Bedoelde eigenlijk level 16 die is pittig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
11 is idd. ff nadenken haha, die duurt langer dan de rest
9 had ik in 1 keer
Dat viel best mee eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
11 is idd. ff nadenken haha, die duurt langer dan de rest
9 had ik in 1 keer
Nopequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:18 schreef Frollo het volgende:
Je kan niet alle pijltjes in 1 keer resetten hè?
Die is inderdaad kut 16 maar hij is te doen. Laat me raden pijl naar rechts kom je tekort?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bij mij ook niet want ik heb te weinig pijltjes in lvl 16. Het is een bug!!!!1!!!11
Hehe, ik weet 't niet precies meer. Ik heb 'm uitgezet want m'n baas kwam binnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die is inderdaad kut 16 maar hij is te doen. Laat me raden pijl naar rechts kom je tekort?![]()
Heb je die code niet opgeschreven kun je weer in 1 keer door naar 6quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hehe, ik weet 't niet precies meer. Ik heb 'm uitgezet want m'n baas kwam binnen
Ik 22quote:
Eerst onderlangs gaan die ene hooibal vast erin duwen en dan pas die bovenste 2 erin duwen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef Market_Garden het volgende:
16 is kut.. een pijltje naar rechts te kort idd... Hoe gaan we dat oplossen, tips?
Die pijltjes moet je naar het veld slepen om de koe(ien) een bepaalde kant op te sturen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef vosss het volgende:
call me stupid, maar hoe de neuk werkt dit?!
dat dom beest loopot telkens tegen die muur op en met die pijltjes kan ik niks?!
Piilje voor koe neerliggen zodat meneer naar boven loopt en dan om het muurtje heen loodsen met andere pijl.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef vosss het volgende:
call me stupid, maar hoe de neuk werkt dit?!
dat dom beest loopot telkens tegen die muur op en met die pijltjes kan ik niks?!
Nog steeds 1 naar rechts tekort!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Eerst onderlangs gaan die ene hooibal vast erin duwen en dan pas die bovenste 2 erin duwen.
ok, laat maar... dat was een eitjequote:
Aan de rechterkant zijn toch ook vier knoppen? Volgens mij moest je alleen de knoppen linksboven en rechtsonder indrukken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Troetel het volgende:
Help, ik zit vast in level 13. Die met die rode knopjes aan de bovenkant......!!!
Skip de onderste sleutel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zit vast bij 17
Echt alles geprobeerd behalve het goede
Edit: Heb um nu wel met de helft van de pijltjes over![]()
hij kan ook netjes met die sleutelquote:
Waar je 1 pijltje moet plaatsen, maar waar half fok de linkse koe liet lopen om hoekjesquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Waar je 1 pijltje moet plaatsen, maar waar half fok de linkse koe liet lopen om hoekjes
Oh uh ik bedoelde wat moet je bij level 10 doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Waar je 1 pijltje moet plaatsen, maar waar half fok de linkse koe liet lopen om hoekjes
iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Na die hele lange rij heb je rechtsboven deze knoppen:quote:
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:40 schreef Razor21 het volgende:
26 snap er geen hol meer van :
[[url=http://img471.imageshack.us/img471/3221/spel3dz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je moet dat blokje voor je uit drukken als je de brug over kan...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:31 schreef kievit19 het volgende:
21 snap ik dus echt geen reet van :S
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/level21help.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
deze dus
Eerst de onderste meen ik. Daar ben ik een tijdje mee bezig geweest, dus die ga ik niet opnieuw doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:55 schreef Dark_Killah het volgende:
16 snap ik ook niet, mabgrasemh
Voor 16 staat wat meer naar boven.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef Impry het volgende:
Weet iemand de code voor elf, vergeten op te schrijven... iexplorer.exe fout![]()
Dat wil ik juist nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Voor 16 staat wat meer naar boven.
cmilkmanudquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef Impry het volgende:
Weet iemand de code voor elf, vergeten op te schrijven... iexplorer.exe fout![]()
22 daarentegen is een eitje en 23 kwam ik niet uit..quote:
anders ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
Ben ik nu... zal eens kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
whoei! gehaald!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef Baleog het volgende:
klote zooi, ik kom niet uit level 11, iemand een idee?
Hij is pittig! Maar leuk.quote:
Congrats.quote:
Screenshot?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef webspider het volgende:
* webspider begint zich heftig af te vragen of 17 wel op te lossen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel leuk spel
Dat was de laatste
Gaat maar tot level 43
Ah! Daar zat ik ook! Cool level is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb die knop nodig, maar dan heb ik te weinig pijltjes naar beneden. Ik word gek :|
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik kom dus echt met geen mogelijkheid uit 18...Ik probeer inderdaad ook door een rondje te lopen om die knop en nog wel bij de hooibaal te komen. Maar lukt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb die knop nodig, maar dan heb ik te weinig pijltjes naar beneden. Ik word gek :|
Had ik eerder moeten posten, ik heb 'm.quote:
Hij is inderdaad een makkie.quote:
Het grote geheim zit hem in de blauwe pijltjes.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:45 schreef jpzegthallo het volgende:
In dat kleine hoekje kom ik er maar niet uit, het pijltje naar links wil niet.
Je hebt er maar 1 toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het grote geheim zit hem in de blauwe pijltjes.
Als we het over dezelfde hebben 2... toch?quote:
Als je even een screenie plaats kan herinner ik het me weer.quote:
dat hoeft allemaal niet...quote:
Doe even de level code er bij, dan probeer ik 'm nog es, ik weet het zo niet meer.quote:
Je moet die koe boven idd gewoon wegsturen, die is alleen maar lastig.quote:
zwmcmilchxquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Doe even de level code er bij, dan probeer ik 'm nog es, ik weet het zo niet meer.
Hint...??? Tegen de klok in werken....quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:45 schreef Fling het volgende:
Ik zit vast in 30 (met al die sleutels). Ik heb véél te weinig pijltjes
Kan iemand me een hint geven?
Nou nu maar hopen dat dat niet het laatste was wat ik deed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:55 schreef TrenTs het volgende:
Ik ga level 21 uitspelen, als is het het laatste wat ik doe.
En toen liep het vast.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou nu maar hopen dat dat niet het laatste was wat ik deed.
En klopte de code van het level niet.quote:
Gelukkig had ik een screenshot gemaakt toen ik 'm af had, anders had ik nu gaan huilen geloof ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef jpzegthallo het volgende:
De grap is dat je een vertraging voor de donkere koe in moet bouwen.
Achteraf valt-ie mee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:11 schreef VoreG het volgende:
ik snap de ballen van 21
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En op het moment dat je zoiets post vind je ineens de oplossing
Ik wou het niet zeggen.. }:\quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:27 schreef TrenTs het volgende:
23 werkt me ook op m'n zenuwen, maar we blijven lachen.
Inmiddels als een boer met kiespijn.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Inmiddels als een boer met kiespijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je naar dat beeldje gaat klapt die muur dicht en gebeurt er niks meer...?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Inmiddels als een boer met kiespijn.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:44 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je naar dat beeldje gaat klapt die muur dicht en gebeurt er niks meer...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
osbauerlrbquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
hebbes
Brownie gewoon wegsturen
ow en heeft iemand de levelcode van 24... kutding liep vast
Jeej, ik heb 'mquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:42 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben nu bij 31.. maar ik kom er niet uit
Nee dat is 30 geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat diegene met die 8 sleutels in een plus-vorm? Daar ben ik nu ook...
Thanks! Ben inmiddels bij 34. Ik merk wel vaak dat je het pragmatisch aan moet pakken, soms is de kortste weg tussen A en B gewoon een rechte lijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:49 schreef Troetel het volgende:
[..]
Hint...??? Tegen de klok in werken....![]()
Ik ben daar ook en heb hetzelfde probleem.. een koe loopt te snelquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef Fling het volgende:
Troetel, ben je er al uit? Ik hang op hetzelfde level als jij (34), denk ik. Timing is everythingMaar ik ben er nog niet uit, de één loopt te snel en de ander te langzaam. En omwisselen helpt ook al niet.
Ik ben er maar even mee opgehouden, word echt helemaal gek van 34.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef Fling het volgende:
Troetel, ben je er al uit? Ik hang op hetzelfde level als jij (34), denk ik. Timing is everythingMaar ik ben er nog niet uit, de één loopt te snel en de ander te langzaam. En omwisselen helpt ook al niet.
Zover ben ik nog niet....Heb je een hint voor mij, voor 34???quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:21 schreef Fling het volgende:
36 is niet leukHeeft niks met nadenken te maken, is 1000 combinaties proberen en hopen dat je een keer de goeie hebt
Dat probeer ik, heb hem al naar beneden laten lopen en een "rondje" maar toch is ie te snel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zorg dat de koe die te snel is langer over zijn weg moet doen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:40 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zal 'm wel even opnieuw maken en een screenshot maken
was 36 met al die knoppies?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
was 36 met al die knoppies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:59 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]edit: heb 'm al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een pijltje omlaagquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:10 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik mis een pijltje omhoog bij 37
Lama, die tip werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef Fling het volgende:
M.b.t. 36: Het aantal knoppen moet een veelvoud van 6 zijn (dan staan alle poortjes weer naar beneden). Maar ja, wélke dan
Ik heb 36quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:14 schreef Fling het volgende:
[..]
Lama, die tip werkt voor geen meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
iddquote:
Same here. Toch dat laatste overgebleven pijltje nodigquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ah, ik heb 'm, sukkel die ik ben
Kzie hem nog niet, vertel es aubquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:11 schreef lovebear het volgende:
hebbes zat veel te moeilijk te denken
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:47 schreef Striet het volgende:
Nevermind, inmiddels gelukt
Echt al meerdere eureka momenten gehad met dit spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben vast heel erg dom enzo, maar ik zie deze echt niet.
[afbeelding]
Kan iemand helpen?
[ Bericht 34% gewijzigd door lovebear op 24-12-2005 17:27:39 ]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:19 schreef lovebear het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]. Zo werkt 'ie wel.
. Had al veel varianten gehad, maar bedankt!
Ywquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Zo werkt 'ie wel.
. Had al veel varianten gehad, maar bedankt!
nee. want de lichte koe loopt daar sowieso overheen, dat kan je niet vermijden. dus dan ontstaat er meteen een gat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
Je hoeft die eerste hooibaal helemaal niet te verplaatsen! Je kan toch meteen over dat stuk steen heenlopen
te laatquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
edit: foutje
je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ja je hebt gelijk, maar verplaats dan die hooibaal met de donkere koe, en laat die andere verder niks doen.
hehe. ja ik dacht dat ik dat allemaal al geprobeerd had, maar niet dusquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ja je hebt gelijk, maar verplaats dan die hooibaal met de donkere koe, en laat die andere verder niks doen.
Kan nog steeds ni verder met 34 de 2 koeien gaan te snel zodat de donkere koe niet over de hooi balen kanquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:01 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
hehe. ja ik dacht dat ik dat allemaal al geprobeerd had, maar niet dus
maar ik kan weer verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
Winter edition? Waar?quote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben inmiddels bezig met de Winter Edition, maar ben bij level 18 gekapt.
Wellicht morgen weer verder
niet normaal, wat deed ik eerst ingewikkeld met 18. Na 15 min opgelost.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:40 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een makkie.Echt erg je niks meer ziet als je er lang naar staart.
[ Bericht 8% gewijzigd door mien-moeke op 25-12-2005 14:08:51 ]
Ik heb em alquote:Op zondag 25 december 2005 11:30 schreef Agiath het volgende:
level 21
[afbeelding]
Wat gaat er mis?, ik snap niet hoe je eerst die hooibaai op ze plek kan zetten en dan pas op het knopje drukken =[
Klaar al.quote:Op zondag 25 december 2005 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je een screentje post kunnen we wellicht helpen
Voor oplossing, look below. (Zo'n 3 posts)quote:Op zondag 25 december 2005 17:48 schreef ILCILA het volgende:
level 41 dan in wintereditie :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uit... Ik rule!!!![]()
![]()
![]()
![]()
42 is weer een eitje.
[ Bericht 27% gewijzigd door mien-moeke op 25-12-2005 19:38:41 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |