Dat waar ik nu woon,quote:
Nog thuis bij ouders?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat waar ik nu woon,
en mijn werk komt daarna wel een keer![]()
Zoiets jaquote:
Ah, op een gegeven moment zijn zij naar een kamer voor mij op zoek geweest, wil ook niet meer terug ('t is nog wel gezellig bij me ouders!)quote:
Die had ik ook ja, en een eigen appartement had ik ook, en nu wil ik dus weer. En snelquote:Op donderdag 22 december 2005 22:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, op een gegeven moment zijn zij naar een kamer voor mij op zoek geweest, wil ook niet meer terug ('t is nog wel gezellig bij me ouders!)
Vooral op de huid zitten ging me behoorlijk irriteren na een tijd..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had ik ook ja, en een eigen appartement had ik ook, en nu wil ik dus weer. En snel
Ik ben hard aan het zoekenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral op de huid zitten ging me behoorlijk irriteren na een tijd..
Hoop dat je er snel een krijgt dan, of vind in ieder geval
he, jij ook weerquote:
Eindhoven de Geeeeekstequote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken
in Eindhoven![]()
Ah!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het zoeken
in Eindhoven![]()
Doettie al hele tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef timbob het volgende:
[..]
dat zakje is trouwens wel heel ritmiesch aan het dansen
Daar kom je vast wel overheenquote:
met een beetje geluk ben ik volgend jaar scholier in eindhovuuuuuuhquote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom je vast wel overheen![]()
Vandaar dat ritme zeker.quote:
Wordt niet genoeg echt op geslagen hequote:
En wat voor school ga je er doen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef timbob het volgende:
[..]
met een beetje geluk ben ik volgend jaar scholier in eindhovuuuuuuh
Design Academy.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat voor school ga je er doen?
Helemaal niets mis mee tochquote:
Zal toch wel lukken?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Eerst maar 's aangenomen worden daar.
maar daar werk ik hard voor hier ginds in den bosch.
vorig jaar geprobeerd op die school te komen, en ze zeiden dat ik wel leuke ideeën en inzicht had. maar dat ik nog meer ruimtelijk werk moest oefenen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken?
Een voormalig huisgenoot van mij deed het ook geloof ik. Maakte wel leuke dingen daar hoor
Soms mag er best wel geslagen wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt niet genoeg echt op geslagen he![]()
Gaat vast wel goedkomen danquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef timbob het volgende:
[..]
vorig jaar geprobeerd op die school te komen, en ze zeiden dat ik wel leuke ideeën en inzicht had. maar dat ik nog meer ruimtelijk werk moest oefenen.
en dat klopt opzich wel.
dus een extra jaartje ervoor. want ach, we zijn nog jong
Pijn is fijnquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms mag er best wel geslagen worden
(als 't maar met liefde gebeurd)
Niets met liefde, gewoon doorhalen op die zak jaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms mag er best wel geslagen worden
(als 't maar met liefde gebeurd)
ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat vast wel goedkomen dan![]()
Je gaat er iig voor![]()
pus is knusquote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef timbob het volgende:
[..]
Pijn is fijn
bloed is goed
amputatie bevordert masturbatie.
zulke dingen.
ja, we zijn echt heel braafquote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef nixxx het volgende:* nixxx moe is
ik zie dat iedereen weer braaf is nu Cc in het topic verschenen is
ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, we zijn echt heel braaf
en jij?
Das traditiequote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Truste Godt
@nixxx, waarom wachten tot volgend jaar en niet nu beginnen
een wond is gezondquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
pus is knus
een schizofreen is nooit alleen
zoiets?
Doodquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
trouwens, dat vraag ik me wel vaker af met nummers in namen enzo.
waar is Godlike01?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |