+1 gebruik goede productenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zat Friesche Vlag in mijn koffie.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef zalmsalade het volgende:
Zijn die kutmodjes nou nog niet dood?
Umm..meneertje..quote:Op woensdag 28 december 2005 00:46 schreef NJ het volgende:
En Olsentwinnetje, je hebt bij deze een laatste waarschuwing te pakken.
Als je zo doorgaat met inhoudsloos bagger kan je een tijdje gaan koelen.
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:47 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Umm..meneertje..
Er word de hele tijd STERF STERF STERF geroepen en jij komt mij waarschuwen?
Rustig aan DjDev.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:49 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
-Insert stoute woordjes-
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:51 schreef Rekkie. het volgende:
kijk maar uit dalijk bannen ze je
[afbeelding]
wat een zieligheid in 1 postquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:24 schreef NJ het volgende:
Al dat F5'en van mij is wel goed voor de views. De sluitposten zijn goed voor m'n postcount en ik heb een nieuw record gevestigd met mijn slotjessnelheid.
Omdat het copy-paste bagger was.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:55 schreef Refragmental het volgende:
![]()
Waarom is m'n topic dicht?
“De maan staat in brand!!!!!”
Dan was het gewoon bagger, ook goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef Refragmental het volgende:
Copy past bagger??
Kheb het net zelf getypt in word!!
Ik heb het gelezen, ja. Een erg slecht geschreven verhaal, waar noch lijn, noch intelligentie, noch humor in zat. En dus is ie dicht. Het blijft vrij simpel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef Refragmental het volgende:
Heb je het eigenlijk wel gelezen?
Of nam je aan dat het copy paste "bagger" was door die tekens in de TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |