Net als op die examenfoto van jou iedereen achter je piemel stond.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef kastanova het volgende:
Voor de duidelijkheid, het was de bedoeling dat dit een klassefoto van de plaatselijke groep 8 werd...
Helaas gingen de kinderen achter haar reet staan...
De helft klom er zelfs in!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Net als op die examenfoto van jou iedereen achter je piemel stond.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:54 schreef kastanova het volgende:
De helft klom er zelfs in!
Je valt in herhaling, liefje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:10 schreef OldJeller het volgende:
Ik dacht even; dit kan toch niet waar zijn.. de TT en inhoud gaan totaal NIET samen..
En toen zag ik in welk subforum het stond.
Le-zen slaapkop!quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:13 schreef Dead-Doll het volgende:
Erodome?
Oh, ik pleurde spontaan weer van m'n stoel af toen ik dit topic binnenkwam.quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, liefje.
Nog best lastig als je in een rolstoel zit. Moet ik je er weer even in tillen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:43 schreef OldJeller het volgende:
Oh, ik pleurde spontaan weer van m'n stoel af toen ik dit topic binnenkwam.
Sorry.
Nee, dit is toch wel redelijk comfortabel en m'n hond skippy helpt me wel zo nodig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog best lastig als je in een rolstoel zit. Moet ik je er weer even in tillen?
quote:
Nou je het zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef heiden6 het volgende:
OldJeller, nog steeds gefrustreerd dat je niet op Lupa's verjaardag mocht komen. Get over it, het is twee maanden geleden.
Je zult er nooit achter komen, want je bent zo'n grote kneus dat mensen je bij voorbaat al niet willen zien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou je het zegt.
Ja.
Wat zou ik gelachen hebben daar.
Loepa, Reya, Alicey.. (jij vast ook)
Komische verschijningen.
Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je zult er nooit achter komen, want je bent zo'n grote kneus dat mensen je bij voorbaat al niet willen zien.![]()
Nietzman, wáárom deed jij ookalweer niet aan seks?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:55 schreef nietzman het volgende:
Heiden6, wáárom deed jij ookalweer niet aan anale seks?
Doe ik niet aan seks?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:15 schreef livEliveD het volgende:
Nietzman, wáárom deed jij ookalweer niet aan seks?
Als ik stront aan m'n lul wil laat ik m'n plee wel ombouwen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:55 schreef nietzman het volgende:
Heiden6, wáárom deed jij ookalweer niet aan anale seks?
indd dierentuin is er niks bijquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou je het zegt.
Ja.
Wat zou ik gelachen hebben daar.
Loepa, Reya, Alicey.. (jij vast ook)
Komische verschijningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |