En dan dit met Limburgs accent!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik word gek
Kom op laat Joost gewoon winnen !!!!
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
nu het toch eerlijk gaat wil ik wel even stemmen.Even bellen voor Roel
Ach, ik gun het ze beiden wel... Ze waren sowieso de twee personen waaraan ik me het minst geërgerd heb..quote:
doe normaalquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb gewoon echt weer de neiging om op Joost te gaan stemmen![]()
ik zit me ook in te houdenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb gewoon echt weer de neiging om op Joost te gaan stemmen![]()
al dat gegaap wegknippend ....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef Kolomo het volgende:
Zie hier, toch wel moeilijk om een spetterend filmpje van Roel samen te stellen. Die heeft namelijk weinig tot niets uitgevreten al die maanden.
2 keer zelfs.... en me broertje heeft nog even gestemd en heb mijn ouders opdracht gegeven om even een paar keer te bellenquote:
DIe clip waarin hij in het bed probeert te pissen zou ook mooi gestaan hebben onder dit nummer...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 keer zelfs.... en me broertje heeft nog even gestemd en heb mijn ouders opdracht gegeven om even een paar keer te bellen
niet bij BBquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
Roel kan nooit meer genoeg ingelopen hebben in de laatste 5 minuten...onmogelijk...
npdronken zul je bedoelen. was allemaal een grote act als je het mij vraagt. Heb ook zo'n vriend die het faked, herken het meteen....quote:
ik kon inderdaad nog stemmen op roel. om 22:07quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Loesje29 het volgende:
En weer kan ik mijn stem niet op Joost uitbrengen.
´Helaas, het is op dit moment niet mogelijk om te stemmen´.
![]()
Gek he, dat Roel inloopt
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef LuQas het volgende:
Wat deed Snoop Dogg in het publiek met een Roel-vlaggetje?
Nee, nee, hij was certified apelazerus op dat moment....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
npdronken zul je bedoelen. was allemaal een grote act als je het mij vraagt. Heb ook zo'n vriend die het faked, herken het meteen....
Dan zal Roel nu wel gewonnen hebben, als Joost zijn lijn overbezet wasquote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kon inderdaad nog stemmen op roel. om 22:07
ik geloof dat we genoeg topic hebben gevuld deze bbquote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef Arcee het volgende:
Deel 6 nog maar, echt hard gaat 't eigenlijk nog niet.
Als dat zo is buzz, dan euhm... nou, dat dus.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef buzzer het volgende:
Joost wint met 2% verschil
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een smeerlap is het he
Precies.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef ART het volgende:
Wel weer raar. Na de Joost-promo kon nog worden gestemd, na de Roel-promo niet meer.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef creno het volgende:
het gaat nu dus tussen de grote piemel (joost) en de kleine piemel (roel) !
dat de GROTE piemel mag winnen
Ik hoop het!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Dan zal Roel nu wel gewonnen hebben, als Joost zijn lijn overbezet was![]()
![]()
Gaat weer goed daar!
Nee Roel is een "echte" manquote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
joost verdient het niet.... dat is echt een huilie zonder balluH! Echt een dramaqueen....
Proest!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef creno het volgende:
het gaat nu dus tussen de grote piemel (joost) en de kleine piemel (roel) !
dat de GROTE piemel mag winnen
Punt is wel, dat als Roel een procent inloopt, Joost dus een provcent terug loopt. Dus feitelijk hoefde Roel 'slechts' vijf procent te winnen vanaf de eerste tussenstand.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Als ie het nu nog heeft ingehaald dan zou dat wel erg vaag zijn idd. hij heeft 10 minuten nodig gehad om 4 procent in te lopen... en net heeft ie maar 5 minuten gehad... lijkt me dus stug
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Proest!
Maar hoop ook Joost, al is Roel toch de grote lul van de twee
quote:
BB vindt van wel. Let maar op.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef LuQas het volgende:
Iemand die niet op tv wilt met kleding met een roze randje omdat zijn vrienden dat belachelijk vinden verdient het niet om BB te winnen
Daarom heeft BB toen Koos niet laten winnen...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Niet Roel, kan toch niet met alleen op de bank liggen dat je BB gaat winnen
![]()
JOOST moet WINNEN![]()
![]()
Wat is er leuk aan Joost dan??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Kolomo het volgende:
Leg eens uit wat er leuk is aan Roel.
Ik zie het namelijk niet helaas.
En daar baal ik nogal van.
![]()
Je beseft toch wel dat deze opmerking net zo oppervlakkig is als niet op TV willen verschijnen met een roze randje omdat je vrienden dat belachelijk vinden?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef LuQas het volgende:
Iemand die niet op tv wilt met kleding met een roze randje omdat zijn vrienden dat belachelijk vinden verdient het niet om BB te winnen
Leuk... Sympathieker dan Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Kolomo het volgende:
Leg eens uit wat er leuk is aan Roel.
Ik zie het namelijk niet helaas.
En daar baal ik nogal van.
![]()
AMEN en HEAR HEAR !quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef Knurkie het volgende:
als die sukkel van een GJ nu eerder met die sms toestand was gekomen had Menno er nog n gezeten en nu gewonnen
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef Knurkie het volgende:
als die sukkel van een GJ nu eerder met die sms toestand was gekomen had Menno er nog n gezeten en nu gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |