Tsk, denk je nou echt dat ik zo oppervlakkig ben?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:02 schreef Ynske het volgende:
zeg Airwin, je draait er wel erg om heen he
zeg dan gewoon dat je haar wilt ***
MissMSX doe ons een plezier, en ga voor de kerst 2006 met m uit![]()
kontendraaiers
Normaal vind ik dit hartstikke laat, maar ben gisteren naar spinvis geweest.quote:
Hoi snoesquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, denk je nou echt dat ik zo oppervlakkig ben?
Wat een Nette TT he!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen allemaal..
daten ging t toch omquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, denk je nou echt dat ik zo oppervlakkig ben?
Vakantie, werk of beiden? Hoe lang ben je geweest?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben paar jaar terug naar Japan geweest en sindsdien ben ik hooked. Heeft diepe indruk op me gemaakt
Chrisje!quote:
Het ging in eerste instantie om Spaceballs op kerstavond 2005...quote:
nou...ik ben "sprakenloos".....quote:
Ik ben al aan lunsj toequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen mensen, veels te laat uit bed, maarja.. 't kan nog
Aanstellertjequote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Christine het volgende:omg het is nog veel te vroeg om al wakker te zijn, maar ik moet zo nog werken
![]()
Dat had ik ook zo begrepen..quote:
jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja dat is opzich best wel jammer
ja maar dat was al van de baanquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging in eerste instantie om Spaceballs op kerstavond 2005...
vakantie. 2 weken geweest maar. Omgeving van Tokyo en Kyotoquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vakantie, werk of beiden? Hoe lang ben je geweest?
Ik ga er ook nog een makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook zo begrepen..![]()
* Cara heeft broodnodig een kop senseo nodig..dusss..ff maken
Nu zit ik te grinikken....quote:
Dan komt het er via je neusgaten weer uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nu zit ik te grinikken....(en mn koffie te drinken..)
Jullie spannen samen!quote:
Mijn overige vragen bewaar ik wel tot kerstavond, want mijn oprechte interesse wordt hier anders gewaardeerd...quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
vakantie. 2 weken geweest maar. Omgeving van Tokyo en Kyoto
nee joh... ik ben een nette meid...eerst drinken.. dan grinikken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan komt het er via je neusgaten weer uit![]()
quote:
knuffel?quote:
quote:
Niet naar anderen luisteren johquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn overige vragen bewaar ik wel tot kerstavond, want mijn oprechte interesse wordt hier anders gewaardeerd...![]()
* Ynske huggelt Airwinquote:
Kun jij je Yahoo mail lezen op je werk?quote:
Prrrrrrrrr...quote:
Dat kan ik ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun jij je Yahoo mail lezen op je werk?![]()
Succesquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:40 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben er vandoor... ik heb het nog druk vandaag...misschien tot laters.. dag allemaal..![]()
En lief zijn hé?![]()
FF proberen dan...quote:
Zal zo ff reageren. Nu ff ARBO-loopje.quote:
Hey Moks! Leuke aaf gehad?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:56 schreef Mokster het volgende:
Wakker gebeld worden is soms eigenlijk maar goed...![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:56 schreef Mokster het volgende:
Wakker gebeld worden is soms eigenlijk maar goed...![]()
Ik begin me steeds nuttelozer te voelen en blijf steeds langer in bed liggen...quote:
dat is nu iets dat ik ook ga doen komende weekquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik begin me steeds nuttelozer te voelen en blijf steeds langer in bed liggen...
Daar hou ik eigenlijk helemaal niet van.
Was ook hardstikke gaaf. Zie hier hoe lyrisch ik ben... (met name over de cellistequote:Op vrijdag 23 december 2005 10:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Was helemaal top!! En de jouwe?
Ik ben wel goed uitgerust nu, maar heb wel weer zin om volgende week te gaan werken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is nu iets dat ik ook ga doen komende week
luieren, slapen, dagen in bed hangen
soms wat fotograferen
om vrijdag weer tot leven te komen
merk echt aan mezelf dat ik slaap, rust en vooral geen computer de heledag voor mijn neus nodig heb
tis potverdorie alweer de 3e dag dat ik hier met migraineklachten achter de pc hang
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ook hardstikke gaaf. Zie hier hoe lyrisch ik ben... (met name over de celliste)
Kan er niks aan doen, maar ze had een leuk figuurtje, geen BH aan en vervolgens gaat ze staan springen op de muziek...quote:
Helemaal speciaal voor jou waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar ze had een leuk figuurtje, geen BH aan en vervolgens gaat ze staan springen op de muziek...![]()
Geen BH = (te) kleine tietenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar ze had een leuk figuurtje, geen BH aan en vervolgens gaat ze staan springen op de muziek...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |