Had je wat leuks dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef _Cara_ het volgende:
Tjonge.. wat ben jij snel.. ik wou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jááááá.. als ik ff de tijd had gehad wel...denk ik..quote:
Sterkte dan!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Ik begrijp dit gewoon helemaal niet van Stefanie, dat ze zo kan zijn. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik zal het hier nog maar even niet over hebben. Dit is even zwaar voor me. Ik moet het eerst maar ff verwerken.
Arme jij.. sterkte ermee..quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Ik begrijp dit gewoon helemaal niet van Stefanie, dat ze zo kan zijn. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik zal het hier nog maar even niet over hebben. Dit is even zwaar voor me. Ik moet het eerst maar ff verwerken.
Sterkte met de situatie classpc!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef classpc het volgende:
Bedankt, mensen. Ik zag het ff niet meer zitten, maar jullie hebben me weer opgevrolijkt.
Ik was zo verdrietig vanavond.
vast niet.. maar jah.. jij bent Godt..dus wie weet...quote:
Wel aparterquote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef Copycat het volgende:
Die TT's worden er niet stijlvoller op, is het wel?
![]()
Dreigt er censuur?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef Copycat het volgende:
Die TT's worden er niet stijlvoller op, is het wel?
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nu nog de vraag of dat kan een frigide slet!
quote:
Iemand die slechte ervaringen met sex gehad heeft, is zgn. frigidequote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen...
... Bij dat frigide dus, hè.
Volgende tt wordt weer liever denk ikquote:[..]
![]()
Dreigt... censuur...
Dat klinkt wel erg zwaar...
Zie het meer als een suggestie om het eens over een andere boeg te gooien.
Jij bent de baas hoor!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
![]()
Dreigt... censuur...
Ja want ik maak het topic nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iemand die slechte ervaringen met sex gehad heeft, is zgn. frigide
[..]
Volgende tt wordt weer liever denk ik
met een beetje rare gedachtegang moet je er vast wel komenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen...
... Bij dat frigide dus, hè.
Wat klinkt dat netjes zegquote:![]()
Dreigt... censuur...
net zoals de vorige..die was ook lief..en net..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Volgende tt wordt weer liever denk ik
Deze ook!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
net zoals de vorige..die was ook lief..en net..![]()
![]()
Truste Caraquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Weet je zeker dat je dat kunt volhouden?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja want ik maak het topic niet
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
* Sjowhan vermoed dat hij 't 1 topic kan volhoudenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat kunt volhouden?
Frigide doch promiscue, bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand die slechte ervaringen met sex gehad heeft,
Zogenaamd, dus niet heusquote:Op donderdag 22 december 2005 22:06 schreef Sjowhan het volgende: is zgn. frigide,![]()
Je zelt te moeiluke vragen nuquote:Op donderdag 22 december 2005 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Frigide doch promiscue, bedoel je?
Wel veel seks hebben, maar enkel als een gevoelloos gebruiksvoorwerp?
Daarbij:
[..]
Zogenaamd, dus niet heus.
Truequote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
met een beetje rare gedachtegang moet je er vast wel komen![]()
Ik ben netjes opgevoedquote:Wat klinkt dat netjes zeg![]()
Zo te zien wel ja, of doe je alleen maar alsofquote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
True.
[..]
Ik ben netjes opgevoed.
Ik zie 'tquote:
Ik zou niet durven, meneer...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zo te zien wel ja, of doe je alleen maar alsof![]()
Ze zei meneer tegen mequote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, meneer....
![]()
Waaaarom???????quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhhhhhhh, ik wil hier wegggggggggggggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |