Daar heb je wel gelijk in, Topnotch heeft wel de beste artiesten Extince, Duvel, Kubus, sticky, Rico, VSOP, Typhoon, Jawat zijn wel super, maja dan heb je ook Def Rhymesquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef Jajong het volgende:
Bijna alles wat van TopNotch komt is lauw, de rest is beetje whack, Negativ, Bange Frans en consorten, THC, dat soort onzin.
Jeugd is natuurlijk geweldig, omdat ze zelf ook wel weten dat t nergens naar klinkt.. Die mannen hebben gewoon humor. Muzikaal stelt t natuurlijk weinig voor
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef BrauN het volgende:
Die gasten zijn goed, maar inderdaad... dat gedoe met scooters enzo is gewoon fucking blij. Zonde... hadden ze niet moeten doen.
Jawat! is zóveel beter dan The Opposites.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..
Zelfspot is wat de klok slaat bij deze jongens..
En KeesieX, als je écht een mening wil vormen moet je toch echt t album regelen "De Fik Erin".
Tuurlijk op een mixtape is alles gejat.. Ik heb hier de nieuwste mixtape van Jay-Z en die beats zijn ook allemaal gejat.. Is hij dan ook slecht? Dacht t niet.. Nouja over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar qua lyrics, flow, productie ( Big2 doet t bijna allemaal zelf ) zijn ze toch echt wel 1 van de besten. Jawat! is trouwens ook errug dope.
Yesss Jawat is cool, maar goed over smaak valt niet te twisten, maar ik denk dat onze smaak wel ver hetzelfde is alleen heb ik nog weinig goeds van hun gehoord, dusja... zal ik wel verder mijn Kubus discjes grijs gaan draaienquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal serieus bedoeld hoor.. Als je ook kijkt hoe de rest van de clip eruit ziet..
Zelfspot is wat de klok slaat bij deze jongens..
En KeesieX, als je écht een mening wil vormen moet je toch echt t album regelen "De Fik Erin".
Tuurlijk op een mixtape is alles gejat.. Ik heb hier de nieuwste mixtape van Jay-Z en die beats zijn ook allemaal gejat.. Is hij dan ook slecht? Dacht t niet.. Nouja over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar qua lyrics, flow, productie ( Big2 doet t bijna allemaal zelf ) zijn ze toch echt wel 1 van de besten. Jawat! is trouwens ook errug dope.
Nah.. Tis dat het top notch shit is anders ging ik het afbitchen je weetquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:37 schreef kikoooooo het volgende:
de opposites zijn fucking goed gek!
"weetje waar ik de hele dag naar kan luisteren? De Motherfucking opposites, die jongens zijn kankervet!" Aldus de mixtape
Mixtape is trouwens te downloaden van www.theopposites.nl/vuur
Oppposites
![]()
fuck jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef junkiesietze het volgende:
juistem ze zijn kk vet gek
wat wil je doen dan ownt!
Hij bedoelt waarschijnlijk 'tonti vet'. Tonti is papiamento en betekent kut. Ofwel, 'kut vet'. En als er nou iets ranzigs is, is het wel een vette kut.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens Steve-O is het 'tan2vet'.
dat is een ander stukjequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens Steve-O is het 'tan2vet'.
'je kan niks doen' bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef junkiesietze het volgende:
juistem ze zijn kk vet gek
wat wil je doen dan ownt!
Tan2 is de breezah versiequote:Op zaterdag 24 december 2005 10:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat is een ander stukje
en t is tantoe
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Kiteless het volgende:
Het fijne van neder-rappers is dat ze zo duidelijk hun leeftijd laten zien
Geen van die gastjes heeft ooit nog moeten werken voor hun geld,
na hun eerste plaatje zien ze voor het eerst een belasting-aanslag
Maar o, ze gaan jou vertellen hoe het leven in elkaar zit hoor
Diemen-zuid bestond uberhaupt niet voor de video-clip,
en (Sugar) Cane heeft het ghetto-leven hier de wereld in geholpen
Het is zo stom als je er als outsider naar kijkt; er was geen ghetto, er waren uberhaupt weinig problemen...
Die jongens stoken elkaar op om stoer te doen, om ook een 'thug' te worden, want o wat hebben ze het zwaar op straat
(En fuck me nu niet met "ik verkocht coke op m'n 14e, en m'n vriend werd neergestoken toen ik 16 was, dus ik ben van de straat" - dat kwam juist omdat je je leven aan het verneuken was !)
Het erge is, over 5 of 15 jaar is het wel zo, en is er wel een ghetto...
Maar niet omdat ze geen werk konden vinden, of omdat iedereen tegen ze was hoor..
Puur omdat ze zelf dat image hebben gecreeerd, en hebben gecultiveerd.
Want komop,
welke werkgever zit er nu te wachten op een lul met een grote bek en een petje verkeerd-om ..?
Als je echt wat voor je vrienden en je familie (en je'hood') wilt doen - get a life, a diploma and a fuckin' job ..!
Lul niet zo fucking kansloos, dit heeft echt totaal niets met the opposites te maken, die lullen niet over 'het zware leven van de straat'quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Kiteless het volgende:
Het fijne van neder-rappers is dat ze zo duidelijk hun leeftijd laten zien
Geen van die gastjes heeft ooit nog moeten werken voor hun geld,
na hun eerste plaatje zien ze voor het eerst een belasting-aanslag
Maar o, ze gaan jou vertellen hoe het leven in elkaar zit hoor
Diemen-zuid bestond uberhaupt niet voor de video-clip,
en (Sugar) Cane heeft het ghetto-leven hier de wereld in geholpen
Het is zo stom als je er als outsider naar kijkt; er was geen ghetto, er waren uberhaupt weinig problemen...
Die jongens stoken elkaar op om stoer te doen, om ook een 'thug' te worden, want o wat hebben ze het zwaar op straat
(En fuck me nu niet met "ik verkocht coke op m'n 14e, en m'n vriend werd neergestoken toen ik 16 was, dus ik ben van de straat" - dat kwam juist omdat je je leven aan het verneuken was !)
Het erge is, over 5 of 15 jaar is het wel zo, en is er wel een ghetto...
Maar niet omdat ze geen werk konden vinden, of omdat iedereen tegen ze was hoor..
Puur omdat ze zelf dat image hebben gecreeerd, en hebben gecultiveerd.
Want komop,
welke werkgever zit er nu te wachten op een lul met een grote bek en een petje verkeerd-om ..?
Als je echt wat voor je vrienden en je familie (en je'hood') wilt doen - get a life, a diploma and a fuckin' job ..!
THC , Lost Rebels lopen anders genoeg te huilen hoe zwaar het maar niet is,quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lul niet zo fucking kansloos, dit heeft echt totaal niets met the opposites te maken, die lullen niet over 'het zware leven van de straat'
Overigens hoor ik bijna nooit nederlandse rappers over 'het zware leven van de straat', zoals jij het verwoord... ik zou eens naar teksten gaan luisteren als ik jou was.
jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef xFriendx het volgende:
Dit nummer nooit gehoord en gezien. Is die witte die gozer die bij het spreiden van de benen bij een meid denkt aan een blikje bier?
Hoe doe je dat? Ongeveer zoals chem trails?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef KeessieX het volgende:
of hoe ze gravity spuiten...
Ali B - het leven van de straat? of iets dergelijks. nooit gehoord maar de titel belooft wat.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef KeessieX het volgende:
[..]
THC , Lost Rebels lopen anders genoeg te huilen hoe zwaar het maar niet is,
Negative (ex dmen) kan er ook wat van... Vd rest valt het hier wel mee idd...
Nee, te moeilijk voor mequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kun jij ook sjiek wheelies maken op je snorfiets?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ongeveer zoals chem trails?
Argumentatie? Ze behoren tot de beste rappers van Nederland, en kunnen gigantisch goede beats eronder zettenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Argumentatie? Ze behoren tot de beste rappers van Nederland, en kunnen gigantisch goede beats eronder zettenEn ja, Nederland behoort wel degelijk tot de groep landen waar hiphop en r&b een hoog niveau hebben
Dat hoeft ook niet in dit gevalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet kan onderbouwen wáárom je hem nou precies uitlacht
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:27 schreef Jeff89 het volgende:
Vragen wat er mis is met scooters op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |