Wou je een weblogger nomineren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef yvonne het volgende:
Alleen maar mods?
Crewleden dan. Verander de titel maar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef yvonne het volgende:
Alleen maar mods?
Boequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Speelde die niet in Sex and the City??
Mocht ze willenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Whehe.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Welke slechte rip-off heb jij van S&C gezien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Mét foto aub?quote:
Welke letter begreep je niet in C R E W?quote:
De C en de Rquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke letter begreep je niet in C R E W?
Plus dat ze de complete Bermuda Triangle tussen haar benen heeft zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke letter begreep je niet in C R E W?
Tandflos iemand?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Plus dat ze de complete Bermuda Triangle tussen haar benen heeft zitten![]()
Ze mag zich wel eens scheren.. Ik zie door de bomen het bos niet meer zeg..quote:
Geef dat kind is wat te eten.quote:
Ze is 16?quote:
Watquote:
Ow, okeequote:
Brandarisquote:
Jij schrikt ook snel...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef tonks het volgende:
ik schrok me de tyfus
Ik zie toch echt geil in de TT staan...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:52 schreef cerror het volgende:
[insert nakende yvonne]
EN er is een admintopicquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zie toch echt geil in de TT staan...
je bent vanavond wel erg wanhopig hè yvonne? kom je iets tekort mss? ;')quote:
Ze woont in Dord, ga eens langs zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
je bent vanavond wel erg wanhopig hè yvonne? kom je iets tekort mss? ;')
is dat niet een verkapte doodswens?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ze woont in Dord, ga eens langs zou ik zeggen.
Dan moet je toch wel van goede huize komen, denk ik zo, mocht je dat willen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
is dat niet een verkapte doodswens?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet in hoeverre ik het ermee eens ben dat die foto's in het topic zijn geplaatst...Iets teveel exposure.
Die van jou komen zelfs nog uit je fobo, de rest over het algemeen niet eensquote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
Smerig zijn ze he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet in hoeverre ik het ermee eens ben dat die foto's in het topic zijn geplaatst...Iets teveel exposure.
Het was wel zo netjes geweest om het even te vragen. Maar boebidoe doet geloof ik wel vaker dingen die niet netjes zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die van jou komen zelfs nog uit je fobo, de rest over het algemeen niet eens
Niet zo mekkeren, neem een banaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was wel zo netjes geweest om het even te vragen. Maar boebidoe doet geloof ik wel vaker dingen die niet netjes zijn.
1 |
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was wel zo netjes geweest om het even te vragen. Maar boebidoe doet geloof ik wel vaker dingen die niet netjes zijn.
Nou meid.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vandaag wel echt een kutdag op Fok zeg.De dag begon met een rel, nu dit. Ik ga zo maar naar bed denk ik.
Wat nou, welke relquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vandaag wel echt een kutdag op Fok zeg.De dag begon met een rel, nu dit. Ik ga zo maar naar bed denk ik.
Attentionwhore.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aan de andere kant, ik krijg lekker veel aandacht vandaag.
Waar koop ik zo'n string? Het lijkt me wel watquote:
Ja, in werkelijkheid zit ik jankend achter mijn Macje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Je hoeft niet zo semi-nonchalant te doen, we weten dat het je pijn doet.
Het zou je vast leuk staan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:14 schreef livEliveD het volgende:
Waar koop ik zo'n string? Het lijkt me wel wat![]()
Waarom zet je ze dan in je fotoboek.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, in werkelijkheid zit ik jankend achter mijn Macje.
Eerlijk? Absoluut niet. Ik vind het mooie foto's en om eerlijk te zijn interesseert het me verrassend weinig wat anderen ervan vinden.
Gooise vrouwen ms?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Welke slechte rip-off heb jij van S&C gezien?
Snel, je cache leeghalen voordat je ontslagen wordtquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die OP![]()
Ik zit op mijn werk!![]()
Het grote geile userfoto's toernooi! Open dan maar snel deze!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die OP![]()
Ik zit op mijn werk!![]()
Maareuuh, vanwaar die stap om ze te plaatsen? (en hoelang staan ze er eigenlijk al?). Wat is de drijfveer zeg maar?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het zou je vast leuk staan.Ik heb 'm bij de Hunkemoller gekocht. Hij hoorde wel bij de kerstcollectie, dus ik weet niet of ze hem nog hebben.
Ik heb lichtelijk exhibitionistische neigingen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom zet je ze dan in je fotoboek.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat gebeurt, ongelooflijk maar waar.
Zie boven. Ik vind ze mooi. En het is voor mezelf ook een beetje een bevestiging van het feit dat ik nu eindelijk wel zelfvertrouwen heb. En tja, smaken verschillen. Ik kom ook wel eens fotoboeken tegen waarvan ik denk "Jasses, die kop zie ik liever niet".quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef livEliveD het volgende:
Maareuuh, vanwaar die stap om ze te plaatsen? (en hoelang staan ze er eigenlijk al?). Wat is de drijfveer zeg maar?
Post die dan! Pfff, jij snapt deze topics echt nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zie boven. Ik vind ze mooi. En het is voor mezelf ook een beetje een bevestiging van het feit dat ik nu eindelijk wel zelfvertrouwen heb. En tja, smaken verschillen. Ik kom ook wel eens fotoboeken tegen waarvan ik denk "Jasses, die kop zie ik liever niet".
Nee, dat doe ik niet. Ik ben niet zo van 't afzeiken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Post die dan! Pfff, jij snapt deze topics echt niet
Ik vind ze mooi hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb lichtelijk exhibitionistische neigingen.En natuurlijk is het wel leuk als iemand zegt dat 'ie ze mooi vindt. Dat gebeurt, ongelooflijk maar waar.
Wat denk je dat de belangrijkste eigenschappen zijn van deze topics?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik ben niet zo van 't afzeiken.
Dat was me niet ontgaan hoor. Ik doe er alleen niet aan mee. Hooguit als lijdend voorwerp.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat denk je dat de belangrijkste eigenschappen zijn van deze topics?
Post nog maar wat van jezelf danquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat was me niet ontgaan hoor. Ik doe er alleen niet aan mee. Hooguit als lijdend voorwerp.
Nah, wel weer genoeg voor vandaag. De volgende keer een pink shot, okay?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Post nog maar wat van jezelf dan
Definieer 'volgende keer' even.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nah, wel weer genoeg voor vandaag. De volgende keer een pink shot, okay?
Net als op die examenfoto van jou iedereen achter je piemel stond.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef kastanova het volgende:
Voor de duidelijkheid, het was de bedoeling dat dit een klassefoto van de plaatselijke groep 8 werd...
Helaas gingen de kinderen achter haar reet staan...
De helft klom er zelfs in!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Net als op die examenfoto van jou iedereen achter je piemel stond.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:54 schreef kastanova het volgende:
De helft klom er zelfs in!
Je valt in herhaling, liefje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:10 schreef OldJeller het volgende:
Ik dacht even; dit kan toch niet waar zijn.. de TT en inhoud gaan totaal NIET samen..
En toen zag ik in welk subforum het stond.
Le-zen slaapkop!quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:13 schreef Dead-Doll het volgende:
Erodome?
Oh, ik pleurde spontaan weer van m'n stoel af toen ik dit topic binnenkwam.quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, liefje.
Nog best lastig als je in een rolstoel zit. Moet ik je er weer even in tillen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:43 schreef OldJeller het volgende:
Oh, ik pleurde spontaan weer van m'n stoel af toen ik dit topic binnenkwam.
Sorry.
Nee, dit is toch wel redelijk comfortabel en m'n hond skippy helpt me wel zo nodig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog best lastig als je in een rolstoel zit. Moet ik je er weer even in tillen?
quote:
Nou je het zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef heiden6 het volgende:
OldJeller, nog steeds gefrustreerd dat je niet op Lupa's verjaardag mocht komen. Get over it, het is twee maanden geleden.
Je zult er nooit achter komen, want je bent zo'n grote kneus dat mensen je bij voorbaat al niet willen zien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou je het zegt.
Ja.
Wat zou ik gelachen hebben daar.
Loepa, Reya, Alicey.. (jij vast ook)
Komische verschijningen.
Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je zult er nooit achter komen, want je bent zo'n grote kneus dat mensen je bij voorbaat al niet willen zien.![]()
Nietzman, wáárom deed jij ookalweer niet aan seks?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:55 schreef nietzman het volgende:
Heiden6, wáárom deed jij ookalweer niet aan anale seks?
Doe ik niet aan seks?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:15 schreef livEliveD het volgende:
Nietzman, wáárom deed jij ookalweer niet aan seks?
Als ik stront aan m'n lul wil laat ik m'n plee wel ombouwen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:55 schreef nietzman het volgende:
Heiden6, wáárom deed jij ookalweer niet aan anale seks?
indd dierentuin is er niks bijquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou je het zegt.
Ja.
Wat zou ik gelachen hebben daar.
Loepa, Reya, Alicey.. (jij vast ook)
Komische verschijningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |