Als jij dan eens probeert bij die ene procent te horen, die wel kwaliteit biedt, is dat een begin naar een beter ONZ.quote:
Haha kwaliteit in ONZ??quote:Op woensdag 28 december 2005 19:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als jij dan eens probeert bij die ene procent te horen, die wel kwaliteit biedt, is dat een begin naar een beter ONZ.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Refragmental het volgende:
Hij heeft gelijk, allemaal homo's!
Okey, misschien was het iets te veel van het goede en niet bepaald gepast zo rond de kerst.quote:Op zondag 25 december 2005 18:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Als al duidelijk is dat iedereen dezelfde mening koestert, dan is een tweede deel dus helemaal onnodig.![]()
En hoe ze ook reageert, een tweede bashtopic is gewoon ongewenst.
Hehe. Ja, ik zie het. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef olsentwinnetje het volgende:
knip
Flikker dat JEEEEEEEJ kijk ons in eindhoven wonen topic dichtquote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef NJ het volgende:
Jeeeeej! Het sneeuwt in Zeeland.
Leuk. Ook in Overijssel, Groningen, Gelderland en delen van Noord-Holland.
Nope, die reeks was er al.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Flikker dat JEEEEEEEJ kijk ons in eindhoven wonen topic dicht
Een topic over limburg open je maar op een duits forumquote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Refragmental het volgende:
En limburg
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef NJ het volgende:
Jeeeeej! Het sneeuwt in Zeeland.
Leuk. Ook in Overijssel, Groningen, Gelderland en delen van Noord-Holland.
Onzin Slowchat bestond ook al een tijde en moest "opeens" dichtquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
nou dan openen we bij deze een zeeland reeks.
OnzinSlowchat?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Onzin Slowchat bestond ook al een tijde en moest "opeens" dicht
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
nou dan openen we bij deze een zeeland reeks.
Ik ken dus géén reeks die zo heette.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |