BB vindt van wel. Let maar op.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef LuQas het volgende:
Iemand die niet op tv wilt met kleding met een roze randje omdat zijn vrienden dat belachelijk vinden verdient het niet om BB te winnen
Daarom heeft BB toen Koos niet laten winnen...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Niet Roel, kan toch niet met alleen op de bank liggen dat je BB gaat winnen
![]()
JOOST moet WINNEN![]()
![]()
Wat is er leuk aan Joost dan??quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Kolomo het volgende:
Leg eens uit wat er leuk is aan Roel.
Ik zie het namelijk niet helaas.
En daar baal ik nogal van.
![]()
Je beseft toch wel dat deze opmerking net zo oppervlakkig is als niet op TV willen verschijnen met een roze randje omdat je vrienden dat belachelijk vinden?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef LuQas het volgende:
Iemand die niet op tv wilt met kleding met een roze randje omdat zijn vrienden dat belachelijk vinden verdient het niet om BB te winnen
Leuk... Sympathieker dan Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Kolomo het volgende:
Leg eens uit wat er leuk is aan Roel.
Ik zie het namelijk niet helaas.
En daar baal ik nogal van.
![]()
AMEN en HEAR HEAR !quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef Knurkie het volgende:
als die sukkel van een GJ nu eerder met die sms toestand was gekomen had Menno er nog n gezeten en nu gewonnen
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef Knurkie het volgende:
als die sukkel van een GJ nu eerder met die sms toestand was gekomen had Menno er nog n gezeten en nu gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |