En mamaloe?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
fipo!
Laat maarquote:
Like duh!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
en weer terug van Holiday On Ice
Wat een kitsch is dta zeg
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat een kitsch is dat zeg
Wat klinkt dįt als een heeeeeerrrlijk uitje!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat een kitsch is dat zeg
Met ons mee naar de kroeg?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat moet ik zaterdag avond nou.. 2 huisgenoten gaan naar een stomme verjaardag van een of andere boer en de overgeblevene krijgt dat meisje weer op bezoek
eey, twas gratisquote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Like duh!
Had ik je zo ook wel kunnen vertellen..
Ik wil ook meequote:
kijk wel ffquote:
Ok.. is misschjien wel gezellig?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kijk wel ffstufi net erbij dus dat scheelt weer..
Nee hoor..t was een wens alleenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moe'k het laten weten als we echt gaan?
ok..quote:Op donderdag 22 december 2005 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..t was een wens alleen
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
echt een supereng alienmeisje op net5.. brrr
Zeg t mn portemonnaie en mn familiequote:
Ohw.. okquote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg t mn portemonnaie en mn familie
Anders was k wel zum Rotjeknor gekomen
Dussequote:
quote:
Nog steeds vers;laafd?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet alleen niet of m'n wow verslaving uitgaan toelaat..
pieeeeeeep pieeeeep helium-pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepquote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*luistert nog steeds Will *
Zeg nog ff en k bind je ballen af!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
pieeeeeeep pieeeeep helium-pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
dan alvast Sweet Dreams KPquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef keizerpinguin het volgende:
Terug van weg geweest!!
Heb de BB finale gemist! "moest uit eten met onze arts assistent"
Was wel heel erg leuk!!! naar wok-garden geweest !!
Maar ik ga zo maar weer slapen morgen alweer kerstkadootjes kopen!!![]()
Jammer, dan had ik nog wel een leuk vriendje voor je gewetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Stroekie het volgende:
Maar geen zorgen hoor, ik ga geen Gothic worden en mijn haren worden niet zwart geverfd![]()
gotic worden nou nee maar als de gelegenheid zich voordoet dan ga ik nog wel eens een compleet optreden van ze zienquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer, dan had ik nog wel een leuk vriendje voor je geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |