Had je wat leuks dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef _Cara_ het volgende:
Tjonge.. wat ben jij snel.. ik wou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jááááá.. als ik ff de tijd had gehad wel...denk ik..quote:
Sterkte dan!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Ik begrijp dit gewoon helemaal niet van Stefanie, dat ze zo kan zijn. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik zal het hier nog maar even niet over hebben. Dit is even zwaar voor me. Ik moet het eerst maar ff verwerken.
Arme jij.. sterkte ermee..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Ik begrijp dit gewoon helemaal niet van Stefanie, dat ze zo kan zijn. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik zal het hier nog maar even niet over hebben. Dit is even zwaar voor me. Ik moet het eerst maar ff verwerken.
Sterkte met de situatie classpc!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Bedankt, mensen. Ik zag het ff niet meer zitten, maar jullie hebben me weer opgevrolijkt.
Ik was zo verdrietig vanavond.
vast niet.. maar jah.. jij bent Godt..dus wie weet...quote:
Wel aparterquote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef Copycat het volgende:
Die TT's worden er niet stijlvoller op, is het wel?
![]()
Dreigt er censuur?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef Copycat het volgende:
Die TT's worden er niet stijlvoller op, is het wel?
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nu nog de vraag of dat kan een frigide slet!
quote:
Iemand die slechte ervaringen met sex gehad heeft, is zgn. frigidequote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen...
... Bij dat frigide dus, hè.
Volgende tt wordt weer liever denk ikquote:[..]
![]()
Dreigt... censuur...
Dat klinkt wel erg zwaar...
Zie het meer als een suggestie om het eens over een andere boeg te gooien.
Jij bent de baas hoor!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
![]()
Dreigt... censuur...
Ja want ik maak het topic nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iemand die slechte ervaringen met sex gehad heeft, is zgn. frigide
[..]
Volgende tt wordt weer liever denk ik
met een beetje rare gedachtegang moet je er vast wel komenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen...
... Bij dat frigide dus, hè.
Wat klinkt dat netjes zegquote:![]()
Dreigt... censuur...
net zoals de vorige..die was ook lief..en net..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Volgende tt wordt weer liever denk ik
Deze ook!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
net zoals de vorige..die was ook lief..en net..![]()
![]()
Truste Caraquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Weet je zeker dat je dat kunt volhouden?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja want ik maak het topic niet
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
* Sjowhan vermoed dat hij 't 1 topic kan volhoudenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat kunt volhouden?
Frigide doch promiscue, bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand die slechte ervaringen met sex gehad heeft,
Zogenaamd, dus niet heusquote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende: is zgn. frigide,![]()
Je zelt te moeiluke vragen nuquote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Frigide doch promiscue, bedoel je?
Wel veel seks hebben, maar enkel als een gevoelloos gebruiksvoorwerp?
Daarbij:
[..]
Zogenaamd, dus niet heus.
Truequote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
met een beetje rare gedachtegang moet je er vast wel komen![]()
Ik ben netjes opgevoedquote:Wat klinkt dat netjes zeg![]()
Zo te zien wel ja, of doe je alleen maar alsofquote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
True.
[..]
Ik ben netjes opgevoed.
Ik zie 'tquote:
Ik zou niet durven, meneer...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zo te zien wel ja, of doe je alleen maar alsof![]()
Ze zei meneer tegen mequote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, meneer....
![]()
Waaaarom???????quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhhhhhhh, ik wil hier wegggggggggggggg
Omdat ik het hier niet meer naar mijn zin hebquote:
Owwquote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik het hier niet meer naar mijn zin heb
En helaas voor jullie, ik bedoel niet dit forum
Dat waar ik nu woon,quote:
Nog thuis bij ouders?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat waar ik nu woon,
en mijn werk komt daarna wel een keer![]()
Ah, op een gegeven moment zijn zij naar een kamer voor mij op zoek geweest, wil ook niet meer terug ('t is nog wel gezellig bij me ouders!)quote:
Die had ik ook ja, en een eigen appartement had ik ook, en nu wil ik dus weer. En snelquote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, op een gegeven moment zijn zij naar een kamer voor mij op zoek geweest, wil ook niet meer terug ('t is nog wel gezellig bij me ouders!)
Vooral op de huid zitten ging me behoorlijk irriteren na een tijd..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had ik ook ja, en een eigen appartement had ik ook, en nu wil ik dus weer. En snel
Ik ben hard aan het zoekenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral op de huid zitten ging me behoorlijk irriteren na een tijd..
Hoop dat je er snel een krijgt dan, of vind in ieder geval
Eindhoven de Geeeeekstequote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken
in Eindhoven![]()
Ah!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken
in Eindhoven![]()
Doettie al hele tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef timbob het volgende:
[..]
dat zakje is trouwens wel heel ritmiesch aan het dansen
met een beetje geluk ben ik volgend jaar scholier in eindhovuuuuuuhquote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom je vast wel overheen![]()
Vandaar dat ritme zeker.quote:
Wordt niet genoeg echt op geslagen hequote:
En wat voor school ga je er doen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef timbob het volgende:
[..]
met een beetje geluk ben ik volgend jaar scholier in eindhovuuuuuuh
Design Academy.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat voor school ga je er doen?
Zal toch wel lukken?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Eerst maar 's aangenomen worden daar.
maar daar werk ik hard voor hier ginds in den bosch.
vorig jaar geprobeerd op die school te komen, en ze zeiden dat ik wel leuke ideeën en inzicht had. maar dat ik nog meer ruimtelijk werk moest oefenen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken?
Een voormalig huisgenoot van mij deed het ook geloof ik. Maakte wel leuke dingen daar hoor
Soms mag er best wel geslagen wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt niet genoeg echt op geslagen he![]()
Gaat vast wel goedkomen danquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef timbob het volgende:
[..]
vorig jaar geprobeerd op die school te komen, en ze zeiden dat ik wel leuke ideeën en inzicht had. maar dat ik nog meer ruimtelijk werk moest oefenen.
en dat klopt opzich wel.
dus een extra jaartje ervoor. want ach, we zijn nog jong
Pijn is fijnquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms mag er best wel geslagen worden
(als 't maar met liefde gebeurd)
Niets met liefde, gewoon doorhalen op die zak jaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms mag er best wel geslagen worden
(als 't maar met liefde gebeurd)
ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat vast wel goedkomen dan![]()
Je gaat er iig voor![]()
pus is knusquote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef timbob het volgende:
[..]
Pijn is fijn
bloed is goed
amputatie bevordert masturbatie.
zulke dingen.
ja, we zijn echt heel braafquote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef nixxx het volgende:* nixxx moe is
ik zie dat iedereen weer braaf is nu Cc in het topic verschenen is
ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, we zijn echt heel braaf
en jij?
Das traditiequote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Truste Godt
@nixxx, waarom wachten tot volgend jaar en niet nu beginnen
een wond is gezondquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
pus is knus
een schizofreen is nooit alleen
zoiets?
Doodquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
trouwens, dat vraag ik me wel vaker af met nummers in namen enzo.
waar is Godlike01?
waar is marcb1 tm marcb1973 ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor bed maar ofzo of de bank of..........nog meer fok! of........
Zodra je het weet mag je het zeggenquote:
Guess again!quote:
Vunzig mannetje!quote:
Ja, jammer dat die frigide slet zich nu in enen een beetje stil houdt...quote:
Ervaring jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, zacht terug komen heeft weinig zin bij een frigide slet he.
quote:
Goed idee (bed)quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor bed maar ofzo of de bank of..........nog meer fok! of........
Zeg dat, ik ga m'n warme bedje in!quote:
De buren draaien keihard Golden Earringquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat, ik ga m'n warme bedje in!
Welterusten allen!![]()
en nu Queenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Christine het volgende:
[..]
De buren draaien keihard Golden Earring
Niet om het één en ander, maar wordt het niet eens tijd om een anders eens een topic te laten openen ??quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
- Ben je alcoholist?
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
- Niets over Plato wat niet boeiend is
- Een toekomstige stalker van dawg?
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
- Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna
- Wil je je kloons uitlaten?
- Lekker varen met de kano?
- Of wil je tikkertje spelen met Ynske?
Lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef _Cara_ het volgende:
En waar is dat glas wijn van mij gebleven? dat mag er toch wel bij...![]()
Jij wordt beschouwd als het meubilair dat af en toe eens wat zegt . . .quote:
De spin in 't web! Hela!quote:
Er kan er maar één de eerste zijn... Goeiemorgen!quote:
Duidelijk dat ik dat vandaag wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kan er maar één de eerste zijn... Goeiemorgen!![]()
Zat 't verkeer mee of ben je op je best in de vroege ochtend en begin je altijd vroeg?quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dat vandaag was
Mogguh
I need koffie![]()
Gaaaaaaaaaaave film!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Ah, Oldboysoundtrack (nieuwe spelling) op m'n mp3speler (nieuwe spelling).
Beide eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat 't verkeer mee of ben je op je best in de vroege ochtend en begin je altijd vroeg?
Ik hou 't bij thee...![]()
En volgende week is 't nog rustiger op de weg. Of ben je vrij volgende week?quote:
Volgende week mag ik 4 dagen naar Utrecht. Dus als er al file staat is het iig een andere file dan normaal. Ik hou wel van wat afwisselingquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En volgende week is 't nog rustiger op de weg. Of ben je vrij volgende week?
Ik denk dat het uitgestorven wordt op de wegen volgende week. Als ik alleen al zie hoeveel collega's hier vrij zijn... Dat wordt veel Fokken volgende week...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 4 dagen naar Utrecht. Dus als er al file staat is het iig een andere file dan normaal. Ik hou wel van wat afwisseling
Van de omschrijvingen van jou die ik zo her en der ingefluisterd heb gekregen, had ik je toch anders voorgesteld...quote:
Waarom iedereen nou altijd maar vrij moet zijn tussen kerst en oud en nieuw... dat zijn juist de dagen dat t lekker rustig is op het werk. Ik neem wel vrij als het druk isquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitgestorven wordt op de wegen volgende week. Als ik alleen al zie hoeveel collega's hier vrij zijn... Dat wordt veel Fokken volgende week...![]()
Welke omschrijvingen gaan er over mij de rondte dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de omschrijvingen van jou die ik zo her en der ingefluisterd heb gekregen, had ik je toch anders voorgesteld...![]()
Narnia? Ik ben er op zich wel benieuwd naar. Vertel vertel vertelquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:17 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
de film was echt
* Ynske voelt zich heerlijk
alleen dat vroege opstaan
Goeie mentaliteit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom iedereen nou altijd maar vrij moet zijn tussen kerst en oud en nieuw... dat zijn juist de dagen dat t lekker rustig is op het werk. Ik neem wel vrij als het druk is
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Narnia? Ik ben er op zich wel benieuwd naar. Vertel vertel vertel
En vroeg opstaan is heerlijk
Collegiaal ook vooralquote:
Heel nederland ligt vaak plat in die dagen, heeft weinig nut dan voor sommige bedrijven om open te blijven, en voor sommige is het juist belangrijkvan wel ik wil ook vrij tussen kerst en oud en nieuw maar dat mag nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom iedereen nou altijd maar vrij moet zijn tussen kerst en oud en nieuw... dat zijn juist de dagen dat t lekker rustig is op het werk. Ik neem wel vrij als het druk is
Varierend van lekkah wèf tot mooie dame...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke omschrijvingen gaan er over mij de rondte dan?
En zo zie ik er alleen zondagmorgen uit hoor
En welke sleutelfunctie vervul jij dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ik wil ook vrij tussen kerst en oud en nieuw maar dat mag niet![]()
Ik ga volgende week al naar een andere film, dus waarschijnlijk zit Narnia er niet meer voor me in voorlopig (ff beetje rustig aan doen met de centjes). Maar ik hou'em zeker in m'n achterhoofdquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]Narnia.
Ik vond m echt heel mooi, ok soms kon je zien dat de personages niet in de achtergrond stonden, maar ach. Jah heb echt genoten. De moeite waard om naar toe te gaan.
Vroeg opstaan is opzich niet zo'n probleem, maar t is niet heerlijk als t lekker in bed is
zo heerlijk die slaapgeur om je heen, lekker warm en zach
Ik werk gewoon in de zorg, en soms baal ik daarvanquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En welke sleutelfunctie vervul jij dat dat niet mag?
welke ga je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga volgende week al naar een andere film, dus waarschijnlijk zit Narnia er niet meer voor me in voorlopig (ff beetje rustig aan doen met de centjes). Maar ik hou'em zeker in m'n achterhoofd
Ik heb ook regelmatig dat ik m'n bedje niet kan uitkomen. Soms ligt het idd zooooooooooo lekker
Ja, dat gaat gewoon door natuurlijk... Mag ik raden, collega's met kinderen enzo mogen wel vrij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik werk gewoon in de zorg, en soms baal ik daarvan
Yup. Ik kan ook uit den neus gaan eten. Ik heb nog wel wat dingetjes die ik kan regelen in die tijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Heel nederland ligt vaak plat in die dagen, heeft weinig nut dan voor sommige bedrijven om open te blijven, en voor sommige is het juist belangrijkvan wel ik wil ook vrij tussen kerst en oud en nieuw maar dat mag niet![]()
nee helemaal niemand mag vrijquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat gaat gewoon door natuurlijk... Mag ik raden, collega's met kinderen enzo mogen wel vrij?
Wie, wat, waar, wanneer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Varierend van lekkah wèf tot mooie dame...![]()
Kun je ueberhaupt wel voor langere tijd vrij krijgen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik werk gewoon in de zorg, en soms baal ik daarvan
Ik hou m'n bronnen nog even verborgen. Ik heb het idee dat ik nog niet over alle informatie beschik, en om mogelijke beïnvloedingspogingen van jouw kant te voorkomen...quote:
Dat is in ieder geval wel consequent. Alhoewel het nog steeds niet leuk is als je vrij wilt...quote:
Hwal (The bow)quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke ga je?
geloof dat ik er nog wel een paar op mijn lijstje heb staan
* Ynske zoekt de sleutel om haar hersens te activeren
Roddelen mag nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou m'n bronnen nog even verborgen. Ik heb het idee dat ik nog niet over alle informatie beschik, en om mogelijke beïnvloedingspogingen van jouw kant te voorkomen...![]()
Dat is dan wel weer goed. Ik hou niet zo van die voorkeursbehandelingen.quote:
Ik roddel niet, ik luister alleen maar... Maar gebruik de gelegenheid en vertel rechtstreeks van alles over jezelf...quote:
over het algemeen is de regel, 1 week voorjaarsvakantie, 3 weken zomer en 1 week najaarsvakantie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je ueberhaupt wel voor langere tijd vrij krijgen?
Owh leuk, zo'n televisiespelletjeskandidaatintroductiepraatjequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ik luister alleen maar... Maar gebruik de gelegenheid en vertel rechtstreeks van alles over jezelf...
Dan maar hopen dat je iig wel voldoening uit je werk haaltquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:38 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
over het algemeen is de regel, 1 week voorjaarsvakantie, 3 weken zomer en 1 week najaarsvakantie.
Aangezien ik maar 2 weken zomervakantie had, had ik dus afgelopen week ook vakantie. En verder is het gewoon kerst of oud en nieuw werken, koninginnendag of hemelvaart, en pasen of pinksteren werken. Daar moet je dan ook rekening mee houden in je vakantieplanning
Softwaretester... Dat heb ik ook ooit es gedaan in mijn arbeidsverleden. Daar heb je wel koffie bij nodig ja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:44 schreef MissMSX het volgende:
MissMSX: Nou, dat zit zo, ik ben softwaretester en dus moet ik op elke slak zout leggen, elke mier neuken die er te neuken valt, etc.
Klopt ja. Hele sloten gaarne. Maar ik vermaak me wel hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Softwaretester... Dat heb ik ook ooit es gedaan in mijn arbeidsverleden. Daar heb je wel koffie bij nodig ja...![]()
Heerlijk! Dat mag ik in mijn huidige werk als coördinator gelukkig ook!quote:
geloof dat ik wat gemist heb.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:48 schreef classpc het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik zit nu op school. Ik voel me nog steeds ontzettend klote en heb ook helemaal geen zin om op school te zitten.
Kan ik het verhaal teruglezen of heb je geen nadere toelichting gegeven gisteravond?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:48 schreef classpc het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik zit nu op school. Ik voel me nog steeds ontzettend klote en heb ook helemaal geen zin om op school te zitten.
En weer moet ik aan dat Itchy Bitchy denken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:51 schreef Ynske het volgende:
zeiken op andermans werk, hmmm, lijkt me wel wat
Betere baan kan gewoon nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk! Dat mag ik in mijn huidige werk als coördinator gelukkig ook!![]()
Ok, nu hebben we werk gehad... Op naar de hobbies... Vertel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betere baan kan gewoon niet
Ik klaag ook niet
en wederom voel ik me niet genoodzaakt om mijn ondertitel te wijzigenquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer moet ik aan dat Itchy Bitchy denken...![]()
Ignorance is bliss!quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wederom voel ik me niet genoodzaakt om mijn ondertitel te wijzigen
Kantklossen en borduren zei ik toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, nu hebben we werk gehad... Op naar de hobbies... Vertel!![]()
Je echte hobbies natuurlijk... Waar komt je fascinatie voor Japan vandaan bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kantklossen en borduren zei ik toch?
Ben paar jaar terug naar Japan geweest en sindsdien ben ik hooked. Heeft diepe indruk op me gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je echte hobbies natuurlijk... Waar komt je fascinatie voor Japan vandaan bijvoorbeeld?
Niet echt toelichting. Op de eerste pagina van dit topic heb ik nog wel iets gepost, maar ik denk niet dat dat is wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik het verhaal teruglezen of heb je geen nadere toelichting gegeven gisteravond?
En sterkte vandaag!!
Voor Kerst 2006. Wie weet jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:02 schreef Ynske het volgende:
zeg Airwin, je draait er wel erg om heen he
zeg dan gewoon dat je haar wilt ***
MissMSX doe ons een plezier, en ga voor de kerst 2006 met m uit![]()
kontendraaiers
Voor hobbies moet je tijd hebben.. en waar is tijd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, nu hebben we werk gehad... Op naar de hobbies... Vertel!![]()
We zijn gewoon te nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Niet echt toelichting. Op de eerste pagina van dit topic heb ik nog wel iets gepost, maar ik denk niet dat dat is wat je bedoelt.
Tijd verdwijnt meestal in het zwarte gat van het universum der huishoudelijke klusjes.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:06 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Voor hobbies moet je tijd hebben.. en waar is tijd?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
...veels te laat...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Christine het volgende:
...veel te vroeg...
quote:
Ja dat is opzich best wel jammerquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd verdwijnt meestal in het zwarte gat van het universum der huishoudelijke klusjes.
Hoezoquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet om het één en ander, maar wordt het niet eens tijd om een anders eens een topic te laten openen ??![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Mogge _Cara_!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Tsk, denk je nou echt dat ik zo oppervlakkig ben?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:02 schreef Ynske het volgende:
zeg Airwin, je draait er wel erg om heen he
zeg dan gewoon dat je haar wilt ***
MissMSX doe ons een plezier, en ga voor de kerst 2006 met m uit![]()
kontendraaiers
Normaal vind ik dit hartstikke laat, maar ben gisteren naar spinvis geweest.quote:
Hoi snoesquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, denk je nou echt dat ik zo oppervlakkig ben?
Wat een Nette TT he!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen allemaal..
daten ging t toch omquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, denk je nou echt dat ik zo oppervlakkig ben?
Vakantie, werk of beiden? Hoe lang ben je geweest?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben paar jaar terug naar Japan geweest en sindsdien ben ik hooked. Heeft diepe indruk op me gemaakt
Chrisje!quote:
Het ging in eerste instantie om Spaceballs op kerstavond 2005...quote:
nou...ik ben "sprakenloos".....quote:
Ik ben al aan lunsj toequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen mensen, veels te laat uit bed, maarja.. 't kan nog
Aanstellertjequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Christine het volgende:omg het is nog veel te vroeg om al wakker te zijn, maar ik moet zo nog werken
![]()
Dat had ik ook zo begrepen..quote:
jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja dat is opzich best wel jammer
ja maar dat was al van de baanquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging in eerste instantie om Spaceballs op kerstavond 2005...
vakantie. 2 weken geweest maar. Omgeving van Tokyo en Kyotoquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vakantie, werk of beiden? Hoe lang ben je geweest?
Ik ga er ook nog een makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook zo begrepen..![]()
* Cara heeft broodnodig een kop senseo nodig..dusss..ff maken
Nu zit ik te grinikken....quote:
Dan komt het er via je neusgaten weer uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nu zit ik te grinikken....(en mn koffie te drinken..)
Jullie spannen samen!quote:
Mijn overige vragen bewaar ik wel tot kerstavond, want mijn oprechte interesse wordt hier anders gewaardeerd...quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
vakantie. 2 weken geweest maar. Omgeving van Tokyo en Kyoto
nee joh... ik ben een nette meid...eerst drinken.. dan grinikken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan komt het er via je neusgaten weer uit![]()
quote:
knuffel?quote:
quote:
Niet naar anderen luisteren johquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn overige vragen bewaar ik wel tot kerstavond, want mijn oprechte interesse wordt hier anders gewaardeerd...![]()
* Ynske huggelt Airwinquote:
Kun jij je Yahoo mail lezen op je werk?quote:
Prrrrrrrrr...quote:
Dat kan ik ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun jij je Yahoo mail lezen op je werk?![]()
Succesquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:40 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben er vandoor... ik heb het nog druk vandaag...misschien tot laters.. dag allemaal..![]()
En lief zijn hé?![]()
FF proberen dan...quote:
Zal zo ff reageren. Nu ff ARBO-loopje.quote:
Hey Moks! Leuke aaf gehad?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:56 schreef Mokster het volgende:
Wakker gebeld worden is soms eigenlijk maar goed...![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:56 schreef Mokster het volgende:
Wakker gebeld worden is soms eigenlijk maar goed...![]()
Ik begin me steeds nuttelozer te voelen en blijf steeds langer in bed liggen...quote:
dat is nu iets dat ik ook ga doen komende weekquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik begin me steeds nuttelozer te voelen en blijf steeds langer in bed liggen...
Daar hou ik eigenlijk helemaal niet van.
Was ook hardstikke gaaf. Zie hier hoe lyrisch ik ben... (met name over de cellistequote:Op vrijdag 23 december 2005 10:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Was helemaal top!! En de jouwe?
Ik ben wel goed uitgerust nu, maar heb wel weer zin om volgende week te gaan werken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is nu iets dat ik ook ga doen komende week
luieren, slapen, dagen in bed hangen
soms wat fotograferen
om vrijdag weer tot leven te komen
merk echt aan mezelf dat ik slaap, rust en vooral geen computer de heledag voor mijn neus nodig heb
tis potverdorie alweer de 3e dag dat ik hier met migraineklachten achter de pc hang
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ook hardstikke gaaf. Zie hier hoe lyrisch ik ben... (met name over de celliste)
Kan er niks aan doen, maar ze had een leuk figuurtje, geen BH aan en vervolgens gaat ze staan springen op de muziek...quote:
Helemaal speciaal voor jou waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar ze had een leuk figuurtje, geen BH aan en vervolgens gaat ze staan springen op de muziek...![]()
Geen BH = (te) kleine tietenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar ze had een leuk figuurtje, geen BH aan en vervolgens gaat ze staan springen op de muziek...![]()
Uhm... Ik kan deze op twee manieren lezen... Verklaar jezelf es nader...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helemaal speciaal voor jou waarschijnlijk...![]()
Een leuk B cupje schat ik zo in!quote:
Groot of klein, 't heeft allebei z'n charmes... Borsten, de beste uitvinding naast gesneden brood!quote:
In dit specifieke geval draag ik die titel met trots!quote:
Borstenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot of klein, 't heeft allebei z'n charmes... Borsten, de beste uitvinding naast gesneden brood!![]()
Nee. Dat gaat echt niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:23 schreef GF het volgende:
[..]
Jij gaat ook wel eens zonder BH de deur uit?
schud je handquote:
Borstvoedingquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
lurk
Ik koop eigenlijk nooit van die voorgevormde. Gelukkig maar, want nog een cupmaat groter en dan ga ik echt onder het mes!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
schud je hand
als we het dan toch over bh's hebben, heb jij ook dat je een cupmaat groter moet pakken als je eentje hebt die een beetje voorgevormd is, dan bij een 'normale'?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nooit van die voorgevormde. Gelukkig maar, want nog een cupmaat groter en dan ga ik echt onder het mes!
Sowieso lastig. Je moet echt naar de duurdere zaken gaan voor mooie bh's.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
liever niet hier, maar bij sommige is het wel mooi
alleen dan lastiger te vinden
Omdat ik vind dat je teveel van die dingen maakt de laatste tijd en dat neigt naar kliekjes gedrag. Straks moeten wij ook dicht om die reden . . .quote:
Dan moet je ziek thuis blijven !!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:06 schreef Ynske het volgende:
tis potverdorie alweer de 3e dag dat ik hier met migraineklachten achter de pc hang
Het feit dat één iemand het merendeel van de slowchattopics opent is echt geen reden voor sluiting hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:35 schreef ThunderChild het volgende:
Omdat ik vind dat je teveel van die dingen maakt de laatste tijd en dat neigt naar kliekjes gedrag. Straks moeten wij ook dicht om die reden . . .![]()
![]()
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het feit dat één iemand het merendeel van de slowchattopics opent is echt geen reden voor sluiting hoor.
Goedemorgen ook, allemaal.
Goedemorgen terug!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het feit dat één iemand het merendeel van de slowchattopics opent is echt geen reden voor sluiting hoor.
Goedemorgen ook, allemaal.
Zo ben ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet je ziek thuis blijven !!![]()
![]()
ik kon t niet latenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik sliep laatdan is het ff goed wakker worden bij zo'n topic
maar nog niks anaals gedaan hoor![]()
Als 't goed is heb je mailquote:
Is dat geen standaard probleem bij mannen, dat als ze een BH kopen voor een vriendin/vrouw dat ze een maat te groot pakken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:26 schreef Ynske het volgende:
als we het dan toch over bh's hebben, heb jij ook dat je een cupmaat groter moet pakken als je eentje hebt die een beetje voorgevormd is, dan bij een 'normale'?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat geen standaard probleem bij mannen, dat als ze een BH kopen voor een vriendin/vrouw dat ze een maat te groot pakken?(en de string een maat te klein)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Het is goed gegaan! Antwoord is alweer onderweg...quote:
Eens kiekenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is goed gegaan! Antwoord is alweer onderweg...
Magoed, laten we dit ook maar niet meer hier melden, want anders krijgt Ynske het nog steeds op d'r heupen...quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Magoed, laten we dit ook maar niet meer hier melden, want anders krijgt Ynske het nog steeds op d'r heupen...![]()
Toen ik de titel las dacht ik al: dat is er eentje van SeLang...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..][ontmaagding] Eerst vaginaal of anaal ontmaagd ?
Zal ik je CC'tjes sturen van de mailtjes dan? Kun je zien of ik het een beetje goed aanpak allemaal...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]ik krijg het niet op mijn heupen
ik heb aangename afleiding nodig
Bcc'tjes dan tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je CC'tjes sturen van de mailtjes dan? Kun je zien of ik het een beetje goed aanpak allemaal...![]()
zo dan heb je nu alle tijd om je probleem uit de doeken te doen voor MissMSX en mijquote:
Ja, die ja... Ik wst niet of je die term kende...quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die ja... Ik wst niet of je die term kende...
Ik ga het eerst maar ff met desbetreffende persoon zelf uitspreken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo dan heb je nu alle tijd om je probleem uit de doeken te doen voor MissMSX en mij
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ga het eerst maar ff met desbetreffende persoon zelf uitspreken.
Heb je de link nog naar de weblog van mijn vriendin?quote:
Ze zit niet op FOK, als je dat bedoelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |