Bedoelde eigenlijk level 16 die is pittig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
11 is idd. ff nadenken haha, die duurt langer dan de rest
9 had ik in 1 keer
Dat viel best mee eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
11 is idd. ff nadenken haha, die duurt langer dan de rest
9 had ik in 1 keer
Nopequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:18 schreef Frollo het volgende:
Je kan niet alle pijltjes in 1 keer resetten hè?
Die is inderdaad kut 16 maar hij is te doen. Laat me raden pijl naar rechts kom je tekort?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bij mij ook niet want ik heb te weinig pijltjes in lvl 16. Het is een bug!!!!1!!!11
Hehe, ik weet 't niet precies meer. Ik heb 'm uitgezet want m'n baas kwam binnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die is inderdaad kut 16 maar hij is te doen. Laat me raden pijl naar rechts kom je tekort?![]()
Heb je die code niet opgeschreven kun je weer in 1 keer door naar 6quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hehe, ik weet 't niet precies meer. Ik heb 'm uitgezet want m'n baas kwam binnen
Ik 22quote:
Eerst onderlangs gaan die ene hooibal vast erin duwen en dan pas die bovenste 2 erin duwen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:52 schreef Market_Garden het volgende:
16 is kut.. een pijltje naar rechts te kort idd... Hoe gaan we dat oplossen, tips?
Die pijltjes moet je naar het veld slepen om de koe(ien) een bepaalde kant op te sturen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef vosss het volgende:
call me stupid, maar hoe de neuk werkt dit?!
dat dom beest loopot telkens tegen die muur op en met die pijltjes kan ik niks?!
Piilje voor koe neerliggen zodat meneer naar boven loopt en dan om het muurtje heen loodsen met andere pijl.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef vosss het volgende:
call me stupid, maar hoe de neuk werkt dit?!
dat dom beest loopot telkens tegen die muur op en met die pijltjes kan ik niks?!
Nog steeds 1 naar rechts tekort!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Eerst onderlangs gaan die ene hooibal vast erin duwen en dan pas die bovenste 2 erin duwen.
ok, laat maar... dat was een eitjequote:
Aan de rechterkant zijn toch ook vier knoppen? Volgens mij moest je alleen de knoppen linksboven en rechtsonder indrukken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Troetel het volgende:
Help, ik zit vast in level 13. Die met die rode knopjes aan de bovenkant......!!!
Skip de onderste sleutel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zit vast bij 17
Echt alles geprobeerd behalve het goede
Edit: Heb um nu wel met de helft van de pijltjes over![]()
hij kan ook netjes met die sleutelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |