Whehehequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef Alcatraz het volgende:
Die man zal wel dood zijn gegaan.
Inderdaad, aan AIDS gestorvenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef Alcatraz het volgende:
Die man zal wel dood zijn gegaan.
Waar ZIT Boe's hand eik????????????quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef the900 het volgende:
Hij kijkt Boe aan met een blik van "haal dat mes nu maar weer uit mijn rug schat"
Doen!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef Mauro het volgende:
Kijk,
Ik kan wel een foto van mezelf en Frans Bauer hier posten.
Maar dat doen we toch maar niet!![]()
Gedeelde eerste plaats!!!quote:
je moet er toch wat voor over hebben om met Gerard op de foto te staanquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar ZIT Boe's hand eik????????????
Of met Jan Keizer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen!!!!
Want nu heeft Boe eik al gewonnen!!!
Ik hoop dat je nog ergens anders krullen hebt want die op je hoofd zien er natuurlijk niet uit...quote:
Ik ben veel liever dan Salvad0rquote:
Welke letter begreep je niet uit het woord O N Z U S E R ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef yvonne het volgende:
ONZ organiseert in samenwerking met F&F een nooit geziene en gedurfde Miss en Mister user 2005 verkiezing. De winnaar kan zo maar eventjes een tag als (geile user) verdienen, een uiteraard vele complimenten van de ONZ users in ontvangst nemen. Nou mensen, doe jullie best en stuur jullie gevonden fotos in. Ik begin wel!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |