tja, dat kun je toch niet weten, hoe je huisgenoten en haar vriendinnen er dan over denkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Nylonpaard het volgende:
MAAR MAAR MAAR:
Wat zijn de consequenties als je een keer iemand anders mee naar huis neemt? Wat gaan je andere huisgenoten wel niet denken? Wat gaan haar vriendinnen wel niet denken? Etc etc etc.
Een beetje ratio zit er toch nog wel in...?
Dat snap ik, het was alleen om aan te geven dat er stof tot nadenken is. Dat er dingen af te wegen zijn. Voors, tegens...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, dat kun je toch niet weten, hoe je huisgenoten en haar vriendinnen er dan over denken
Das per persoon verschillend
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef BB-King het volgende:
Als ze lekker is, zou ik het zeker doen!!!
goddank???? mijn 'op kamers' periode was echtquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Afgesproken.
Ontopic: ik heb geen huisgenoten, nooit gehad ook. De op-kamers-fase heb ik goddank overgeslagen.
Ik kan *absoluut* niet tegen gedeeld sanitair en een gedeelde keuken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef zwartedoos het volgende:
goddank???? mijn 'op kamer' periode was echt![]()
daar had ik de middelen niet voor. en je hebt gelijk wat betreft zwijnestallenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan *absoluut* niet tegen gedeeld sanitair en een gedeelde keuken.Dan loop ik de hele dag schoon te maken. De studentenhuizen die ik heb gezien waren stuk voor stuk zwijnestallen. Daar zou ik niet eens seks *willen* hebben. Ik heb gewoon meteen een huis gekocht.
Volgende keer als je blijft slapen krijg je een spons en een emmer sopquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan *absoluut* niet tegen gedeeld sanitair en een gedeelde keuken.Dan loop ik de hele dag schoon te maken. De studentenhuizen die ik heb gezien waren stuk voor stuk zwijnestallen. Daar zou ik niet eens seks *willen* hebben. Ik heb gewoon meteen een huis gekocht.
trio? waar? wanneer? met wie??quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heel veel meer te neuken is er daar ook niet
Trio'tje? Iedereen blij![]()
De Here zijt wreedquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:45 schreef teknomist het volgende:
Ik heb wel eens een huisgenote gehad die gek op mij was. Maar ik vond mijn andere huisgenoot toch geiler, maar die had helaas al een vriend. Jammer.,
Inderdaad heel wreed, nu woon ik enkel met kerels.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad heel wreed, nu woon ik enkel met kerels..
Jij neukt alles wat los en vast zit. En bij voorkeur a-cup en kinderlijk figuur en aziatisch uiterlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:43 schreef SeLang het volgende:
ZEER ONVERSTANDIG
Ik zou het wel gewoon doen overigens
Wie weetquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad heel wreed, nu woon ik enkel met kerels..
Ik ga meestal voor een C-cupje want ik hou van tietjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij neukt alles wat los en vast zit. En bij voorkeur a-cup en kinderlijk figuur en aziatisch uiterlijk.
Zijn die te vinden dan daar in het oosten zonder siliconen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor een C-cupje want ik hou van tietjes
Jah, lekker dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deel posts verwijderd i.v.m. rel. ( [Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitaria en Een moderator die zichzelf niet wil modereren...?
was ik lekker net op tijd om het nog te lezen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deel posts verwijderd i.v.m. rel. ( [Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitaria en Een moderator die zichzelf niet wil modereren...?
Nog een reden om het VOORAL NIET te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef Asap het volgende:
Was prima, heeft goed gewerkt, want ze is nu mijn vriendin
Weer een reden voor mij om het ABSOLUUT NIET te doen dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:27 schreef DS4 het volgende:
9 jaar verder en we zijn nog steeds bij elkaar: ik stem dus voor: JA!
Jij vindt dat wel wat: eenzame rukker worden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:30 schreef Nylonpaard het volgende:
Weer een reden voor mij om het ABSOLUUT NIET te doen dus.
Wat is dit voor een offtopic bullshit?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel wat: eenzame rukker worden?
Kreeg die em niet omhoog neequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef zwartedoos het volgende:
heb t wel eens bijna gedaan met huisgenoot. meer half...tijdens besloten dat t niet werkte..
dan neem je die vriendinnen en huisgenoten toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Nylonpaard het volgende:
MAAR MAAR MAAR:
Wat zijn de consequenties als je een keer iemand anders mee naar huis neemt? Wat gaan je andere huisgenoten wel niet denken? Wat gaan haar vriendinnen wel niet denken? Etc etc etc.
Een beetje ratio zit er toch nog wel in...?
Graag zelfs, maar dan krijg je dus (uitzonderingen daargelaten) ruzie met je huisgenote, dat verneukt de sfeer natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:19 schreef Ratt het volgende:
[..]
dan neem je die vriendinnen en huisgenoten toch ook gewoon?
Het is gewoon een vraag, die kennelijk een iets te hoge moeilijkheidsgraad voor jou heeft, gerelateerd aan jouw (idd off-topic) opmerking.quote:Op zondag 25 december 2005 13:30 schreef Nylonpaard het volgende:
[..]
Wat is dit voor een offtopic bullshit?
Bij een studententijd / "op kamers"-wonen denken de meeste mensen niet direct aan schone badkamers en glorixfrisse wc'squote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Prima zaak.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:20 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil best wel sex hebben met andermans leuke huisgenotes.Kunnen we niet een onderling uitwisselingsschema in elkaar flansen?
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:33 schreef piere het volgende:
zonder dat daar achteraf gezeik van kwam
Hij bedoelde vast niet verkrachten.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:22 schreef Maanvis het volgende:
Als het een lekker ding is wel.. maar anders liever niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |