Ach, tong80 heeft ook wel eens ijzersterke topics. In SEX bijvoorbeeld. Hilarisch topic toch? Ja, tong80 past zich ook daar uitstekend aan. Well done, tong80, well done.quote:Op zondag 25 december 2005 23:10 schreef zalmsalade het volgende:daar is tong weer die 2x per jaar een ONZ topic opent en daarna komt zeuren dat ie dicht is
Oh ja. Nou ja. Ehm. Het was toch bagger!quote:Op zondag 25 december 2005 23:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
(toch?)
quote:Op zondag 25 december 2005 23:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, tong80 heeft ook wel eens ijzersterke topics. In SEX bijvoorbeeld. Hilarisch topic toch? Ja, tong80 past zich ook daar uitstekend aan. Well done, tong80, well done.
Ach, vrij weinig, ik ken het subforum SEX niet, maar ik vermoed dat een dergelijk topic al vaker langskomen is.quote:Op zondag 25 december 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn favoriete actrice wat is daar mis mee ?
Stofje heeft z'n dag niet, neem het hem niet kwalijkquote:Op maandag 26 december 2005 00:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Het mooiste kerstcadeau ooit !
Weetje hoeveel werk dat heeft gekost!!
Ik heb een heerlijke dag. En alhoewel ik het altijd waardeer als iemand veel werk in z'n OP steekt, was het toch bagger.quote:Op maandag 26 december 2005 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Stofje heeft z'n dag niet, neem het hem niet kwalijk
Ik snap er geen hol van.quote:Op maandag 26 december 2005 00:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, vrij weinig, ik ken het subforum SEX niet, maar ik vermoed dat een dergelijk topic al vaker langskomen is.
Mijn wijze les voor vanavond is: Niemand is groter dan het forum, maar het forum is niets zonder iedereen. Met andere woorden: Iedereen is een belangrijk onderdeel van het forum, maar met name de onderscheidende users worden gewaardeerd. Aanpassen aan een in jouw ogen laag niveau van een subforum is dus niet gewenst. ONZ is een subforum dat zich kenmerkt door uitzonderlijke topics. De 'dagelijkse topics' zijn de bagger die langs de briljante topics drijven om het subforum houdbaar te houden..
Precies, het lijken wel BeFersquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:Is Dribbel weer terug?
Dribbel is zo slecht nog niet... Eén iemand hefet ooit gezegd dat het een kutuser is, en daar lopen een heleboel mensen naar te papegaaien
Ik heb even het topic doorgelezen en op jullie laag-niveau incrowdruzie na, staat er niet echt iets banwaardigs ofzo in.quote:Op maandag 26 december 2005 01:49 schreef Zebbie het volgende:
Kan olsentwinnetje niet ff een heel eind oprotten uit BeF. Zo wordt het weer een postopkrik reeks
[BeF] #302 - Ondanks Kerst, toch aan de vetpan
Dit lijkt me duidelijk.
quote:Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef Dos37 het volgende:
watn tuigkoppen
quote:Op maandag 26 december 2005 13:31 schreef Golf het volgende:
Die Bupthpadinges weer: Ja, ik klikte om er een slotje op te kunnen zetten.²
Nee, maar wel op baggeren.quote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef zalmsalade het volgende:
Staat er een straf op uitlokking?
en op uitlokking van bagger? (d.w.z. ik bagger zelf niet)quote:
Jij baggerde wel, anders was het topic niet dichtgegaan.quote:
die vraag was hypotetischquote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij baggerde wel, anders was het topic niet dichtgegaan.
Dan hangt het van de (let op: dooddoener) context af.quote:
heeft het weer er niks mee te maken?quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan hangt het van de (let op: dooddoener) context af.
Uitlokking van iets banwaardigs willen we natuurlijk niet hebben, maar als het onbedoeld is, of een grap, dan is het weer niet erg.
Maar dat hangt af van de interpretatie van de desbetreffende mod en vervolgens FA.
Indirect.quote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
heeft het weer er niks mee te maken?
Dan moet je bij yvonne zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
In de winter zouden alle modjes een door Fok! betaalde vakantie in spanje moeten hebben. Zodat ze niet door het weer onterecht banaanvragen doen
zodra m'n FB ban over is stel ik het voorquote:
Goed gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef NJ het volgende:
Hey, ik zag weer een nutteloze post van El_rey in dit topic.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef NJ het volgende:
Hey, ik zag weer een nutteloze post van El_rey in dit topic.
Mee eens! Dacht dat het wel mocht normaal grijpt een modje wel snel in maar nu dus niet. Dus beetje raar als jullie dan achteraf eventueel een ban opleggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef Harmen1984 het volgende:
Zeg NJ, voordat je mij op basis van Recordpoging : Bagger dit topic binnen 10 min.helemaal vol een ban gaat opleggen, de volgende punten:
- Normaal bagger ik vrijwel nooit, alleen nu werd de post-kerst-meligheid me even teveel.![]()
- Als er een ban moet komen, dan alskeblieft een ONZ-ban, want daar kom ik toch nooit.![]()
Zou je bovengenoemde zaken willen meenemen in je oordeel?
![]()
Overigens serieus bedoeld
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef Harmen1984 het volgende:
Zeg NJ, voordat je mij op basis van Recordpoging : Bagger dit topic binnen 10 min.helemaal vol een ban gaat opleggen, de volgende punten:
- Normaal bagger ik vrijwel nooit, alleen nu werd de post-kerst-meligheid me even teveel.![]()
- Als er een ban moet komen, dan alskeblieft een ONZ-ban, want daar kom ik toch nooit.![]()
Zou je bovengenoemde zaken willen meenemen in je oordeel?
![]()
Overigens serieus bedoeld
gast...
niet lopen huilen nu.. jij baggert, dan moet je de consequenties ook maar aanvaarden..
wussy!![]()
Het ís bijna de defenitie van een baggertopic.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hé NJ, wat is er zo bagger aan mij topic? Ik ga.............
Het is gewoon een spelletje waar je invult, wat je gaat doen.. hendig als je iemand even mist op fok.![]()
Goed dat ik jou spreek.quote:
het was redelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:24 schreef NJ het volgende:
Al dat F5'en van mij is wel goed voor de views. De sluitposten zijn goed voor m'n postcount en ik heb een nieuw record gevestigd met mijn slotjessnelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |