En mamaloe?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
fipo!
Laat maarquote:
Like duh!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
en weer terug van Holiday On Ice
Wat een kitsch is dta zeg
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat een kitsch is dat zeg
Wat klinkt dát als een heeeeeerrrlijk uitje!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat een kitsch is dat zeg
Met ons mee naar de kroeg?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat moet ik zaterdag avond nou.. 2 huisgenoten gaan naar een stomme verjaardag van een of andere boer en de overgeblevene krijgt dat meisje weer op bezoek
eey, twas gratisquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Like duh!
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen..
Ik wil ook meequote:
kijk wel ffquote:
Ok.. is misschjien wel gezellig?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kijk wel ffstufi net erbij dus dat scheelt weer..
Nee hoor..t was een wens alleenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moe'k het laten weten als we echt gaan?
ok..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..t was een wens alleen
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
echt een supereng alienmeisje op net5.. brrr
Zeg t mn portemonnaie en mn familiequote:
Ohw.. okquote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg t mn portemonnaie en mn familie
Anders was k wel zum Rotjeknor gekomen
Dussequote:
quote:
Nog steeds vers;laafd?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet alleen niet of m'n wow verslaving uitgaan toelaat..
pieeeeeeep pieeeeep helium-pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepquote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*luistert nog steeds Will *
Zeg nog ff en k bind je ballen af!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
pieeeeeeep pieeeeep helium-pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
dan alvast Sweet Dreams KPquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef keizerpinguin het volgende:
Terug van weg geweest!!
Heb de BB finale gemist! "moest uit eten met onze arts assistent"
Was wel heel erg leuk!!! naar wok-garden geweest !!
Maar ik ga zo maar weer slapen morgen alweer kerstkadootjes kopen!!![]()
Jammer, dan had ik nog wel een leuk vriendje voor je gewetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Stroekie het volgende:
Maar geen zorgen hoor, ik ga geen Gothic worden en mijn haren worden niet zwart geverfd![]()
gotic worden nou nee maar als de gelegenheid zich voordoet dan ga ik nog wel eens een compleet optreden van ze zienquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer, dan had ik nog wel een leuk vriendje voor je geweten
citroen verkoper?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een leuke kinderen!
Mark..zn ex en die kan best erm..expressief dansenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:39 schreef wonderer het volgende:
Wie is die gozer met Angel op de foto?
Ik ken die gast ergens van...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark..zn ex en die kan best erm..expressief dansen
Die is echt hèp!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Los Amantes del Círculo Polar: http://www.imdb.com/title/tt0133363/
Mja ik moest sluiten en heb mn best gedaan om zoveel mogelijk drank op te maken...quote:
Dude waar ga jij naar school? Polen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben al drie uur wakker en over een kwartier moet ik naar school.
tot vanavondquote:
*maakt bedje klaar*quote:
Heb hem niet gezien maar gepakt om 2 redenen:quote:
aaaaaaaaaaaaaaaarghquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:21 schreef Cairon het volgende:
H-o-m-o
Ahhquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me, morgen is het al kerstavond en ik weet niet wat ik moet doen of kopen, ik heb honger.
Altijd al gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:43 schreef Waxxer het volgende:
Nou CDP, je foucust je nu maar op een ander programma?
Oh ik had mn favorieten al snel klaar heurquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan wist je eerst zeker bijna niet waar je moest beginnen!
Summerquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:00 schreef beaverhausen het volgende:
Like the best chrismukkah ever!
Nee CDP Chrismukkah is altijd in de winter.quote:
Summer Roberts had k t over jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee CDP Chrismukkah is altijd in de winter.
Heb je je yamaclause al klaar?.
Als je ook eens op de PI let.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Summer Roberts had k t over ja![]()
PI's zijn zo overratedquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je ook eens op de PI let..
Gebruik van PI's zou verplicht moeten worden.quote:
Was schijnbaar wel een geslaagd uitje daar op het kasteelquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Kerstdiners met collega's. [afbeelding].
Ik wil dr ook eenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
*yamaclauses in het topic gooi*
[afbeelding]
quote:
Goed voor jequote:
Dat deed mn broertje al..die ramde mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had d'r op d'r bek getimmerd.
Brokeback Mountain.![]()
![]()
Ja dan ging ie schreeuwen en kwam ma erbijquote:
Wat een feest daar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja dan ging ie schreeuwen en kwam ma erbij
Guess what.. die 2 zijn net Bush en Blair..en ik voel me Saddam hier![]()
Maar wie had jou dan ook die opdracht gegeven om vannacht nog de restjes van de flessen op te maken. Volgens mij had jij jezelf toch die taak toebedeeldquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:14 schreef davidov het volgende:
*gaat ff een aleve zoeken*
Het erge is dat de fust die we hadden leeg MOEST (anders konden we het weg gooien) dus aan het einde nog 30-40 gratis biertjes getapt...die niemand meer op kreeg (waren nog met 12 mensen over)...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wie had jou dan ook die opdracht gegeven om vannacht nog de restjes van de flessen op te maken. Volgens mij had jij jezelf toch die taak toebedeeld![]()
Je kan je bierfetish ook te serieus nemenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Het erge is dat de fust die we hadden leeg MOEST (anders konden we het weg gooien) dus aan het einde nog 30-40 gratis biertjes getapt...die niemand meer op kreeg (waren nog met 12 mensen over)...
De horror tafrelen die ik heb gezien toen het allemaal de gootsteen inging![]()
Da's toch waar bier hoortquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Ook je anti-bier lobby kun je te serieus nemenquote:
Nope in studentenkringen en in de legerkantine is dat strafbaar als verspilling van volksvoedselquote:
Nou ik zal d'r proberen rekening mee te houden hoor, en op fluitertoon tegen je sprekenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Het erge is dat de fust die we hadden leeg MOEST (anders konden we het weg gooien) dus aan het einde nog 30-40 gratis biertjes getapt...die niemand meer op kreeg (waren nog met 12 mensen over)...
daarom, dit blijft tussen ons [homo]'ers hequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope in studentenkringen en in de legerkantine is dat strafbaar als verspilling van volksvoedsel![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:30 schreef TehRockstar het volgende:
Santa baby, just slip a sable under the tree, for me.
Zip je lipquote:
Ja hoor, ik zal d'r niks over zeggen want ook ik heb zo'n fase gehad hoor, al is het wel tig jaar geledenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:31 schreef davidov het volgende:
[..]
daarom, dit blijft tussen ons [homo]'ers he
Je werkt bij uniekaas?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef petre86 het volgende:
*boink boink
kerstpakket...
eeeeeh.![]()
375 ml wijn, een zakje kaaschips, kaasbeschuit, kaaspepsels en een platootje om het op te leggen..
in een gele doos die er als kaasblok uitziet
hoeveel heb jìj er?quote:
Vader 2, stiefmoeder 1.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoeveel heb jìj er?
ik weet wel zeker dat bij ons thuis er meer dan 3 zijn(ik 1, moeder 2 of 3, vader iig 1 en misschien heb ik er nòg wel meer van mijn oude werkgevers..)
*pimp hier met je kerstpakket*quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vader 2, stiefmoeder 1.
In die van mijn stiefmoeder zit een hele berg zooi.
En nootjes.. Dus nu heb ik een bakje nootjes en dan tot vanavond niets meer eten.
Ja Tapas ook hier aangetroffenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wij hadden Leonidas en Salmiak riksen erin zitten en veel Tapas troep
My kerstpakket brings all the boys to the yard, and they're like, it's better than yours.quote:
Jouw kerstpakket was toch door de paashaas verstopt in een Amsterdams TRAMhokjequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
My kerstpakket brings all the boys to the yard, and they're like, it's better than yours.
volgens mij ben je het woordje NOG vergeten in deze quotequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:07 schreef TehRockstar het volgende:
Maar ik bedoel, het is m'n vriendje niet hoor.
Nee, ook niet 'nog'.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben je het woordje NOG vergeten in deze quote![]()
zien!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik sta eens leuk op een foto![]()
![]()
T is mogelijk!
quote:
ik herken een stuk bovenkledingquote:
Meiner bester freundinneke ja!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik herken een stuk bovenkleding
maar dat mens links niet..
ik ga me klaar maken voor een lang weekend bij mijn ouders..
toedels![]()
Wat een feestelijke foto.quote:
Ach..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een feestelijke foto..
Niet dat samengeperste mondje maar een lach
Nee ook niet.quote:
en partner?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef creno het volgende:
mijn kerstpakket dit jaar: een uitnodiging voor een thema-avond ! (voor mij ÉN mijn partner)
das toch wel leuker dan wéér een doosje met boodschapjes...
dus JOUW werkgever heeft het WEL begrepenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef creno het volgende:
mijn kerstpakket dit jaar: een uitnodiging voor een thema-avond ! (voor mij ÉN mijn partner)
das toch wel leuker dan wéér een doosje met boodschapjes...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:00 schreef TehRockstar het volgende:
14-jarigen die zichzelf 'tijden hebben gehaat'![]()
Ja Toedels Peetquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
en partner?
dus robbert mag mee?
oja ik zou onderweg gaan he
toedels![]()
*giechel*quote:Ik heb mezelf voor tijden gehaat, ik wilde liever dood zijn. Ik schaamde me vreselijk voor mijn eigen gevoelens!
quote:
"Ik begon mezelf steeds meer in mezelf te keren, ik voelde me opgesloten."quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
soms houd k ervan..Ego Boosts
Heeft ie t sleuteltje verloren dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Ik begon mezelf steeds meer in mezelf te keren, ik voelde me opgesloten."![]()
Ach..zolang ze t op t internet kwijtkunnen en mij hiermee een lachbui toedienen, laat ze lekkerquote:
Nog erger zijn diepzinnige oude pedo's, TheaterMaMa anyone?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..zolang ze t op t internet kwijtkunnen en mij hiermee een lachbui toedienen, laat ze lekker
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nog erger zijn diepzinnige oude pedo's, TheaterMaMa anyone?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nog erger zijn diepzinnige oude pedo's, TheaterMaMa anyone?
jeps, die mag mee, hopelijk weet ik op tijd wanneer het is en kan robbert vrij vragen/krijgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
en partner?
dus robbert mag mee?
oja ik zou onderweg gaan he
toedels![]()
preciesquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus JOUW werkgever heeft het WEL begrepen![]()
Oh no she di-int!quote:
Menno in bouwvakkers overall?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef creno het volgende:
je hoort bouwvakkers op de streams van BB
quote:
tja erm..tja..erm..niet mijn dingquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef Burner82 het volgende:
op zijn site site:
http://ruan.gay.nl :
You simply know how to bring out the best in me!!Thanxss for always bee-ing there!:D me happy
aha dus dat deel van de onderhandelingen heb je al succesvol weten af te sluitenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef Burner82 het volgende:
kheb goeie zin, kheb een eervolle vermelding int profiel van me toekomstige vriend (A)
naja, de link is naar mijn profielquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
tja erm..tja..erm..niet mijn ding
naja dan weet je ook hoe k over je denkquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, de link is naar mijn profielmaar dat is de tekst die hij erbij heeft geschreven
och, succesvol, ik ben allang blij, da hij weet, dak er altijd voor hem zal zijn, als ie me nodig heeftquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aha dus dat deel van de onderhandelingen heb je al succesvol weten af te sluiten![]()
naja, ik denk niet over jou, dus das dan weer quitte hequote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
naja dan weet je ook hoe k over je denk
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, ik denk niet over jou, dus das dan weer quitte he
mwoa, de foto's op het profiel, nie echt geweldig, kheb leukere (A)quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.gay.nl/sweetfrenky
Tja.. ook niet echt mijn smaak ..wel skattig ergens ofzo
Je mag ze houenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mwoa, de foto's op het profiel, nie echt geweldig, kheb leukere (A)
doe ik ook, anders krijgk ruziequote:
Nu al trouble in paradisequote:
Misvormd!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.gay.nl/sweetfrenky
Tja.. ook niet echt mijn smaak ..wel skattig ergens ofzo
quote:
Ben je het toch een keer met me eens.quote:
tegenover een asian ladyboy, is hij de knapste engel ooit gemaakt....quote:
Nouuuuuu...ik ken knappere engeltjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tegenover een asian ladyboy, is hij de knapste engel ooit gemaakt....
toch veel mensen zonder smaak hier..... valt me tegen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ben je het toch een keer met me eens.
Omdat het jouw smaak is , wil dat niet zeggen dat wij geen smaak hebben..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
toch veel mensen zonder smaak hier..... valt me tegen...
Ach dat zijn nog tieners en smaakt ontwikkeld zich met de jarenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
die ook liever, aardiger, en meelevender zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nouuuuuu...ik ken knappere engeltjes![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach dat zijn nog tieners en smaakt ontwikkeld zich met de jaren![]()
dus ook voor hen is er nog hoop![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
die ook liever, aardiger, en meelevender zijn?
ik vraag me nu toch af, hoe jij weet, hoe hij is....quote:
Ik vrees toch dat ik meer smaak dan jij heb.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
weekend?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik vind het wel mooi geweest
heb nu weer 10 uur hier op dat duffe kantoor doorgebracht
en nu ben ik het zat![]()
"Gooit het bijltje d'r bij neer voor deze week"
Jippy nu lekker lang weekend![]()
![]()
Vlug de stad in
tot straks![]()
Is toch gewoon een levenslang procesquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken gevallen bij wie de 10 al uit de leeftijd is en de smaak nog steeds moet worden bijgesteld hoor
Ik hoef m niet te kennen om te weten dat mijn onderwerp beter isquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik vraag me nu toch af, hoe jij weet, hoe hij is....
Dan mag je weer i/d keet lunchen tussen de uitgezakte 40igers en de nieuwe kalender vol verse tieten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
weekend?kheb vakantie
(ff, 4 januari, moek weer aan de bak
)
Nee hoor dinsdag magmoet ik hier weeg gewoon het bijltje weer oppakken en me verder een weg hakken door het woud van vragen van klantenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
weekend?kheb vakantie
(ff, 4 januari, moek weer aan de bak
)
dan moeten we eens gaan stappen, en turvenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat ik meer smaak dan jij heb..
Dat ventje heeft een dertien-in-een-dozijn hoofd.
Stappen met jou? Wat een helquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan moeten we eens gaan stappen, en turvenmisschien heb ik een iets bredere smaak, dan jij, en kijk ik niet alleen in de hong kong buurt, da zou kunnen
Waar ik ook op af ga, ik heb meer smaak dan jij,quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan moeten we eens gaan stappen, en turvenmisschien heb ik een iets bredere smaak, dan jij, en kijk ik niet alleen in de hong kong buurt, da zou kunnen
gelukkig, heb ik een jonge ploeg, waar we ook regelmatig gewoon mee gaan stappen (met maar 1 boven de 50, mer hijs gestoord (al heb ik hem wel ge-adopteerd als pappaquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan mag je weer i/d keet lunchen tussen de uitgezakte 40igers en de nieuwe kalender vol verse tieten?
wat betekent mer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik een jonge ploeg, waar we ook regelmatig gewoon mee gaan stappen (met maar 1 boven de 50, mer hijs gestoord (al heb ik hem wel ge-adopteerd als pappa)
van de 4 mensen onder vast contract, 4 bove de 45 (ik ben de enige jongere:P) en nog 5 via het uitzendbureau, mer 4 ervn, hebben grote kans, op een vast contract (als het aan mij ligt) en ik heb gelukkig nogal wa te zeggen
Heeft hij je al geneukt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik een jonge ploeg, waar we ook regelmatig gewoon mee gaan stappen (met maar 1 boven de 50, mer hijs gestoord (al heb ik hem wel ge-adopteerd als pappa)
naja, je hebt wel al een echte nichten ego, dus met jou komt het wel goed (wat er ook onder goed verstaan mag worden...)quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar ik ook op af ga, ik heb meer smaak dan jij,
euhm, da zijn grappen, die je bij mij beter achterwegen kunt laten....quote:
Nee jij bent goed terecht gekomenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, je hebt wel al een echte nichten ego, dus met jou komt het wel goed (wat er ook onder goed verstaan mag worden...)
je eigen neigingen, even niet op mij projecteren he....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stappen met jou? Wat een hel
En hij kijkt heus wel erbuiten..dat jij nu 16 als bovenste grens hanteert
Omdat ik ambities heb die hoger liggen dan bouwvakker worden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
naja, je hebt wel al een echte nichten ego, dus met jou komt het wel goed (wat er ook onder goed verstaan mag worden...)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
euhm, da zijn grappen, die je bij mij beter achterwegen kunt laten....
is trs je vriendje of zo, dat je het zo voor hem opneemt, of heb je wat tegen mij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent goed terecht gekomen![]()
Ik val niet op een bepaalde leeftijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je eigen neigingen, even niet op mij projecteren he....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
is trs je vriendje of zo, dat je het zo voor hem opneemt, of heb je wat tegen mij?
dan wens ik je veel succes, want over paar jaar, ben ik dat niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik ambities heb die hoger liggen dan bouwvakker worden?
ok, tijd, dat je je bek daarover gaat houden....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Je houd van de achterwegen?
Je neukt dus liever?
Dan mag je cement rondsjouwen ipv timmeren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan wens ik je veel succes, want over paar jaar, ben ik dat niet meermaar wel meer ervaring, dan al die watjes, die alleen op school hebben gezeten, en denken, dat er mensen naar hun luisteren....
dus, dan kan ik iedere baan krijgen die ik wil in de bouw, en dat is denk ik toch wel iets meer, dan jou kleinen hersenpan kan bedenken....
gedraag je eens niet als een nicht, en zeg het dan gewoonquote:
Make me?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ok, tijd, dat je je bek daarover gaat houden....
Over een paar jaar ben je ouder dan 25. En dan zit ik waarschijnlijk al 5/6 jaar op een universiteit of whatever..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan wens ik je veel succes, want over paar jaar, ben ik dat niet meermaar wel meer ervaring, dan al die watjes, die alleen op school hebben gezeten, en denken, dat er mensen naar hun luisteren....
dus, dan kan ik iedere baan krijgen die ik wil in de bouw, en dat is denk ik toch wel iets meer, dan jou kleinen hersenpan kan bedenken....
trs is dus je vriendje........quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan mag je cement rondsjouwen ipv timmeren?
Of de hele dag met je helmpje op in de keet zitten rondcommanderen..nou stoer heur!
Ik quote je toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gedraag je eens niet als een nicht, en zeg het dan gewoon![]()
of zit me af te zeiken, met een reden, of doe het niet....
ik hou der niet van, als mensen domme dingen gaan roepen, zonder na te denken....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Make me?
Je houd wel van dominant zijn en doorraggen?
Ik ben al meer dan een jaar single heur.. geen vriendje gezien hierquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
trs is dus je vriendje........
en nee, dat niet...... ik denk niet, dat jij een uitvoerders baan aan zou kunnen, als je nu al zo in de stress schiet....
Wil je dat ik z'n vriendje ben?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
trs is dus je vriendje........
en nee, dat niet...... ik denk niet, dat jij een uitvoerders baan aan zou kunnen, als je nu al zo in de stress schiet....
Ik denk er wel degelijk over na, moet toch grappen maken die op een of andere manier voortborduren op wat jij uitkraamt ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik hou der niet van, als mensen domme dingen gaan roepen, zonder na te denken....
ik denk, dat je je nog eens moet verdiepen, in de bouw... voor iemand die denkt uni te gaan doen, denk je niet echt fatsoenlijk, je lijkt meer een rellende vmbo kader....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je ouder dan 25. En dan zit ik waarschijnlijk al 5/6 jaar op een universiteit of whatever..
Dat jij dan co-assistentdirecteur van een lamme bouwkeet bent is niks om over op te scheppen.
Hij word nog geil van Waldorf en Stadlerquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil je dat ik z'n vriendje ben?Word je daar geil van?
ja gezellig he, 2 tegen 1, altijd lolquote:
Ik ga me helemaal nergens in verdiepen. Als ik nou een vmbo-kaderleerling was..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk, dat je je nog eens moet verdiepen, in de bouw... voor iemand die denkt uni te gaan doen, denk je niet echt fatsoenlijk, je lijkt meer een rellende vmbo kader....
Je schijnt maar al te goed te weten hoe die zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk, dat je je nog eens moet verdiepen, in de bouw... voor iemand die denkt uni te gaan doen, denk je niet echt fatsoenlijk, je lijkt meer een rellende vmbo kader....
dat ik iemand als mijn vader zie, betekent dat hij mij neukt, volgens jou logica.... want dat zeg JIJ.... dan denk ik inderdaad, dat je eerst moet nadenken, voordat je wat zegt, of ff een psycholoog moet zoeken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk er wel degelijk over na, moet toch grappen maken die op een of andere manier voortborduren op wat jij uitkraamt ?
T liefste wil hij zich natuurlijk IN jou verdiepenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga me helemaal nergens in verdiepen. Als ik nou een vmbo-kaderleerling was..
Erm...lees ff goed..die opmerking kwam van TRS ..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat ik iemand als mijn vader zie, betekent dat hij mij neukt, volgens jou logica.... want dat zeg JIJ.... dan denk ik inderdaad, dat je eerst moet nadenken, voordat je wat zegt, of ff een psycholoog moet zoeken...
dat jij alleen aan geil worden denkt, is jou probleem, niet het mijnequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil je dat ik z'n vriendje ben?Word je daar geil van?
Ik denk dat iedereen hier wel doorheeft dat hij mijn maagdelijkheid wilt doorbreken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T liefste wil hij zich natuurlijk IN jou verdiepen
Ja..Brandertje wil je wel even komen uitwonenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef creno het volgende:
zei er iemand "neuken" ?
Lelijkerd, dat zei postte ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat ik iemand als mijn vader zie, betekent dat hij mij neukt, volgens jou logica.... want dat zeg JIJ.... dan denk ik inderdaad, dat je eerst moet nadenken, voordat je wat zegt, of ff een psycholoog moet zoeken...
nee, alleen jullie 2, 2 mensen, die mij op de een of andere manier nie mogen, en niks anders doen, dan mij afkraken,m sorry, als het mij daarin niet boeit, tegen wie ik terugpraat, want jullie vinden toch beide hetzelfde over mij.... als ik iets zeg, reageren er 2 tegen mij, dus waarom neem je nu afstand van iets, als je je dit ook mag aantrekken??? want dat doe je ook, als ik tegen trs iets zeg....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm...lees ff goed..die opmerking kwam van TRS ..
Nu al moeite met mensen uit elkaar houden?
shut UP!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nouuuuuu...ik ken knappere engeltjes![]()
Omdat ik die opmerking niet hebt gemaakt en jij wel mij daar op afrekent.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, alleen jullie 2, 2 mensen, die mij op de een of andere manier nie mogen, en niks anders doen, dan mij afkraken,m sorry, als het mij daarin niet boeit, tegen wie ik terugpraat, want jullie vinden toch beide hetzelfde over mij.... als ik iets zeg, reageren er 2 tegen mij, dus waarom neem je nu afstand van iets, als je je dit ook mag aantrekken??? want dat doe je ook, als ik tegen trs iets zeg....
laat ik maar eens verstandig zijn, als oudste van de 3quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..Brandertje wil je wel even komen uitwonen![]()
*klimt op de stoere bouwvakker* Yiiieeehhaaaaww, grijp ze!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja gezellig he, 2 tegen 1, altijd lol
Ach..je was misschien niet de eerste waar ik aan dacht maar indirect was hij ook voor jou bedoeld hoor.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
laat ik maar eens verstandig zijn, als oudste van de 3
O ik ben al weer vergeten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..je was misschien niet de eerste waar ik aan dacht maar indirect was hij ook voor jou bedoeld hoor.![]()
jij trekt je alleen maar dingen aan, van mensen, die je wilt aftrekken.... objectief gezien, zijn de posts tussen jullie niet uit elkaar te houden, want ze zijn gericht, op mij af te kraken, ben dan ook zo fair, om wat ik tegen 1 van jullie, als wederantwoord geef, je ook aan te trekken, of durf je dat dan weer niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ik die opmerking niet hebt gemaakt en jij wel mij daar op afrekent.
En ik trek tenminste iets aan, jij kan alleen maar t tegenovergestelde
oh, je komt wat tekort..... kheb medelijden met je....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Je hebt al neukerij voor de kerst?
Oehoeh, de bouwvakker gaat ingewikkeld doen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij trekt je alleen maar dingen aan, van mensen, die je wilt aftrekken.... objectief gezien, zijn de posts tussen jullie niet uit elkaar te houden, want ze zijn gericht, op mij af te kraken, ben dan ook zo fair, om wat ik tegen 1 van jullie, als wederantwoord geef, je ook aan te trekken, of durf je dat dan weer niet?
Nee omdat je mij nu afrekent op een specifieke opmerking die ik niet heb geplaatst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij trekt je alleen maar dingen aan, van mensen, die je wilt aftrekken.... objectief gezien, zijn de posts tussen jullie niet uit elkaar te houden, want ze zijn gericht, op mij af te kraken, ben dan ook zo fair, om wat ik tegen 1 van jullie, als wederantwoord geef, je ook aan te trekken, of durf je dat dan weer niet?
Ik kom helemaal niets tekort...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
oh, je komt wat tekort..... kheb medelijden met je....
2 tegen 1, maakt het interessant, vooral met de ego's en een anti houding versus mij....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*klimt op de stoere bouwvakker* Yiiieeehhaaaaww, grijp ze!![]()
Je handeled liever 16 jarigen dan een 14 en 17 jarige samenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2 tegen 1, maakt het interessant, vooral met de ego's en een anti houding versus mij....
ik ben wel erger gewend
Je zingt niet in idols, dat is't gewoonquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2 tegen 1, maakt het interessant, vooral met de ego's en een anti houding versus mij....
ik ben wel erger gewend
Ik kan er niks aan doen dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ben wel erger gewend
14 en 17 is gemiddeld ook ongeveer 16quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je handeled liever 16 jarigen dan een 14 en 17 jarige samen?
15.5quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
14 en 17 is gemiddeld ook ongeveer 16
zit dan niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee omdat je mij nu afrekent op een specifieke opmerking die ik niet heb geplaatst.
En ik trek me van genoeg mensen wat aan, maar mn oma hoef k niet af te trekken hoor.![]()
Wat ben k daar blij mee..stel je voor..die kop beeldvullendquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zingt niet in idols, dat is't gewoon
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zit dan niet zo te zeikenje wilt koste wat kost mij afrekenen, op dingen die ik tegen een ander zeg, ask da bij jou doe, ga je bijna huilen...... zeg dan niks, of denk eerst na, en kies geen partij....
ik denk, dat jij eerst eens wat moet doen aan je mensenkennis, voordat je er ook maar over denkt, uni te gaan doen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt.
en da's afgerond ook 16quote:
Oh word je mensenkennis dan ook in een examen getest tegenwoordig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk, dat jij eerst eens wat moet doen aan je mensenkennis, voordat je er ook maar over denkt, uni te gaan doen....
Afrondenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh word je mensenkennis dan ook in een examen getest tegenwoordig?
Ik heb er niet 1 hoeven pijpen om met een 8 mijn drs te halenquote:Dan heb je echt veel leraren moeten pijpen om je diploma te halen!
Mijn mensenkennis is uitstekend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk, dat jij eerst eens wat moet doen aan je mensenkennis, voordat je er ook maar over denkt, uni te gaan doen....
Dat wil NIET zeggen dat je nu ineens voor kerst een doorsmeerbeurt krijgtquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Afronden
Dan ben k ook al 18 nou goed![]()
Nee jij nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]gedragswetenschappen
[..]
Ik heb er niet 1 hoeven pijpen om met een 8 mijn drs te halen![]()
mij niet, je hebt een aantal opmerking gemaakt, die misschien niet gemaakt zouden zijn, als je nagedacht zou hebben, maar ja, dat doe je niet, want je moet aan je reputatie denken.... mischien moet je eens leren, om een hint te snappen, dat je verder, geen grappen moet maken.....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laat ook maar..
Je hebt mij iig aan een goeie lachbui geholpen dus huilen doe k niet
Dat hoef k ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wil NIET zeggen dat je nu ineens voor kerst een doorsmeerbeurt krijgt
als je da nie snapt, blijf dan weg van een uni....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis is uitstekend.
En waarom zou ik mensenkennis nodig moeten hebben om naar een universiteit te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |