het was redelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:24 schreef NJ het volgende:
Al dat F5'en van mij is wel goed voor de views. De sluitposten zijn goed voor m'n postcount en ik heb een nieuw record gevestigd met mijn slotjessnelheid.
Ik vind het leuk om te doen en aangezien ik toch niets beters te doen heb...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:26 schreef SlimShady het volgende:
Maar je vind het leuk om te doen?
Of heb je niks beters te doen?
Just curious...
had zatquote:
Ik zit voorlopig wel weer aan m'n slotjesquota.quote:
De maandelijkse of de jaarlijkse? Want die laatste heb ik in augustus al gehaald...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig wel weer aan m'n slotjesquota.
Die jij in augustus hebt gehaald was die voor een TTK mod.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De maandelijkse of de jaarlijkse? Want die laatste heb ik in augustus al gehaald...
Dat ga ik tegen Isabeau en A_R zeggen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Die jij in augustus hebt gehaald was die voor een TTK mod..
Wat zijn dát voor tsjernobyl-smilies?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen Isabeau en A_R zeggen! [afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn de mislukte Bupa-smileys.quote:
Heurr eens de schoolmeester-wannabéquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Het ís bijna de defenitie van een baggertopic.
En hoe bedoel je 'als je iemand mist'. Even poepen duurt hooguit tien minuten en dan kan je gewoon weer een reactie plaatsen.
En dat is dus níet interessant.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
'ik ben voetbal aan het kijken' Dat duurt anderhalf tot 2 uur.
Een topic staat of valt met een goede OP.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daarom aan anderen de eer om op die stippellijntjes wél, iets interressants in te vullen.![]()
ergo=dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef Dos37 het volgende:
wat betekent ergo
In ONZ of in het hele forum?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef NJ het volgende:
Ik zie de afgelopen paar dagen alleen maar inhoudsloze infantiele reacties zoals deze. Kap er mee of die TO-ban wordt uitgebreid naar je postrechten.
+1 gebruik goede productenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zat Friesche Vlag in mijn koffie.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef zalmsalade het volgende:
Zijn die kutmodjes nou nog niet dood?
Umm..meneertje..quote:Op woensdag 28 december 2005 00:46 schreef NJ het volgende:
En Olsentwinnetje, je hebt bij deze een laatste waarschuwing te pakken.
Als je zo doorgaat met inhoudsloos bagger kan je een tijdje gaan koelen.
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:47 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Umm..meneertje..
Er word de hele tijd STERF STERF STERF geroepen en jij komt mij waarschuwen?
Rustig aan DjDev.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:49 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
-Insert stoute woordjes-
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:51 schreef Rekkie. het volgende:
kijk maar uit dalijk bannen ze je
[afbeelding]
wat een zieligheid in 1 postquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:24 schreef NJ het volgende:
Al dat F5'en van mij is wel goed voor de views. De sluitposten zijn goed voor m'n postcount en ik heb een nieuw record gevestigd met mijn slotjessnelheid.
Omdat het copy-paste bagger was.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:55 schreef Refragmental het volgende:
![]()
Waarom is m'n topic dicht?
“De maan staat in brand!!!!!”
Dan was het gewoon bagger, ook goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef Refragmental het volgende:
Copy past bagger??
Kheb het net zelf getypt in word!!
Ik heb het gelezen, ja. Een erg slecht geschreven verhaal, waar noch lijn, noch intelligentie, noch humor in zat. En dus is ie dicht. Het blijft vrij simpel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef Refragmental het volgende:
Heb je het eigenlijk wel gelezen?
Of nam je aan dat het copy paste "bagger" was door die tekens in de TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |