Kun je geen report makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben we... alleen heb jij daar geen toegang tot...
Dat kan jij ook zelf doen in de betreffende topics, waarin OJ offtopic gaat.quote:
OJ Simpsonquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan jij ook zelf doen in de betreffende topics, waarin OJ offtopic gaat.
Wat hij zegt, dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Dat kan jij ook zelf doen in de betreffende topics, waarin OJ offtopic gaat.
Dan geef je in die topicreport een linkje naar de desbetreffende reactie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
OJ Simpson.
Maar dan moet een moderator tig pagina's gaan controleren...
Ja, dus?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef pberends het volgende:
Maar dan moet een moderator tig pagina's gaan controleren...
Net zo kinderachtig als offtopic gaan, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Aha, zo werkt dat dus. Wel kinderachtig eigenlijk.
Werkt dat anoniem invoeren eigenlijk? Dat heb ik niet gedaan, maar dat anoniem is zeker de reinste bullshit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net zo kinderachtig als offtopic gaan, moet je maar denken.
Wat is er kinderachtig aan het feit dat de subfora allen hun eigen moderators hebben en dat die dus ook gaan over zaken die hun subfara betreffen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Aha, zo werkt dat dus. Wel kinderachtig eigenlijk.
Ja, dat werkt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
Werkt dat anoniem invoeren eigenlijk? Dat heb ik niet gedaan, maar dat anoniem is zeker de reinste bullshit.
Het werkt wel. Maar admins kunnen, als ze het willen, wel achterhalen wie anoniem een TR geplaatst heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Werkt dat anoniem invoeren eigenlijk? Dat heb ik niet gedaan, maar dat anoniem is zeker de reinste bullshit.
Bedoelt hij niet dat het kinderachtig is om via een topicreport iemand er 'bij te naaien'?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig aan het feit dat de subfora allen hun eigen moderators hebben en dat die dus ook gaan over zaken die hun subfara betreffen?
Lijkt mij alleen maar efficiënter...
Zou kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:52 schreef Bupatih het volgende:
Bedoelt hij niet dat het kinderachtig is om via een topicreport iemand er 'bij te naaien'?
Wantrouwig? Aangezien je een vrouw bent, zou ik je naief willen noemen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat werkt.
Jezus, wat ben jij wantrouwig, zo vlak voor kerst!
Ja, dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet dat het kinderachtig is om via een topicreport iemand er 'bij te naaien'?
Dat zou je wel willen, hè.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
Wantrouwig? Aangezien je een vrouw bent, zou ik je naief willen noemen!.
Omdat Fok je naait waar je bij staat? Het heet niet voor niets Fok?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen, hè.
Maar als je anoniem een TR plaatst, dan zien de moderators iig niet van wie die TR afkomstig is. (F)A's zouden dat eventueel wel kunnen zien. Maarwaarom zouden ze dat willen weten, als het een serieus TR is?
Tja, jullie zijn allemaal moddereters.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
Is dit ineens het FB-topic geworden?
Ja, bij Knut ja, maar die reageert niet zoals gewoonlijk.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
Is dit ineens het FB-topic geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |