En dan dit met Limburgs accent!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik word gek
Kom op laat Joost gewoon winnen !!!!
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
nu het toch eerlijk gaat wil ik wel even stemmen.Even bellen voor Roel
Ach, ik gun het ze beiden wel... Ze waren sowieso de twee personen waaraan ik me het minst geërgerd heb..quote:
doe normaalquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb gewoon echt weer de neiging om op Joost te gaan stemmen![]()
ik zit me ook in te houdenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:05 schreef Loesje29 het volgende:
Ik heb gewoon echt weer de neiging om op Joost te gaan stemmen![]()
al dat gegaap wegknippend ....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:07 schreef Kolomo het volgende:
Zie hier, toch wel moeilijk om een spetterend filmpje van Roel samen te stellen. Die heeft namelijk weinig tot niets uitgevreten al die maanden.
2 keer zelfs.... en me broertje heeft nog even gestemd en heb mijn ouders opdracht gegeven om even een paar keer te bellenquote:
DIe clip waarin hij in het bed probeert te pissen zou ook mooi gestaan hebben onder dit nummer...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 keer zelfs.... en me broertje heeft nog even gestemd en heb mijn ouders opdracht gegeven om even een paar keer te bellen
niet bij BBquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
Roel kan nooit meer genoeg ingelopen hebben in de laatste 5 minuten...onmogelijk...
npdronken zul je bedoelen. was allemaal een grote act als je het mij vraagt. Heb ook zo'n vriend die het faked, herken het meteen....quote:
ik kon inderdaad nog stemmen op roel. om 22:07quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Loesje29 het volgende:
En weer kan ik mijn stem niet op Joost uitbrengen.
´Helaas, het is op dit moment niet mogelijk om te stemmen´.
![]()
Gek he, dat Roel inloopt
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef LuQas het volgende:
Wat deed Snoop Dogg in het publiek met een Roel-vlaggetje?
Nee, nee, hij was certified apelazerus op dat moment....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
npdronken zul je bedoelen. was allemaal een grote act als je het mij vraagt. Heb ook zo'n vriend die het faked, herken het meteen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |