Pijn is fijnquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms mag er best wel geslagen worden
(als 't maar met liefde gebeurd)
Niets met liefde, gewoon doorhalen op die zak jaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms mag er best wel geslagen worden
(als 't maar met liefde gebeurd)
ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat vast wel goedkomen dan![]()
Je gaat er iig voor![]()
pus is knusquote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef timbob het volgende:
[..]
Pijn is fijn
bloed is goed
amputatie bevordert masturbatie.
zulke dingen.
ja, we zijn echt heel braafquote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef nixxx het volgende:* nixxx moe is
ik zie dat iedereen weer braaf is nu Cc in het topic verschenen is
ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, we zijn echt heel braaf
en jij?
Das traditiequote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Truste Godt
@nixxx, waarom wachten tot volgend jaar en niet nu beginnen
een wond is gezondquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
pus is knus
een schizofreen is nooit alleen
zoiets?
Doodquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
trouwens, dat vraag ik me wel vaker af met nummers in namen enzo.
waar is Godlike01?
waar is marcb1 tm marcb1973 ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor bed maar ofzo of de bank of..........nog meer fok! of........
Zodra je het weet mag je het zeggenquote:
Guess again!quote:
Vunzig mannetje!quote:
Ja, jammer dat die frigide slet zich nu in enen een beetje stil houdt...quote:
Ervaring jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, zacht terug komen heeft weinig zin bij een frigide slet he.
quote:
Goed idee (bed)quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor bed maar ofzo of de bank of..........nog meer fok! of........
Zeg dat, ik ga m'n warme bedje in!quote:
De buren draaien keihard Golden Earringquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat, ik ga m'n warme bedje in!
Welterusten allen!![]()
en nu Queenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Christine het volgende:
[..]
De buren draaien keihard Golden Earring
Niet om het één en ander, maar wordt het niet eens tijd om een anders eens een topic te laten openen ??quote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
- Ben je alcoholist?
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken?
- Niets over Plato wat niet boeiend is
- Een toekomstige stalker van dawg?
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's
- Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna
- Wil je je kloons uitlaten?
- Lekker varen met de kano?
- Of wil je tikkertje spelen met Ynske?
Lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef _Cara_ het volgende:
En waar is dat glas wijn van mij gebleven? dat mag er toch wel bij...![]()
Jij wordt beschouwd als het meubilair dat af en toe eens wat zegt . . .quote:
De spin in 't web! Hela!quote:
Er kan er maar één de eerste zijn... Goeiemorgen!quote:
Duidelijk dat ik dat vandaag wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kan er maar één de eerste zijn... Goeiemorgen!![]()
Zat 't verkeer mee of ben je op je best in de vroege ochtend en begin je altijd vroeg?quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik dat vandaag was
Mogguh
I need koffie![]()
Gaaaaaaaaaaave film!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Ah, Oldboysoundtrack (nieuwe spelling) op m'n mp3speler (nieuwe spelling).
Beide eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat 't verkeer mee of ben je op je best in de vroege ochtend en begin je altijd vroeg?
Ik hou 't bij thee...![]()
En volgende week is 't nog rustiger op de weg. Of ben je vrij volgende week?quote:
Volgende week mag ik 4 dagen naar Utrecht. Dus als er al file staat is het iig een andere file dan normaal. Ik hou wel van wat afwisselingquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En volgende week is 't nog rustiger op de weg. Of ben je vrij volgende week?
Ik denk dat het uitgestorven wordt op de wegen volgende week. Als ik alleen al zie hoeveel collega's hier vrij zijn... Dat wordt veel Fokken volgende week...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 4 dagen naar Utrecht. Dus als er al file staat is het iig een andere file dan normaal. Ik hou wel van wat afwisseling
Van de omschrijvingen van jou die ik zo her en der ingefluisterd heb gekregen, had ik je toch anders voorgesteld...quote:
Waarom iedereen nou altijd maar vrij moet zijn tussen kerst en oud en nieuw... dat zijn juist de dagen dat t lekker rustig is op het werk. Ik neem wel vrij als het druk isquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitgestorven wordt op de wegen volgende week. Als ik alleen al zie hoeveel collega's hier vrij zijn... Dat wordt veel Fokken volgende week...![]()
Welke omschrijvingen gaan er over mij de rondte dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de omschrijvingen van jou die ik zo her en der ingefluisterd heb gekregen, had ik je toch anders voorgesteld...![]()
Narnia? Ik ben er op zich wel benieuwd naar. Vertel vertel vertelquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:17 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
de film was echt
* Ynske voelt zich heerlijk
alleen dat vroege opstaan
Goeie mentaliteit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom iedereen nou altijd maar vrij moet zijn tussen kerst en oud en nieuw... dat zijn juist de dagen dat t lekker rustig is op het werk. Ik neem wel vrij als het druk is
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Narnia? Ik ben er op zich wel benieuwd naar. Vertel vertel vertel
En vroeg opstaan is heerlijk
Collegiaal ook vooralquote:
Heel nederland ligt vaak plat in die dagen, heeft weinig nut dan voor sommige bedrijven om open te blijven, en voor sommige is het juist belangrijkvan wel ik wil ook vrij tussen kerst en oud en nieuw maar dat mag nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom iedereen nou altijd maar vrij moet zijn tussen kerst en oud en nieuw... dat zijn juist de dagen dat t lekker rustig is op het werk. Ik neem wel vrij als het druk is
Varierend van lekkah wèf tot mooie dame...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke omschrijvingen gaan er over mij de rondte dan?
En zo zie ik er alleen zondagmorgen uit hoor
En welke sleutelfunctie vervul jij dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ik wil ook vrij tussen kerst en oud en nieuw maar dat mag niet![]()
Ik ga volgende week al naar een andere film, dus waarschijnlijk zit Narnia er niet meer voor me in voorlopig (ff beetje rustig aan doen met de centjes). Maar ik hou'em zeker in m'n achterhoofdquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]Narnia.
Ik vond m echt heel mooi, ok soms kon je zien dat de personages niet in de achtergrond stonden, maar ach. Jah heb echt genoten. De moeite waard om naar toe te gaan.
Vroeg opstaan is opzich niet zo'n probleem, maar t is niet heerlijk als t lekker in bed is
zo heerlijk die slaapgeur om je heen, lekker warm en zach
Ik werk gewoon in de zorg, en soms baal ik daarvanquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En welke sleutelfunctie vervul jij dat dat niet mag?
welke ga je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga volgende week al naar een andere film, dus waarschijnlijk zit Narnia er niet meer voor me in voorlopig (ff beetje rustig aan doen met de centjes). Maar ik hou'em zeker in m'n achterhoofd
Ik heb ook regelmatig dat ik m'n bedje niet kan uitkomen. Soms ligt het idd zooooooooooo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |