Maar nog steeds niet op de juiste plek...... en het was wel iets meer dan 4 meter. Maar goed, RKC-verdediging stond gewoon tequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:37 schreef anoukforza het volgende:
pfff commentator over die 2-1 van Huntelaar: "Bal wordt 15 meter rechts van de juiste plek genomen''
Het was dus echt max 4 meter![]()
hyperboolquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:37 schreef anoukforza het volgende:
pfff commentator over die 2-1 van Huntelaar: "Bal wordt 15 meter rechts van de juiste plek genomen''
Het was dus echt max 4 meter![]()
Exact, mooie goalquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet op de juiste plek...... en het was wel iets meer dan 4 meter. Maar goed, RKC-verdediging stond gewoon te![]()
![]()
Ik was boos op je dat je geen 2-3 had voorspeldquote:Op woensdag 28 december 2005 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Wel een surrogaat-jomanda want ik voorspelde de 2-2 pas bij een 2-0 achterstand.
Ik heb toch liever een zwabberend medium of Robbert van der Broeke.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben een rationele paragnost.
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:45 schreef MaxPower het volgende:
of een zwabberend medium in de broeke?
Dat is een nogal vrije interpretatie volgens mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef MaxPower het volgende:
Er is door Verbeek al aangegeven dat Samaras de opvolger wordt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:35 schreef MaxPower het volgende:
Tarva zit er fysiek en mentaal doorheen en zit eventjes in Finland.
Dat is bijna een traditie gewordenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
As it smuddags eizelt dan vissen de joden achter het net
Foei toch!quote:Undersyk sprekkoaren by H'fean, 30/12/2005
It fuotbalbűn, de KNVB, hat in
foarűndersyk ynsteld nei sprekkoaren by
de wedstriid H'fean-Willem II. It
giet om teksten tsjin skiedsrjochter
Eric Braamhaar. De sprekkoaren soene op
de swarte list stean. It giet űnder oare
om 'Hoerejong'.
De mooglike sanksjes ferskille fan in
warskôging oant in jildboete. Sportclub
H'fean krijt earst noch de kâns te
reagearjen. Takom wike wurdt bekend
makke wat de mooglike straf is.
bron: omrop fryslan
Enigszins te begrijpen, goed genoeg in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef SCH het volgende:
We worden volwassen
Kunnen jullie dat lezen dan?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Onderzoek spreekkoren bij Heerenveen,
De voetbalbond, KNVB, heeft een vooronderzoek ingesteld naar spreekkoren bij de wedstrijd SCH - WII. Het gaat om teksten tegen scheidsrechter Eric Braamhaar. De spreekkoren zouden op de zwarte lijst staan. Het gaat onder andere om Hoerenjong.
De mogelijke sancties verschillen van een waarschuwing tot een geldboete. SCH krijgt eerst de kans om te reageren. Volgende week word bekend gemaakt wat de mogelijke straf is.
zoiets toch??? Dat ik uberhaupt nog de moeite neem om het te vertalen![]()
Alleen Takom wike is een pure gok. Verder zal er hier en daar nog wel een woordje niet kloppen.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:11 schreef anoukforza het volgende:
zolang ik niks hoor pak ik gewoon de auto zometeen..
edit: het gaat door hoorde mijn vriend op de radio?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:04 schreef EKterror het volgende:
ik vind het raar dat het doorgaat. de kans is dus redelijk groot dat supporters en de ajax-spelers door de ijzel naar huis moeten.
ga ff buiten rijden. Het dooit nog net, want het is 0 graden en dan gaat het vanavond wel vriezen, krijg je dus een gigantische ijslaag op de wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat valt wel mee. Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand.
Ik kom net thuis manquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Eten moet je, drinken ook en ademen vooral ook.
Rijden met dit weer moet niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |