2 keer zelfs.... en me broertje heeft nog even gestemd en heb mijn ouders opdracht gegeven om even een paar keer te bellenquote:
DIe clip waarin hij in het bed probeert te pissen zou ook mooi gestaan hebben onder dit nummer...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 keer zelfs.... en me broertje heeft nog even gestemd en heb mijn ouders opdracht gegeven om even een paar keer te bellen
niet bij BBquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
Roel kan nooit meer genoeg ingelopen hebben in de laatste 5 minuten...onmogelijk...
npdronken zul je bedoelen. was allemaal een grote act als je het mij vraagt. Heb ook zo'n vriend die het faked, herken het meteen....quote:
ik kon inderdaad nog stemmen op roel. om 22:07quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Loesje29 het volgende:
En weer kan ik mijn stem niet op Joost uitbrengen.
´Helaas, het is op dit moment niet mogelijk om te stemmen´.
![]()
Gek he, dat Roel inloopt
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef LuQas het volgende:
Wat deed Snoop Dogg in het publiek met een Roel-vlaggetje?
Nee, nee, hij was certified apelazerus op dat moment....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
npdronken zul je bedoelen. was allemaal een grote act als je het mij vraagt. Heb ook zo'n vriend die het faked, herken het meteen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |