quote:Uh kijk ik ben geen wesley snipes
zal ik ook nooit worden .. te mager
Maar jij tis niet dat ik je haat ofzo
ik mag je ik vind je dope je bent cool
MAAR JE DOET GEWOON NIET!
Mn ballen in je mond als een lollydrolknol hobbel me tolly
vertol et aan de dolly dols
Kom maar op en lekker soppen met je speeksel
2 pond vlees tussen je benen zeg je nee dan zeg ik
neem et als een man je bent een vrouw maar super mannelijk en zelfs al ben ik lam dan scot jou en dat is lauwor
loopt ie meteen al leuk te doen
maar yo ik durf mn dikke tenen niet eens in je neus te doen
dus baby
Bitch je lijkt wel op een olifant ( vieze ho )
Je bek zit vol met stoppels als een man ( vieze ho)
Je kont zit vol met bubbels en je stinkt
tis een penis voor je poeni
maar een knuppel voor je kin bitch.
Dus scot ik kan niet duidelijker wezen
niks likken aan mn cock
je mag ruiken aan me'n scheten.
luister teef moet ik mn vuist laten spreken
ik wuif dat betekend schuif met je reet niet huilen maar
vergeet et baby neem et als een pik
en et is vreselijk je tepels zijn nog lelijker dan ik
en het is echt chick
check dan die pukkel die op je bek zit
vergeleken met die kop van jou ben ik een Brad Pitt.
Man als ik die klit zie en afknap
voor jou laat zelfs me mattie Bigg zn pik in de asbak
gatver de gatver what the fuck wat een graftak
voor jou word ik nog banger dan mn mama in een badpak.
Fok ik ben een wrede motherfokker
dus al moet et nou dan prop ik nog mn penis in de yoghurt
en ik dronk een vodka fles leeg maar nog hou ik je bed leeg
doe mn doppen dicht als ik mn cock douw in je bek teef
als ik poep in je bek dat is lijp toch
want godverdomme wat kan ik dan anders met je schijtkop
doe me een baf geniet maar van mn anus
nix ffe lekker stoeie hier een klap voor je kanus
suffe trut schubbe kut idioot vieze ho
wil je suffe beuk me dan en ga naar regilio (snap et dan)
de jamaicanen vinden jou de barbilande
ik vind jou een hoer maar dan toch zeker voor de achterkant
Kijk … tis niet dat ik je niet aantrekkelijk vind maar…. JE BENT GEWOON KANKERLELIJK….uhhhhh SORRY!
Je ben een bitch met een pik.
Je bent een bitch met een pik.
Je bent een bitch met een pik.
Vieze teef bitch
Je bent een bitch met een pik
bronquote:Yo al die Nederlanders zijn zo kill,
het is hier te koud,
ik kijk naar buiten naar de regen en denk was ik maar op Curacao,
terug naar het paradijs, de mooi vrouwen en de zon,
weg van die schijtlucht en al die vrouwen zonder kont.
Ey jij wil terug want jullie vinden m'n volk dus niet oké,
maar jij bent blut nou dan douw je toch wat bolletjes in je reet,
ik schijt op je ras en wat wil je nou doen rukker,
jullie Antilianen stelletje katoenplukkers.
Eyo praat maar over bolletjesslikkers en stikkende niggers
maar onze grootste consument zijn jullie Nederlandse flikkers,
blijf maar grappen maken over bolletjes in me hol,
maar stampend op een feestje met je neus vol,
dat is jou rol.
Staat je brommer niet op slot en dat is zeker in de stad,
ik durf te wedden dat je brommer door een neger wordt gejat,
zie ik een groepje negers en dan loop ik ook alleen,
dan loop ik daar dus zeker met een grote boog omheen.
refrein:
Fok jou, fok jou, fok jou, fok jou, fok jou, fok Nederland en fok Curacao!
Kijk ons nou eens vechten man we lijken wel op kinderen,
de haat tussen tweeën wanneer zou het nou eens minderen?
(2x)
Was ik maar terug op Curacao want daar is het allemaal beter,
want hier in Nederland zitten veel te veel betweters,
het is hier veel te koud en ik haat het man al die regen.
Nou dan is het daar zo dope dan ga je toch lekker neger,
want niemand die je hier wil man je bent alleen een zeur,
criminaliteit van het buitenland mee gesleurd,
en liep ik dan bij je in de buurt, dan ruik ik alweer die geur,
jullie zijn gewoon de spuur dus vies en duidelijk profiteur.
Terug op Curacâo weet je wat ik dan zie? Al die macambas op me eiland,
genieten van vakantie, en als ze dan weer terug zijn doen ze weer zo anti-anti,
profiteren van ons volk maar ik zie de dank niet.
Je ziet de dank wel hoor als je wist,
jullie grootste inkomst is de nederlandse toerist,
bitch, Antillianen het is gewoon een kloteras,
samen met die marokkanen niks anders dan overlast!
Jullie schreeuwen alleen maar,
dat we allemaal slecht zijn,
en dat Nederland verbetert als we allemaal weg zijn,
maar we heten niet voor niets de Nederlandse Antillen,
denk ook aan de consequenties als je met slavernij gaat beginnen!
en dat wil ik ook graag zo houden...quote:
Gewoon ff zappen naar The Box. Die clip wordt constant uitgezonden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:38 schreef super-muffin het volgende:
Nog nooit van gehoort.
net als je dan Space Kees, Partysquad, Jeugd van Tegenwoordig voorbij ziet komenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon ff zappen naar The Box. Die clip wordt constant uitgezonden.
lul niet zoveel, Opposites is 1 van de besten op het moment. Als je er geen verstand van hem wees dan even stil.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef KeessieX het volgende:
[..]
net als je dan Space Kees, Partysquad, Jeugd van Tegenwoordig voorbij ziet komen![]()
jammer dat het nivo van nederhop zo omlaag wordt gehaald, mja...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
lul niet zoveel, Opposites is 1 van de besten op het moment. Als je er geen verstand van hem wees dan even stil.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef Kiteless het volgende:
[afbeelding]
De een pist in z'n broek en de ander moet poepen![]()
Happy beats? Zeggen wat iedereen wil horen? Please hoeveel tracks heb je daadwerkelijk gehoord? 1 of 2 van STRRMX?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:41 schreef KeessieX het volgende:
[..]
komop zeg is wel duidelijk wie er hier verstand heeft, jij niet...
dit gaat nergens over, media-hype, zeggen precies wat iedereen wil horen, waardeloze happy beats![]()
ik hoef niet veel te luisteren, als ze met van die zielige boxclips aandacht moeten trekken,quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Happy beats? Zeggen wat iedereen wil horen? Please hoeveel tracks heb je daadwerkelijk gehoord? 1 of 2 van STRRMX?
Haha, zie je.. Klok, Klepel. Dork.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ik hoef niet veel te luisteren, als ze met van die zielige boxclips aandacht moeten trekken,
dan wil ik de rest van hun zielige straatmixxes niet meer horen![]()
Maar goed als je ervan kan genieten, iedereen zijn ding maar hè, veel plezier ermee![]()
![]()
Volgens Steve-O is het 'tan2vet'.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:37 schreef kikoooooo het volgende:
de opposites zijn fucking goed gek!
"weetje waar ik de hele dag naar kan luisteren? De Motherfucking opposites, die jongens zijn kankervet!" Aldus de mixtape
Mixtape is trouwens te downloaden van www.theopposites.nl/vuur
Oppposites
![]()
Moet het dan niet 'Rapers' zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, er zit toch een neger bij.
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, zie je.. Klok, Klepel. Dork.
fnaaf?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,
dan kan ik iig haten en ook weten waarover ik praatik heb er zin an!!!
Luister dan vooral Dimanten zijn voor altijd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef KeessieX het volgende:
[..]
ik ga zo ff de mixtape downloaden, zal fnaaf of morgen ff typen wat ik ervan vind,
dan kan ik iig haten en ook weten waarover ik praatik heb er zin an!!!
waarom nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Luister dan vooral Dimanten zijn voor altijd.
Case.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef Dirktator het volgende:
Integratie op het LBO![]()
Straks krijgen we nog het zwart-witte duo "de Kachelpijpen" met "Case" uit Woensel-West en "Maluku N'Genge" uit Congo...![]()
Tan2 dopequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens Steve-O is het 'tan2vet'.
je weet niet waar je over praat gek die pokoe is lauwquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:50 schreef tonks het volgende:
Tan2Chill is het hoor
wtf is jouw probleem jongequote:
Daar heb je wel gelijk in, Topnotch heeft wel de beste artiesten Extince, Duvel, Kubus, sticky, Rico, VSOP, Typhoon, Jawat zijn wel super, maja dan heb je ook Def Rhymesquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef Jajong het volgende:
Bijna alles wat van TopNotch komt is lauw, de rest is beetje whack, Negativ, Bange Frans en consorten, THC, dat soort onzin.
Jeugd is natuurlijk geweldig, omdat ze zelf ook wel weten dat t nergens naar klinkt.. Die mannen hebben gewoon humor. Muzikaal stelt t natuurlijk weinig voor
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef BrauN het volgende:
Die gasten zijn goed, maar inderdaad... dat gedoe met scooters enzo is gewoon fucking blij. Zonde... hadden ze niet moeten doen.
Jawat! is zóveel beter dan The Opposites.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..
Zelfspot is wat de klok slaat bij deze jongens..
En KeesieX, als je écht een mening wil vormen moet je toch echt t album regelen "De Fik Erin".
Tuurlijk op een mixtape is alles gejat.. Ik heb hier de nieuwste mixtape van Jay-Z en die beats zijn ook allemaal gejat.. Is hij dan ook slecht? Dacht t niet.. Nouja over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar qua lyrics, flow, productie ( Big2 doet t bijna allemaal zelf ) zijn ze toch echt wel 1 van de besten. Jawat! is trouwens ook errug dope.
Yesss Jawat is cool, maar goed over smaak valt niet te twisten, maar ik denk dat onze smaak wel ver hetzelfde is alleen heb ik nog weinig goeds van hun gehoord, dusja... zal ik wel verder mijn Kubus discjes grijs gaan draaienquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..
Zelfspot is wat de klok slaat bij deze jongens..
En KeesieX, als je écht een mening wil vormen moet je toch echt t album regelen "De Fik Erin".
Tuurlijk op een mixtape is alles gejat.. Ik heb hier de nieuwste mixtape van Jay-Z en die beats zijn ook allemaal gejat.. Is hij dan ook slecht? Dacht t niet.. Nouja over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar qua lyrics, flow, productie ( Big2 doet t bijna allemaal zelf ) zijn ze toch echt wel 1 van de besten. Jawat! is trouwens ook errug dope.
Nah.. Tis dat het top notch shit is anders ging ik het afbitchen je weetquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:37 schreef kikoooooo het volgende:
de opposites zijn fucking goed gek!
"weetje waar ik de hele dag naar kan luisteren? De Motherfucking opposites, die jongens zijn kankervet!" Aldus de mixtape
Mixtape is trouwens te downloaden van www.theopposites.nl/vuur
Oppposites
![]()
fuck jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef junkiesietze het volgende:
juistem ze zijn kk vet gek
wat wil je doen dan ownt!
Hij bedoelt waarschijnlijk 'tonti vet'. Tonti is papiamento en betekent kut. Ofwel, 'kut vet'. En als er nou iets ranzigs is, is het wel een vette kut.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
dat is een ander stukjequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'je kan niks doen' bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef junkiesietze het volgende:
juistem ze zijn kk vet gek
wat wil je doen dan ownt!
Tan2 is de breezah versiequote:Op zaterdag 24 december 2005 10:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat is een ander stukje
en t is tantoe
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Kiteless het volgende:
Het fijne van neder-rappers is dat ze zo duidelijk hun leeftijd laten zien
Geen van die gastjes heeft ooit nog moeten werken voor hun geld,
na hun eerste plaatje zien ze voor het eerst een belasting-aanslag
Maar o, ze gaan jou vertellen hoe het leven in elkaar zit hoor
Diemen-zuid bestond uberhaupt niet voor de video-clip,
en (Sugar) Cane heeft het ghetto-leven hier de wereld in geholpen
Het is zo stom als je er als outsider naar kijkt; er was geen ghetto, er waren uberhaupt weinig problemen...
Die jongens stoken elkaar op om stoer te doen, om ook een 'thug' te worden, want o wat hebben ze het zwaar op straat
(En fuck me nu niet met "ik verkocht coke op m'n 14e, en m'n vriend werd neergestoken toen ik 16 was, dus ik ben van de straat" - dat kwam juist omdat je je leven aan het verneuken was !)
Het erge is, over 5 of 15 jaar is het wel zo, en is er wel een ghetto...
Maar niet omdat ze geen werk konden vinden, of omdat iedereen tegen ze was hoor..
Puur omdat ze zelf dat image hebben gecreeerd, en hebben gecultiveerd.
Want komop,
welke werkgever zit er nu te wachten op een lul met een grote bek en een petje verkeerd-om ..?
Als je echt wat voor je vrienden en je familie (en je'hood') wilt doen - get a life, a diploma and a fuckin' job ..!
Lul niet zo fucking kansloos, dit heeft echt totaal niets met the opposites te maken, die lullen niet over 'het zware leven van de straat'quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Kiteless het volgende:
Het fijne van neder-rappers is dat ze zo duidelijk hun leeftijd laten zien
Geen van die gastjes heeft ooit nog moeten werken voor hun geld,
na hun eerste plaatje zien ze voor het eerst een belasting-aanslag
Maar o, ze gaan jou vertellen hoe het leven in elkaar zit hoor
Diemen-zuid bestond uberhaupt niet voor de video-clip,
en (Sugar) Cane heeft het ghetto-leven hier de wereld in geholpen
Het is zo stom als je er als outsider naar kijkt; er was geen ghetto, er waren uberhaupt weinig problemen...
Die jongens stoken elkaar op om stoer te doen, om ook een 'thug' te worden, want o wat hebben ze het zwaar op straat
(En fuck me nu niet met "ik verkocht coke op m'n 14e, en m'n vriend werd neergestoken toen ik 16 was, dus ik ben van de straat" - dat kwam juist omdat je je leven aan het verneuken was !)
Het erge is, over 5 of 15 jaar is het wel zo, en is er wel een ghetto...
Maar niet omdat ze geen werk konden vinden, of omdat iedereen tegen ze was hoor..
Puur omdat ze zelf dat image hebben gecreeerd, en hebben gecultiveerd.
Want komop,
welke werkgever zit er nu te wachten op een lul met een grote bek en een petje verkeerd-om ..?
Als je echt wat voor je vrienden en je familie (en je'hood') wilt doen - get a life, a diploma and a fuckin' job ..!
THC , Lost Rebels lopen anders genoeg te huilen hoe zwaar het maar niet is,quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lul niet zo fucking kansloos, dit heeft echt totaal niets met the opposites te maken, die lullen niet over 'het zware leven van de straat'
Overigens hoor ik bijna nooit nederlandse rappers over 'het zware leven van de straat', zoals jij het verwoord... ik zou eens naar teksten gaan luisteren als ik jou was.
jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef xFriendx het volgende:
Dit nummer nooit gehoord en gezien. Is die witte die gozer die bij het spreiden van de benen bij een meid denkt aan een blikje bier?
Hoe doe je dat? Ongeveer zoals chem trails?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef KeessieX het volgende:
of hoe ze gravity spuiten...
Ali B - het leven van de straat? of iets dergelijks. nooit gehoord maar de titel belooft wat.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef KeessieX het volgende:
[..]
THC , Lost Rebels lopen anders genoeg te huilen hoe zwaar het maar niet is,
Negative (ex dmen) kan er ook wat van... Vd rest valt het hier wel mee idd...
Nee, te moeilijk voor mequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kun jij ook sjiek wheelies maken op je snorfiets?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ongeveer zoals chem trails?
Argumentatie? Ze behoren tot de beste rappers van Nederland, en kunnen gigantisch goede beats eronder zettenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Argumentatie? Ze behoren tot de beste rappers van Nederland, en kunnen gigantisch goede beats eronder zettenEn ja, Nederland behoort wel degelijk tot de groep landen waar hiphop en r&b een hoog niveau hebben
Dat hoeft ook niet in dit gevalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet kan onderbouwen wáárom je hem nou precies uitlacht
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:27 schreef Jeff89 het volgende:
Vragen wat er mis is met scooters op FOK!
Ja duh. anders kon ik er mijn mening toch niet over gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heb je de muziek überhaupt wel al eens gehoord?
Dat is Opgezwolle toch ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:19 schreef rotskibo het volgende:
Luister 1 keer opgeduveld, the opposites mogen niet eens hun veters strikken.
Duvel vind ik persoonlijk totaal nergens naar klinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:19 schreef rotskibo het volgende:
Luister 1 keer opgeduveld, the opposites mogen niet eens hun veters strikken.
Doorgaans gaat het om de muziek, niet om hun voorkomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:37 schreef Catch22- het volgende:
je bent ook een nephiphopper
die mongolen van the opposites zijn echt losers, kan er niets anders van maken. Die wigger heeft een alien kop en die andere dude ziet er niet uit met zijn pauperbossie
hihihihiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:37 schreef Catch22- het volgende:
die mongolen van the opposites zijn echt losers, kan er niets anders van maken. Die wigger heeft een alien kop en die andere dude ziet er niet uit met zijn pauperbossie
Ligt aardig in de lijn met de geschepte verwachtingen na het aanschouwen van hun voorkomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Doorgaans gaat het om de muziek, niet om hun voorkomen.
Slaat nergens op.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ligt aardig in de lijn met de geschepte verwachtingen na het aanschouwen van hun voorkomen
Rico ziet er niet uit als een bubblin' fan die 13jarigen mee naar huis neemt en stickert ziet er niet uit alsof hij eigenlijk de hele dag met lego speelt en bij zijn moeder om snoep bedeltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Omdat 50 cent zich heel gangster kleedt, maakt 'ie ook gelijk hele strakke gangsterrap? Neen.
Ziet Rico eruit als iemand die hiphop maakt? Neen.
[afbeelding]
Muziek kan absoluut volledig afstaan van je voorkomen.
En hou ajb op met het zoeken van contact
Your point being?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Rico ziet er niet uit als een bubblin' fan die 13jarigen mee naar huis neemt en stickert ziet er niet uit alsof hij eigenlijk de hele dag met lego speelt en bij zijn moeder om snoep bedelt
Wat is de definitie van hiphopper zijn dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:37 schreef Catch22- het volgende:
Ff googlenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat is de definitie van hiphopper zijn dan?
De woorden ''beste'', ''goede'' en ''hoog niveau'' in de mond nemen is ''belangrijke argumentatie'' ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar ben je vooral erg goed is, belangrijke argumenten achterwege laten
Pop staat voor populair. Alles wat jij in de winkel koopt, is pop. Alleen de winkelier doet je geloven dat het anders is als jij in de bakken 'hiphop' aan het zoeken bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:37 schreef Catch22- het volgende:
Tis gewoon pop man, kom op. Ze denken alleen dat ze hiphop maken
maarja ik heb respect voor het succes dat ze hebben en dat ze hun ding doen en dat mensen het cool vinden, maar echte dope shit, nee
Underground? Of Urban?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef ma_jojo het volgende:
Ik zou het geen pop noemen...
Grappenmaker.quote:
Urbanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |