Hij is gratis geloof ik, ze geven hem iig bij optredens gratis wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:41 schreef dabadbass het volgende:
Is die mixtape te koop of niet??
Verder heb ik een cd gekocht van BSE - het Virus Verspreidt met Engel e.a.
thanksquote:
Hehe, leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is gratis geloof ik, ze geven hem iig bij optredens gratis weg.
Hij is hier te downkopen.
Ik heb hem zelf al gehoord en vind dat er goede nummers op staan. Fok Jou! is natuurlijk al een redelijk bekend nummer, en dat is best een aardig nummertje. Inmiddels is ook OewOew te zien op tv, wat ik zelf één van de betere nummers van deze cd vind. Want Meisje, Drank Vanacht en Ik Ben Een Nerd zijn voor mij de uitschieters op de cd. Net als Slaap die ik zelf het beste nummer van de cd vind.quote:01. Waar Staar Je?!
02. Fok Jou!
03. Je Kan Niks Doen
04. Ik Heb Geen Do
05. D’r Lekker Aan
06. Het Zit Zo
07. Drank Vannacht
08. Oew Oew
09. Want Meisje
10. Ik Ben een Nerd
11. Geen Blad voor de Mond
12. Slaap
13. Wat Moet Je van Mij?
14. Ik Leef
15. Jij Denkt
16. Want Meisje Remix
Is die CD ook te downkopen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:40 schreef SilverBullet het volgende:
Heeft iemand al de CD De fik er in?
Tracklist:
[..]
Ik heb hem zelf al gehoord en vind dat er goede nummers op staan. Fok Jou! is natuurlijk al een redelijk bekend nummer, en dat is best een aardig nummertje. Inmiddels is ook OewOew te zien op tv, wat ik zelf één van de betere nummers van deze cd vind. Want Meisje, Drank Vanacht en Ik Ben Een Nerd zijn voor mij de uitschieters op de cd. Net als Slaap die ik zelf het beste nummer van de cd vind.
www.frs.nlquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is die CD ook te downkopen?![]()
.
Ik hoor geen Frans en geen Yes-R.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het debuut-album van The Opposites genaamd De Fik Erin is af! Het album zal vanaf september via Topnotch in de winkels liggen. Gastrappers op het album zijn Lange Frans, Yes-R, Darryl & Dio en zanger Derenzo.
Luister ik nu.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef Steve-O het volgende:
Wat staar je vind ik de lekkerste track
In Heilo-Noordeinde?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:31 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb ze afgelopen zaterdag gezien en het was wel goed toefen daar! met kozcollective wat ook weer erg tof was
Omfg. Wat een kneuzen-publiek.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:07 schreef ikookhier het volgende:
Foto's
http://www.bukbuk.nl/main.php?s=pics&aid=34&page=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |