Als jij dan eens probeert bij die ene procent te horen, die wel kwaliteit biedt, is dat een begin naar een beter ONZ.quote:
Haha kwaliteit in ONZ??quote:Op woensdag 28 december 2005 19:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als jij dan eens probeert bij die ene procent te horen, die wel kwaliteit biedt, is dat een begin naar een beter ONZ.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Refragmental het volgende:
Hij heeft gelijk, allemaal homo's!
Okey, misschien was het iets te veel van het goede en niet bepaald gepast zo rond de kerst.quote:Op zondag 25 december 2005 18:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Als al duidelijk is dat iedereen dezelfde mening koestert, dan is een tweede deel dus helemaal onnodig.![]()
En hoe ze ook reageert, een tweede bashtopic is gewoon ongewenst.
Hehe. Ja, ik zie het. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef olsentwinnetje het volgende:
knip
Flikker dat JEEEEEEEJ kijk ons in eindhoven wonen topic dichtquote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef NJ het volgende:
Jeeeeej! Het sneeuwt in Zeeland.
Leuk. Ook in Overijssel, Groningen, Gelderland en delen van Noord-Holland.
Nope, die reeks was er al.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Flikker dat JEEEEEEEJ kijk ons in eindhoven wonen topic dicht
Een topic over limburg open je maar op een duits forumquote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Refragmental het volgende:
En limburg
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef NJ het volgende:
Jeeeeej! Het sneeuwt in Zeeland.
Leuk. Ook in Overijssel, Groningen, Gelderland en delen van Noord-Holland.
Onzin Slowchat bestond ook al een tijde en moest "opeens" dichtquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
nou dan openen we bij deze een zeeland reeks.
OnzinSlowchat?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Onzin Slowchat bestond ook al een tijde en moest "opeens" dicht
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ken dus géén reeks die zo heette.quote:
Omdat je zo'n kut newbie bent!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ken dus géén reeks die zo heette.
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
aaah please mag het?
Dat helpt niet...NJ is van binnen helemaal verbitterdquote:
Begin jij?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat Olsentwinnetje zegt.quote:
Deja Vuquote:
Ik heb een kleine update aan m'n post gegevenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat Olsentwinnetje zegt.
Ohja, en het feit dat er een reeksenstop is.
Lees de FAQ eens.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waarom wordt Eindhoven voorgetrokken?
Goooooooo SweetSixteenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Regel 1:
Open geen nieuwe reeksen.
Sommige reeksen bestaan al, open geen nieuwe.
Als u even goed in de geschiedenisboekjes duikt, NJ kun je zien dat Zeeland bestond en liep als een trein!
Eindhoven is dan misschien met meer. Zeeland ging ook als een speer!
Die eerste regel is geschreven in de tegenwoordige tijd. Met andere woorden, reeksen die nu lopen. En niet reeksen die vroegâh liepen, zoals VV, nachtbar en dus kennelijk ook Zeeland.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Regel 1:
Open geen nieuwe reeksen.
Sommige reeksen bestaan al, open geen nieuwe.
Als u even goed in de geschiedenisboekjes duikt, NJ kun je zien dat Zeeland bestond en liep als een trein!
Eindhoven is dan misschien met meer. Zeeland ging ook als een speer!
Nu dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Die eerste regel is geschreven in de tegenwoordige tijd. Met andere woorden, reeksen die nu lopen. En niet reeksen die vroegâh liepen, zoals VV, nachtbar en dus kennelijk ook Zeeland.
Duits?? Dit vind ik een grove belediging!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Een topic over limburg open je maar op een duits forum
Ja, dag. Ik ga niet in een week tijd twee keer dezelfde discussie voeren.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nu dus.
Heb je ook een reden voor deze belabberde regel?
Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik ruik een markt voor dit topic.
Idd, ik woon niet in zeeland, ben nog nooit in zeeland geweest en KEN zelfs niemand uit zeeland maar had wel veel plezier in het SC topic!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik ruik een markt voor dit topic.
EN OOK GEEN ANDERE LEUKE TOPICS WAAR MOEITE IS INGESTOKEN!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, dag. Ik ga niet in een week tijd twee keer dezelfde discussie voeren.
ER KOMEN GEEN NIEUWE REEKSEN BIJ.
Hoelang we er ook over door blijven gaan, hoeveel mensen je er ook bijhaalt, we komen altijd op bovenstaande uit, omdat wij, als in 'de crew' geen nieuwe reeksen erbij willen hebben.
De zeeland reeks is er al dus hoeft niet aangemaakt te worden schatquote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, dag. Ik ga niet in een week tijd twee keer dezelfde discussie voeren.
ER KOMEN GEEN NIEUWE REEKSEN BIJ.
Hoelang we er ook over door blijven gaan, hoeveel mensen je er ook bijhaalt, we komen altijd op bovenstaande uit, omdat wij, als in 'de crew' geen nieuwe reeksen erbij willen hebben.
Ik kan er niks aan doen dat je al eerder met iemand aan de stok hebt gehad met deze regel.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef NJ het volgende:
[..]
[quote]Ja, dag. Ik ga niet in een week tijd twee keer dezelfde discussie voeren.
Is er niet genoeg webspace?quote:ER KOMEN GEEN NIEUWE REEKSEN BIJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |