraven.. bovendien kijk jij niet naar het aantal gespeelde minuten. Samaras/Nilsson staan beurtelings buiten de basis, in plaats daarvan zet je Jeroen Drost/Fernando Derveld achterin. met het vertrek van KlaasJan heb je dat probleem niet meer, immers kunnen dan zowel Nilsson als Samaras spelen.. achterin geef ik de voorkeur aan Drost boven Derveld. afhankelijk van de tegenstander zou ik daarnaast Bruggink of Kissi (9wedstrijden) laten spelen..

en ik wil DANKO in de 2e seizoenshelft!!! (maar ik blijf wel dromen...)
Het is gemeten naar aantal inzetten inderdaad, niet naar minuten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33793468
Bij CM was Rafael altijd wel 'n aardige speler.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33811009
quote:
Telstar doelverdediger Kevin Moeliker naar SC Heerenveen

Kevin Moeliker genoot zijn opleiding bij achtereenvolgens Barendrecht, Sparta, Feyenoord, Dordrecht ’90 en was enige jaren reserve doelverdediger bij NEC Nijmegen. Daarna werd hij aangetrokken door Helmond Sport, won uiteindelijk de concurrentiestrijd van de andere Helmond Sport doelverdediger Mark Zegers, en alhoewel hij dat seizoen de minst gepasseerde doelverdediger van het betaalde voetbal was kon Helmond Sport zijn contract niet verlengen.

Hierna trok Telstar aan de bel en Kevin Moeliker ontwikkelde zich bij de Witte Leeuwen onder de hoofdtrainers Jan Poortvliet en later Luc Nijholt en onder de keeperstrainers Marinho Gebhardt en Kees Kalk als een uitstekende doelverdediger die met name de een tegen een situaties perfect beheerste. Dat bleef niet onopgemerkt en het is nauwelijks een verrassing te noemen dat een eredivisieclub zich kwam melden voor Kevin Moeliker.

Kevin Moeliker speelde bijna 100 wedstrijden voor de Witte Leeuwen en had een aflopend contract. Een aanbieding van Telstar om zijn contract met enkele seizoenen te verlengen had Kevin Moeliker van de hand gewezen omdat hij eerst de interesse van eredivisieclubs wilde peilen. Lang hoefde Kevin Moeliker niet te wachten want runner up SC Heerenveen meldde zich en toonde zich uitermate slagvaardig. Binnen twee dagen was de transfer beklonken
volgende wedstrijden:
pi_33834042
Opvallende transfer wel. Bij FC Dordrecht vond ik hem altijd wel goed, is toen te vroeg naar NEC gegaan. Kunnen ze best wat aan hebben, als reserve en eventueel invaller.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33856994
Hoogendorp lijkt de opvolger van Huntelaar te worden, verrassend wel.
That's all folks!
pi_33857654
Vanavond nieuwjaarsrede van Riemer, wie weet presenteert ie Hoogendorp.
  maandag 9 januari 2006 @ 09:23:22 #223
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33857942
Goeie spits voor jullie, Hoogendorp
pi_33858409
Gatverdamme, is dat even beroerd wakker worden. Is het 1 april?
  maandag 9 januari 2006 @ 09:54:58 #225
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33858430
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33858438
En ook Westerveld staat bij ons in de belangstelling.



Ik ga weer naar bed
pi_33858492
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:55 schreef SCH het volgende:
En ook Westerveld staat bij ons in de belangstelling.



Ik ga weer naar bed
We hebben die Moeliker al gehaald. Lijkt me niet dat Westerveld nu nog komt.
pi_33858516
Lijkt me ook niet maar ik geloof de VI altijd

Maar Hoogendorp??? Daar ga ik echt niet voor juichen hoor
pi_33858655
Waarom niet?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33858675
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:09 schreef Suijk het volgende:
Waarom niet?
Omdat ik het altijd een vervelende vent heb gevonden - en bovendien zit ik niet op zo'n ouwe rups te wachten.
pi_33858754
Hij past ook niet in Friesland, vind ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 9 januari 2006 @ 12:45:52 #232
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33862328
áls Westerveld komt, dan is dat voor volgend seizoen (volgens vi als eerste keeper? bij blessure Waterman? en zijn zowel Vandenbussche als Waterman afgeschreven?)

pff... Hoogendorp.. kweetniet hoor, 't is een leuke spits, maar of 'ie nou de man voor SC Heerenveen is.. waar komt dat verhaal vandaan eigenlijk? 'supporters van RKC die iets opvangen bij een nieuwjaarsreceptie en een website die off-line gaat'?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33862340
Ik vraag me ook af waar het vandaan komt eigenlijk. Volgens mij klopt er geen hout van namelijk.

* SCH 's bronnen weten van niks.
pi_33862418
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
áls Westerveld komt, dan is dat voor volgend seizoen (volgens vi als eerste keeper? bij blessure Waterman? en zijn zowel Vandenbussche als Waterman afgeschreven?)

pff... Hoogendorp.. kweetniet hoor, 't is een leuke spits, maar of 'ie nou de man voor SC Heerenveen is.. waar komt dat verhaal vandaan eigenlijk? 'supporters van RKC die iets opvangen bij een nieuwjaarsreceptie en een website die off-line gaat'?
van het sch forum
quote:
Rick Hoogendorp staat volgens bronnen binnen RKC Waalwijk op het punt te verkassen naar SC Heerenveen. De aanvaller zou voor drie jaar tekenen.


Het gaat vooralsnog om onbevestigde berichten. Supporters van RKC hebben tijdens de nieuwjaarsreceptie geluiden opgevangen over de overgang naar Fryslân. Bovendien zetten veel fans hun vraagtekens bij het ´plotseling´ offline gaan van de officiële website van Hoogendorp. De komende dagen zullen echter moeten uitwijzen of er naast rook ook daadwerkelijk vuur is. Hoogendorp zou in Heerenveen samen met Georgios Samaras mogen uitvechten wie de opvolger is van Klaas Jan Huntelaar.

Rick Hoogendorp speelde in het verleden voor ADO Den Haag, MVV, Dordrecht '90, Celta de Vigo en RKC Waalwijk. In 363 competitie-wedstrijden scoorde hij 149 keer.
en hier nog een bericht daarvan
quote:
Bevestigd is het verhaal nog niet, maar bronnen binnen RKC Waalwijk melden dat SC Heerenveen zich bij de Brabantse Eredivisionist heeft gemeld voor Rick Hoogendorp. De 31-jarige aanvaller moet in Friesland de opvolger worden van de naar Ajax vertrokken Klaas Jan Huntelaar. Hoogendorp zou een driejarig contract kunnen tekenen in het Abe Lenstra Stadion. Afonso Alves, een 24-jarige spits van het Zweedse Malmö FF was ook een alternatief. De vraagprijs voor de Braziliaan was echter te hoog in ogen van SC Heerenveen.
http://heerenveen.headliner.nl/ hier kun je het laatste nieuws over heerenveen lezen
pi_33862435
Westerveld staat ook bij ons in de belangstelling.
En Hoogendorp heb je een goede aan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33862469
Ik heb liever die Braziliaan, Hoogendorp past niet bij ons.

En Westerveld mag je hebben, wat een kutkeeper
pi_33862562
Die komtl waarschijnlijk alleen niet, omdat ie eist eerste keeper te worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33863348
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
Ik heb liever die Braziliaan, Hoogendorp past niet bij ons.

En Westerveld mag je hebben, wat een kutkeeper
hoezo niet ?spel type van rkc kun je wel een beetje vergelijken met die van sc heerenveen
en bovendien is hij totaal niet blesure gevoelig hij is goed aanspeelbaar
en hij scoort standaard 10 tm 15 doelpunten per jaar
  maandag 9 januari 2006 @ 16:19:35 #239
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33869273
uit het Ajax topic
quote:
Ook SC Heerenveen heeft interesse in Babel
Maandag 9 januari, door HW, Heerenveen, 15.49u GMT+01.00, Elf Voetbal

Na NEC heeft ook SC Heerenveen interesse getoond in Ajax-spits Ryan Babel. De Friese club, die nu zonder spits zit na de verkoop van Klaas Jan Huntelaar, ziet wel wat in de sterke aanvaller.

Eerder al had NEC interesse, maar dat was niet wederzijds. Babel gaf toen aan te willen slagen bij Ajax en wedstrijden te willen spelen in Amsterdam. Maar de international heeft nog niet veel wedstrijden gespeeld dit seizoen en heeft nu drie concurrenten, al vertrekt Charisteas mogelijk.

Babel speelde tot nu toe 36 competitieduels voor Ajax, waarin hij acht keer scoorde. Voor Oranje had hij vier interlands nodig om twee keer te scoren.
  maandag 9 januari 2006 @ 16:22:24 #240
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33869385
maf hij europees ook voor hveen uitkomen dan?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 9 januari 2006 @ 16:24:02 #241
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33869437
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef One_conundrum het volgende:
maf hij europees ook voor hveen uitkomen dan?
als Huntelaar voor Ajax mag uitkomen in de CL dan mag Babel neem ik aan ook in de UEFA cup uitkomen
pi_33870336
Huntelaar mag voor Ajax uitkomen in de CL.
  maandag 9 januari 2006 @ 16:55:53 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33870406
tjah, ik weet niet of Babel een nuttige toevoeging is, geef de jeugd een kans: Larsen, Reza Goochejnahhadadad etc
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33870844
iig niet Hoogendorp of Westerveld, opzoutuh.
Forza SCH.
pi_33871046
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:19 schreef DeTolk het volgende:
uit het Ajax topic
[..]
"al vertrekt Charisteas mogelijk"? Die heeft toch juist aangegeven zeker tot de zomer bij Ajax te blijven?

Net nog naar de training van Ajax geweest om even naar KJH te kijken. Kwam nog een andere Heerenveensupporter daar tegen
pi_33871085
Vanavond zullen we wel meer weten.
pi_33871142
Lijkt me een goed plan, Babel aan jullie verhuren
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33871237
Wij hoeven die afdankertjes va Ajax niet.
pi_33871367
Zoals Messenga zei; voor negen miljoen mag je hem hebben
pi_33876590
Age Hains Boersma wordt het dus vermoedelijk? Leuk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33876807
Ja die wordt het.

Van VV Sneek - 23 jaar.

Ken hem niet maar 100 x liever dan Hoogendorp.
Zal over 2 jaar wel voor 5 miljoen aan Feyenoord worden verkocht
pi_33877688
Helaas volg ik de zondaghoofdklasse C niet, dus meer dan wat ik je al gemeld heb, kan ik niet over de brave borst vertellen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33886500
Lange vent, goed schot, kopsterk, redelijk snel. En scoort gewoon erg veel in de hoofdklasse. Sympathieke jongen ook. Eerst zijn studie afgerond, dan pas betaald voetballer. Verstandige jongen.
pi_33888549
Hoogendorp vind ik een uitstekende en goedkope optie voor Heerenveen, die weet ook wel raad met de voorzetten van Yldirim.

Leuk voor die Sneeker met een typische Friese naam, hopelijk wordt het geen tweede Arie Jonker Mich.
That's all folks!
pi_33895767
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:58 schreef MaxPower het volgende:
Lange vent, goed schot, kopsterk, redelijk snel. En scoort gewoon erg veel in de hoofdklasse. Sympathieke jongen ook. Eerst zijn studie afgerond, dan pas betaald voetballer. Verstandige jongen.
hij was trouwens bijna rond met groningen
maargoed hij zal vanaf 1 maart mee trainen met de ploeg en vanaf het nieuwe seizoen spelen volgens de bronnen ben benieuwd of hij het niveau aankan
pi_33895971
Geen gek gedoe, geen paniekaankopen - keurig
pi_33897601
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Age Hains Boersma wordt het dus vermoedelijk? Leuk!
Studiegenoot, zit bij mij in hetzelfde jaar
Trots van het Noorden!
pi_33913281
Okee. Ik heb de man nooit zien spelen, maar qua doelpuntenproductie (14 tot nu toe) vind ik hem niet echt ver boven de topspitsen in de hoofdklasse uitsteken. Maar dat zegt niet alles.

Ik vind het wel een leuke zaak, benieuwd wat ie kan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:11:30 #259
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33915086
in 1,5 jaar 50 competitie goals. Hij traint vanaf maart al 1 á 2 keer per week mee.

Bron; Leeuwarder Courant
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33915342
50 goals??? Heeft ie er vorig jaar 36 ingeschoten dan??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:26:38 #261
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33915711
Ga naar www.voetbalnoord.nl.

Zoek sneek op.

Ga naar selectie.

Klik op age hains boersma
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:29:24 #263
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33915844
kut java gedoe. nooit begrepen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33915845
Inderdaad 36. Dat is wel indrukwekkend inderdaad. Maar was dat ook hoofdklasse of is Sneek gepromoveerd?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:30:26 #265
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33915891
Seiz. Klasse Plaats Wdstr W G V Pnt Voor Tegen Min
04/05 1F 1 22 19 1 2 58 82 14 0
03/04 1F 4 22 9 6 7 33 39 28 0
02/03 1F 3 22 11 5 6 38 46 27 0
01/02 HC 13 26 7 4 15 25 28 43 0
00/01 HC 11 26 6 10 10 28 33 38 0
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33915966
Ah, eerste klasse. Maar dan nog is 36 uit 22 een hoop.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33938318
Ze volgen ook Goran Ljubojevic en Srdan Lakic nog. Pranjic was een goede greep, Samardzic beviel ook al... Gaan ze op de Balkantoer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33938455
Die Balkaninteresse is altijd wel gebleven natuurlijk, sinds Camataru.
pi_33938634
Dat is waar, maar het heeft zich nu meer op het voormalig Joegoslavië gespitst krijg je het idee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:32:10 #270
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33939987
de landen komen bij de EU he... Meld je als bron voortaan wel even de VI ofzo erbij...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33945706
Best dat ze interesse hebben voor andere spelers, zolang ze Samaras maar niet verkopen....
Sammie
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:37:31 #272
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33945832
schijnt dat arsenal al met iemand van heerenveen gesproken heeft...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33945858
Samaras gaat in de zomer wel denk ik.
Niemand is onmisbaar hoor
pi_33948370
Dat is bij Heerenveen absoluut zo de laatste jaren. Wat die allemaal al vervangen hebben zeg...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33952694
Nouja, we hebben de laatste jaren wel vaak een half jaartje zonder fatsoenlijke spits gezeten. Zowel Allback als Sibon werden pas in de winterstop gehaald dacht ik. Zaten we in de CL met Harris Huizingh en een complete eerste competitiehelft met Denneboom in de spits. Uiteindelijk komen de vervangers wel, maar het kost wel wat punten.
pi_33969073
Hoorde net van iemand dat Arsenal 5.4 miljoen bied voor Samaras, iemand hier al meer over gehoord?
Trots van het Noorden!
pi_33969548
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:49 schreef Kriebbel het volgende:
Hoorde net van iemand dat Arsenal 5.4 miljoen bied voor Samaras, iemand hier al meer over gehoord?
dat verhaal gaat inderdaad, maar volgens andere bronnen (oa zaakwaarnemer heida, zie link nu.nl) is er dus nog een bod gedaan.. ook skysports.com (of was het nou bbc.com) schijnt het te hebben ontkracht... zou trouwens ook een levensgevaarlijk aanval zijn voor Arsenal in de toekomst: van Persie, Samaras, Owusu-Abeyie

Sammie moet in ieder geval dit seizoen nog even blijven, in potentie is 'ie misschien wel een betere spits dan KJ, alhoewel laatstgenoemde doelgerichter is.. in de zomer dan verkopen aan Arsenal voor een miljoentje of 7-8 (misschien meer) en dan het eerste seizoen nog stallen in 't Fean.. heeft Tarvajärvi de kans zich te ontwikkelen, kunnen we zien of Aga Hains het niveau aankan én is er ruimte om, indien nodig, alsnog een nieuwe spits te halen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33969706
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sammie moet in ieder geval dit seizoen nog even blijven,
Blijft ie toch ook
quote:
heeft Tarvajärvi de kans zich te ontwikkelen, kunnen we zien of Aga Hains het niveau aankan én is er ruimte om, indien nodig, alsnog een nieuwe spits te halen
Alleen Tarva en Aga lijkt me een beetje matig...
pi_33969901
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:13 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Blijft ie toch ook
[..]

Alleen Tarva en Aga lijkt me een beetje matig...
1) gelukkig wel ja...
2) je weet niet hoe ze zich ontwikkelen... en ik ga er in mijn voorbeeld vanuit dat Sammie ook volgend jaar nog in 't Fean speelt.. dan hebben ze dus nog 1,5 jaar om te groeien.. ben ook benieuwd wat een Ken Iso Larsen en Sebastiaan Steur gaan doen..
maar je hebt wel gelijk, het is een beetje een lichtgewichtenaanval op die manier... ach, we'll see... d'r is geld voor het aankopen van een ervaren en sterke spits komende zomer, zo niet al in januari..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33970018
Steur is toch geen centrum spits? of zit ik nu fout
pi_33970037
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:25 schreef anoukforza het volgende:
Steur is toch geen centrum spits?
dat is waar... maar misschien kan 'ie 't wel worden?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33970929
We moeten toch reterijk worden op die manier
pi_33971062
Volgens Riemer wordt vooral de belastingdienst rijk.
pi_33971105
Dan is hij goed stom bezig
pi_33971246
Jij hebt er natuurlijk meer kijk op dan Riemer, als journalist.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33971255
Ik denk dat ie vooral een beetje zeurt. Volgens Riemer was het belachelijk dat de NOS 'van onze belastingcenten' Italiaans en Engels voetbal uitzond. De voorgaande 40 jaar heb ik hem niet horen klagen toen hij elk jaar een paar miljoen van de NOS kon bijschrijven op de rekening.
pi_33971269
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef cultheld het volgende:
Jij hebt er natuurlijk meer kijk op dan Riemer, als journalist.
Als je voetballers verkoopt en vooral de belasting vaart er wel bij, dan ben je niet slim bezig, dan kun je die goede voetballers beter houden. Het is natuurlijk een wat slachtofferig onzinverhaaltje van Riemer.
pi_33971278
Riemer is 1 van de beste voorzitters van Nederland. Erg gewiekst en met de hand op de knip.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33971299
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je voetballers verkoopt en vooral de belasting vaart er wel bij, dan ben je niet slim bezig, dan kun je die goede voetballers beter houden. Het is natuurlijk een wat slachtofferig onzinverhaaltje van Riemer.
Ik denk dat hij het meer algemeen bedoelt. Westerhof en Jaakke zullen hetzelfde zeggen, vermoed ik.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33971333
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het meer algemeen bedoelt. Westerhof en Jaakke zullen hetzelfde zeggen, vermoed ik.
Vast, maar dat is een beetje gratuit.
pi_33993161
Michael Bradley is weer in de picture bij Heerenveen, schijnt zich er goed ontwikkeld te hebben by de NY Metrostars.
That's all folks!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:51:51 #293
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_34033842
gezocht: Balvaste centrumspits en Centrale verdediger (liefst blessurevrij)

wat een drama.. Europees voetbal gaat zo nog heel lastig worden...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:03:47 #294
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34034238
Vorige keer waren jullie stukken beter, maar vandaag waren wij dat

Mooi stadion hè!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 00:54:04 #295
862 Arcee
Look closer
pi_34035702
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:37 schreef SCH het volgende:
Ja hoor, zonder Huntelaar.
Guess again.
pi_34035790
Deed die Sneekse boer vandaag mee eigenlijk?
pi_34037207
Het stadion is mooi, maar ook niet meer dan dat. Ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht.

Over Thialf-publiek in het ALS hoeven de Groningers ook nooit meer te beginnen. Tot de 1-0 hoor je ze nauwelijks, dan zijn ze even twee minuten vocaal aanwezig(waaronder het 'wat zijn die Friezen stil', terwijl wij de hele eerste helft van ons lieten horen). In de tweede helft werd de sfeer van Groninger kant steeds beter, maar een wave had ik toch nooit bij 'volksclub' Groningen verwacht. Verder zat er ook nog ergens een persoon zo nu en dan melodietjes op z'n trompetter te spelen, dat kunnen ze bij de Jostiband beter. Dat de Groningers allemaal zo lyrisch zijn over de sfeer, zal wel voornamelijk op de tweede helft gebaseerd zijn.

Maar op de uitslag valt niks aan te merken. Die is dik verdiend. Waar Heerenveen in de thuiswedstrijd veel feller was, was dat nu andersom. Groningen won veruit de meeste duels, waardoor Heerenveen nooit in de wedstrijd kwam. Het had misschien anders kunnen lopen, als Heerenveen in de beginfase iets zorgvuldiger met de kansen was omgesprongen, maar dat is niet gebeurd. Groningers: gefeliciteerd.
Are you watching Paul Scholes!
pi_34037246
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Deed die Sneekse boer vandaag mee eigenlijk?
Nee, die deed niet mee. Boersma komt pas in de zomer.
Are you watching Paul Scholes!
pi_34039409
Gelukkig hebben we de komende wedstrijden in de competitie wat makkies, anders mis je maar zo de aansluiting met de eerste 5...
pi_34040442
FC GRONINGEN
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34040596
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 07:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FC GRONINGEN
verkeerde topic vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')