`quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Hehehequote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
Bert Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
We loten az of psv uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Economie( tevens mn mentor) is voor Feyenoord. Iedereen in de klas zat zich vandaag al voor te bereiden hoe ik hem et makkelijkst irriteerde. Het begon al voor het lokaal, meneer liep langs mij en ik kwam met de opmerking : Hee X. ( klas genoot die naast me zit) Feyenoord weer mooi verloren he! terwijl ik naar hem keek.
Klas binnen, Rapportten uitdelen dus. Zo komt hij langs X., hij verteld hem dat hij beter kon, ik zag de lijst en maakte vervolgens de opmerking waardoor de hele klas even dubbel lag :
"Nahh, dat is in ieder geval meer punten dan Feyenoord dit seizoen heeft gehaald, goed bezig. ".
dat gevoel heb ikquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |