Lul niet zo fucking kansloos, dit heeft echt totaal niets met the opposites te maken, die lullen niet over 'het zware leven van de straat'quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Kiteless het volgende:
Het fijne van neder-rappers is dat ze zo duidelijk hun leeftijd laten zien
Geen van die gastjes heeft ooit nog moeten werken voor hun geld,
na hun eerste plaatje zien ze voor het eerst een belasting-aanslag
Maar o, ze gaan jou vertellen hoe het leven in elkaar zit hoor
Diemen-zuid bestond uberhaupt niet voor de video-clip,
en (Sugar) Cane heeft het ghetto-leven hier de wereld in geholpen
Het is zo stom als je er als outsider naar kijkt; er was geen ghetto, er waren uberhaupt weinig problemen...
Die jongens stoken elkaar op om stoer te doen, om ook een 'thug' te worden, want o wat hebben ze het zwaar op straat
(En fuck me nu niet met "ik verkocht coke op m'n 14e, en m'n vriend werd neergestoken toen ik 16 was, dus ik ben van de straat" - dat kwam juist omdat je je leven aan het verneuken was !)
Het erge is, over 5 of 15 jaar is het wel zo, en is er wel een ghetto...
Maar niet omdat ze geen werk konden vinden, of omdat iedereen tegen ze was hoor..
Puur omdat ze zelf dat image hebben gecreeerd, en hebben gecultiveerd.
Want komop,
welke werkgever zit er nu te wachten op een lul met een grote bek en een petje verkeerd-om ..?
Als je echt wat voor je vrienden en je familie (en je'hood') wilt doen - get a life, a diploma and a fuckin' job ..!
THC , Lost Rebels lopen anders genoeg te huilen hoe zwaar het maar niet is,quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lul niet zo fucking kansloos, dit heeft echt totaal niets met the opposites te maken, die lullen niet over 'het zware leven van de straat'
Overigens hoor ik bijna nooit nederlandse rappers over 'het zware leven van de straat', zoals jij het verwoord... ik zou eens naar teksten gaan luisteren als ik jou was.
jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef xFriendx het volgende:
Dit nummer nooit gehoord en gezien. Is die witte die gozer die bij het spreiden van de benen bij een meid denkt aan een blikje bier?
Hoe doe je dat? Ongeveer zoals chem trails?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef KeessieX het volgende:
of hoe ze gravity spuiten...
Ali B - het leven van de straat? of iets dergelijks. nooit gehoord maar de titel belooft wat.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef KeessieX het volgende:
[..]
THC , Lost Rebels lopen anders genoeg te huilen hoe zwaar het maar niet is,
Negative (ex dmen) kan er ook wat van... Vd rest valt het hier wel mee idd...
Nee, te moeilijk voor mequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kun jij ook sjiek wheelies maken op je snorfiets?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ongeveer zoals chem trails?
Argumentatie? Ze behoren tot de beste rappers van Nederland, en kunnen gigantisch goede beats eronder zettenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Argumentatie? Ze behoren tot de beste rappers van Nederland, en kunnen gigantisch goede beats eronder zettenEn ja, Nederland behoort wel degelijk tot de groep landen waar hiphop en r&b een hoog niveau hebben
Dat hoeft ook niet in dit gevalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet kan onderbouwen wáárom je hem nou precies uitlacht
quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:27 schreef Jeff89 het volgende:
Vragen wat er mis is met scooters op FOK!
Ja duh. anders kon ik er mijn mening toch niet over gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heb je de muziek überhaupt wel al eens gehoord?
Dat is Opgezwolle toch ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:19 schreef rotskibo het volgende:
Luister 1 keer opgeduveld, the opposites mogen niet eens hun veters strikken.
Duvel vind ik persoonlijk totaal nergens naar klinkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:19 schreef rotskibo het volgende:
Luister 1 keer opgeduveld, the opposites mogen niet eens hun veters strikken.
Doorgaans gaat het om de muziek, niet om hun voorkomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:37 schreef Catch22- het volgende:
je bent ook een nephiphopper
die mongolen van the opposites zijn echt losers, kan er niets anders van maken. Die wigger heeft een alien kop en die andere dude ziet er niet uit met zijn pauperbossie
hihihihiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:37 schreef Catch22- het volgende:
die mongolen van the opposites zijn echt losers, kan er niets anders van maken. Die wigger heeft een alien kop en die andere dude ziet er niet uit met zijn pauperbossie
Ligt aardig in de lijn met de geschepte verwachtingen na het aanschouwen van hun voorkomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Doorgaans gaat het om de muziek, niet om hun voorkomen.
Slaat nergens op.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ligt aardig in de lijn met de geschepte verwachtingen na het aanschouwen van hun voorkomen
Rico ziet er niet uit als een bubblin' fan die 13jarigen mee naar huis neemt en stickert ziet er niet uit alsof hij eigenlijk de hele dag met lego speelt en bij zijn moeder om snoep bedeltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Omdat 50 cent zich heel gangster kleedt, maakt 'ie ook gelijk hele strakke gangsterrap? Neen.
Ziet Rico eruit als iemand die hiphop maakt? Neen.
[afbeelding]
Muziek kan absoluut volledig afstaan van je voorkomen.
En hou ajb op met het zoeken van contact
Your point being?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Rico ziet er niet uit als een bubblin' fan die 13jarigen mee naar huis neemt en stickert ziet er niet uit alsof hij eigenlijk de hele dag met lego speelt en bij zijn moeder om snoep bedelt
Wat is de definitie van hiphopper zijn dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:37 schreef Catch22- het volgende:
Ff googlenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat is de definitie van hiphopper zijn dan?
De woorden ''beste'', ''goede'' en ''hoog niveau'' in de mond nemen is ''belangrijke argumentatie'' ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar ben je vooral erg goed is, belangrijke argumenten achterwege laten
Pop staat voor populair. Alles wat jij in de winkel koopt, is pop. Alleen de winkelier doet je geloven dat het anders is als jij in de bakken 'hiphop' aan het zoeken bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:37 schreef Catch22- het volgende:
Tis gewoon pop man, kom op. Ze denken alleen dat ze hiphop maken
maarja ik heb respect voor het succes dat ze hebben en dat ze hun ding doen en dat mensen het cool vinden, maar echte dope shit, nee
Underground? Of Urban?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef ma_jojo het volgende:
Ik zou het geen pop noemen...
Grappenmaker.quote:
Urbanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |